|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Opstaan of niet?
Palma heeft zojuist de slaapkamer betreden. Gisteren werd het hoofd huishouding nog verweten dat ze onder één hoedje zou spelen met de vader van Huub. Vooral Amanda en Brian vertrouwden het zaakje niet helemaal. Volgens Palma was het echter allemaal klinkklare nonsens en daarmee was voor haar de kous af. Vandaag reageren de Miljonairs amper als ze hen probeert te wekken. Met de halve finale in hun achterhoofd zullen ze wel amper aan slapen toegekomen zijn en Palma is zo vriendelijk om te kijken of ze nog wat langer van hun bedjes mogen genieten.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bard
|
|
|
Palma is een schatje, zolang je dr aan de riem houdt. Die kan hierna vast werk vinden als woonbegeleidster bij kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag ;)
Stem tegen de aso-show, stem Claire! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:24 schreef bard het volgende:Palma is een schatje, zolang je dr aan de riem houdt. Die kan hierna vast werk vinden als woonbegeleidster bij kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag ;) Stem tegen de aso-show, stem Claire! Wat is moeilijk verstaanbaar gedrag? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
dat is gedrag dat normaal gesproken niet maatschappelijk wordt geaccepteerd, maar waar je als hulpverlener van wordt verwacht, doorheen te kunnen kijken.
zoals bv een ernstig verstandelijk gehandicapt kind, die niet de mogelijkheden heeft zich te uiten zoals wij dat kennen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:35 schreef bard het volgende:dat is gedrag dat normaal gesproken niet maatschappelijk wordt geaccepteerd, maar waar je als hulpverlener van wordt verwacht, doorheen te kunnen kijken. zoals bv een ernstig verstandelijk gehandicapt kind, die niet de mogelijkheden heeft zich te uiten zoals wij dat kennen Aha. Nou, ik weet niet of Palma daar de aangewezen persoon voor is. |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
palma kan wel terecht in de vistent op de haagse markt |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:24 schreef bard het volgende:Palma is een schatje, zolang je dr aan de riem houdt. Die kan hierna vast werk vinden als woonbegeleidster bij kinderen met moeilijk verstaanbaar gedrag ;) Stem tegen de aso-show, stem Claire! volgens mij zit clairnix OOK in die aso-show, al merk je het bijna niet. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
helemaal juist tino, anders zou ik wel zeggen, stem op fries ;)
de grootste aso's van dgk zitter er al het langst. Wil je laten weten wat je van hun optreden vindt in dgk, wat is er dan beter dan te stemmen op degene die er nog maar net in zit. Claire persoonlijk boeit me niet, wel de frustratie bij de rest mocht ze winnen!
stem tegen, stem claire! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:48 schreef bard het volgende:helemaal juist tino, anders zou ik wel zeggen, stem op fries ;) de grootste aso's van dgk zitter er al het langst. Wil je laten weten wat je van hun optreden vindt in dgk, wat is er dan beter dan te stemmen op degene die er nog maar net in zit. Claire persoonlijk boeit me niet, wel de frustratie bij de rest mocht ze winnen! stem tegen, stem claire! ik moet haar familie niet....., dus stemmen op de langst zittende wie uiteindelijk van vdMol ook zou winnen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door tino -- |
|
|
|
|
bard
|
|
|
als je dgk zo top vindt, ja, stem dan op degene die er het langst onafgebroken legaal zit (en das niet b of a) ;)
als je dgk niks vindt, stem dan gewoon op de kortstzittende, namelijk claire
is dgk geen afspiegeling van je omgeving? stem Claire! |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:58 schreef bard het volgende:als je dgk zo top vindt, ja, stem dan op degene die er het langst onafgebroken legaal zit (en das niet b of a) ;) als je dgk niks vindt, stem dan gewoon op de kortstzittende, namelijk claire is dgk geen afspiegeling van je omgeving? stem Claire! ik wordt doodziek van jouw zeer claire-getinte opmerkingen, ben je net zo'n dombo dat je het nog niet begrijpt dat CLAIR=NIKS ?? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nee,bardje begrijpt er helemaal niks van daarom wilt hij claire |
|
|
|