BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ik ben perplex

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:16   quote  deeplink  
Mij is de toegang tot NL ook ontzegd!
Ik heb een ban en mag niet reageren. Geen waarschuwing niks..
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 10:19   quote  deeplink  
welkom bij de club, seya

vat het niet persoonlijk op, in mijn ogen ben je beter af zonder now-fucking-life ;)
draakje
 draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 10:22   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:16 schreef seya@headliner het volgende:
Mij is de toegang tot NL ook ontzegd!
Ik heb een ban en mag niet reageren. Geen waarschuwing niks..
Nou, tijd voor een rondedansje zou ik zeggen.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:25   quote  deeplink  
Nou ik vat het wél persoonlijk op, want ik ben iemand die nooit scheld en eerlijk ben. Het is niet goed wat daar plaatsvindt momenteel, maar je mag geen kritiek uiten.
Ze hebben een filmpje geplaatst van Huub, die als Hitler wordt afgebeeldt en zeggen dat de fans van Amanda en Brian die hebben geplaatst en Amanda daarom gisteravond zei; dat huub op Hitler lijkt.Ik heb geschreven, dat ze net zo strafbaar zijn, als de maker van het filmpje om dat te plaatsen op hun forum. En dat Huub het nooit over vergassen had moeten hebben en Hitler had willen persifleren op 4 Mei en van Amanda een troostmeisje in het Jappenkamp had willen maken. Dat het misschien wel juist een fan van Huub is geweest, die achter die uitspraken staat en men nu een averechts effekt bereikt, door het te plaatsen.
draakje
 draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:25 schreef seya@headliner het volgende:
Nou ik vat het wél persoonlijk op, want ik ben iemand die nooit scheld en eerlijk ben. Het is niet goed wat daar plaatsvindt momenteel, maar je mag geen kritiek uiten.
Ze hebben een filmpje geplaatst van Huub, die als Hitler wordt afgebeeldt en zeggen dat de fans van Amanda en Brian die hebben geplaatst en Amanda daarom gisteravond zei; dat huub op Hitler lijkt.Ik heb geschreven, dat ze net zo strafbaar zijn, als de maker van het filmpje om dat te plaatsen op hun forum. En dat Huub het nooit over vergassen had moeten hebben en Hitler had willen persifleren op 4 Mei en van Amanda een troostmeisje in het Jappenkamp had willen maken. Dat het misschien wel juist een fan van Huub is geweest, die achter die uitspraken staat en men nu een averechts effekt bereikt, door het te plaatsen.
Lieve Seya, je hoeft je tegenover ons niet te verdedigen, wij weten toch hoe je bent? En we weten ook dat die lui niet sporen.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
troostmeisjes waren vrouwen die zijn ingezet als hoeren, niet andersom, dus de vergelijking met amandel loopt spaak. Dat huubje fascistische neigingen heeft, was me allang duidelijk (schijnt ook een beetje te horen met de regio van waaruit hij komt). Ik ben geband om een paar *** in mijn tekst, dus trek het je niet aan, seya.

Je bereikt er niets mee, alleen maar meer reclame voor hun iedere keer dat je die naam noemt. Wees consequent en haal die site uit je bladwijzers en nooit meer terug ;)

Stem tegen de aso-show en aso-sites van DGK, stem Claire!
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:28 schreef draakje het volgende:

[..]

Lieve Seya, je hoeft je tegenover ons niet te verdedigen, wij weten toch hoe je bent? En we weten ook dat die lui niet sporen.
Nou echt niet dus, maar S krijgt van mij wel een aardig berichtje, hier is het laatste woord niet over geschreven.
Ik begin nu te denken, dat het een nationalistische bende is daar.
draakje
 draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:30 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nou echt niet dus, maar S krijgt van mij wel een aardig berichtje, hier is het laatste woord niet over geschreven.
Ik begin nu te denken, dat het een nationalistische bende is daar.
Ik weet wel dat ik destijds op het forum van Tien beroerd werd van de rascistische taal die daar werd uitgekraamd over Natasia en Brian. Hoe vaak ik daar niet heb moeten uitleggen dat de Antillen toch echt bij Nederland hoorden en dat Brian dus geen buitenlander was ...
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:29 schreef bard het volgende:
troostmeisjes waren vrouwen die zijn ingezet als hoeren, niet andersom, dus de vergelijking met amandel loopt spaak. Dat huubje fascistische neigingen heeft, was me allang duidelijk (schijnt ook een beetje te horen met de regio van waaruit hij komt). Ik ben geband om een paar *** in mijn tekst, dus trek het je niet aan, seya.

Je bereikt er niets mee, alleen maar meer reclame voor hun iedere keer dat je die naam noemt. Wees consequent en haal die site uit je bladwijzers en nooit meer terug ;)

Stem tegen de aso-show en aso-sites van DGK, stem Claire!

Ja je hebt helemaal gelijk Bard, van mij mag je net zoveel Claire promoten als je wilt hoor, ik mag je wel!
Alleen ze wordt het niet...jammer maar helaas
Maar je ziet het meer als een tegenstem he?
Ik zie haar eruit vliegen vandaag, want ze is niet meer belangrijk voor RTL of Huub, haar tijd zit erop..
Dus stemmen heeft dan geen nut, wie adviseer jij dan??
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 10:38   quote  deeplink  
klopt, stemmen op claire is voor iedereen DE kans, een statement te maken tegen DGK. Irriteer je aan de aso-show, vind je ook de bewoners meer psychopaten dan een afspiegeling van de maatschappij, stem dan Claire!

Ik geloof niet dat ze eruit ligt vandaag, seya

stem tegen de aso's, stem Claire!
draakje
 draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 10:39   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:38 schreef bard het volgende:
klopt, stemmen op claire is voor iedereen DE kans, een statement te maken tegen DGK. Irriteer je aan de aso-show, vind je ook de bewoners meer psychopaten dan een afspiegeling van de maatschappij, stem dan Claire!

Ik geloof niet dat ze eruit ligt vandaag, seya

stem tegen de aso's, stem Claire!
Maar ik vind Claire ook een aso.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
Of stem niet en hou je geld in je zak, ook een manier. Maar omdat Jaap het spel het meeste heeft gespeeld, zal ik op hem stemmen. Overigens willen de kinderen dat ook en in gezamelijk overleg gaat dat plaatsvinden dus.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:39 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar ik vind Claire ook een aso.
Nou als Claire niet zo tegen Amanda was geweest, had ik haar nog wel aardig gevonden, maar ze is niet aardig.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
japio vind ik ook een goede tweede keus, maar ben je niet bang dat japio op de schopstoel komt te zitten? je moet japio wel een beetje goed kennen, en ik vermoed dat de meeste stemmen zullen komen van mensen die amper gekeken hebben en alleen hun walging willen tonen.

DGK van de buis? stem Claire!
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:42 schreef bard het volgende:
japio vind ik ook een goede tweede keus, maar ben je niet bang dat japio op de schopstoel komt te zitten? je moet japio wel een beetje goed kennen, en ik vermoed dat de meeste stemmen zullen komen van mensen die amper gekeken hebben en alleen hun walging willen tonen.

DGK van de buis? stem Claire!
Ja dat is helemaal waar, mensen die nooit stemden, gaan nu stemmen. Wel heel fijn, dat ze al een stemadvies van Bridget Maasland hebben gekregen trouwens!

Jaap heeft nooit onder stoelen of banken gestoken, dat hij een aso moet zijn en acteert. Dat hij onbetrouwbaar is. Dat waardeer ik juist.
Ik hou niet van mensen, die verklaren eerlijk te zijn en ondertussen liegen en bedriegen of iemand tot het diepst willen kwetsen.
Ik zeg eerlijk, ook Brian heeft daar een flink handje van gehad!
Alleen Amanda en jaap zijn eerlijk geweest.
stacy1974
 stacy1974 - dinsdag 13 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
ik ben ook iemand die meerdere forums bezoekt.kreeg een pm op nl dat ik terug moest gaan naar dit forum omdat ik hier en daar post.
dus hier komen ze gewoon kijken wie er post en als je ergens anders dan op nl post,wordt je dat niet in dank afgenomen.en sturen ze je die pm.
ergens snap ik het niet want mijn nickname is overal anders.
welke mol zit hier van nl?
draakje
 draakje - dinsdag 13 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:49 schreef stacy1974 het volgende:
ik ben ook iemand die meerdere forums bezoekt.kreeg een pm op nl dat ik terug moest gaan naar dit forum omdat ik hier en daar post.
dus hier komen ze gewoon kijken wie er post en als je ergens anders dan op nl post,wordt je dat niet in dank afgenomen.en sturen ze je die pm.
Onder andere Schaar.
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
ik ben alleen hier op het moment.of al heel lang eigenliujk ken daar niet opkomen;-)ja en goudenkooifan.nl kijk ik weleens.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:49 schreef stacy1974 het volgende:
Nou breekt mijn klomp Stacy...iemand kan dus op één of andere manier de IP nummers traceren. Want ik was er ook onder twee andere namen.
ilse
 ilse - dinsdag 13 mei 2008 - 10:55   quote  deeplink  
ip's controleren kan overal.
mistyyyy
 mistyyyy - dinsdag 13 mei 2008 - 10:56   quote  deeplink  
Ik kan ook niet meer op NL komen. En waarom? Omdat ik geen Huubfan ben en er voor uit kwam daar. Sorry dat ik het zeg hoor, maar wat zitten daar een zielige figuren.
Zeg niks over hun Huubje of over lowlive zelf want dan wordt je verbannen....
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 10:55 schreef ilse het volgende:
ip's controleren kan overal.
Ja maar, ik vertrouw Boudewijn volkomen, hier vandaan kunnen ze toch geen IP's controleren?
mistyyyy
 mistyyyy - dinsdag 13 mei 2008 - 10:58   quote  deeplink  
Sly zat me ook steeds maar berichten te sturen over wat mijn probleem nou eigenlijk is..... Terwijl ik helemaal geen probleem had, ik uitte gewoon mijn mening. Toen ik hem dat schreef en aangaf duidelijk te merken dat hij wel een probleem had met mij op het forum en hem vroeg wat zijn probleem nou eigelijk was, heb ik er nooit meer antwoord op gekregen. Alleen maar mailtjes van hem dat ik op moest rotten van hun site..... Belachelijk zooitje daaro
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 13 mei 2008 - 11:15   quote  deeplink  
Ik heb ook een ban op NL een IP ban zelfs. Tuurlijk kom ik er nog steeds op (daar hebben we truukjes voor). maar lees er eigenlijk alleen nog maar. en zelfs dat heel weinig want ik erger me gek aan die bagger site.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:21   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:15 schreef Bigfoot het volgende:
Ik heb ook een ban op NL een IP ban zelfs. Tuurlijk kom ik er nog steeds op (daar hebben we truukjes voor). maar lees er eigenlijk alleen nog maar. en zelfs dat heel weinig want ik erger me gek aan die bagger site.
Ik ben er boos over. Ben nog nooit ergens gebant voor mijn mening. Gewoon, omdat ik het netjes formuleer en niemand zal benadelen. En dan staat er nog op die site, dat iedereen zijn mening mag geven en er geen censuur is.
Ik zit sterk over stappen na te denken, zou alleen niet weten wat.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner --
mistyyyy
 mistyyyy - dinsdag 13 mei 2008 - 11:24   quote  deeplink  
Bigfoot.
Ik wil jou vragen kan je mij helpen aan die truukjes. Ik wil er ook weer op kunnen....
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 11:35   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:21 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ik ben er boos over. Ben nog nooit ergens gebant voor mijn mening. Gewoon, omdat ik het netjes formuleer en niemand zal benadelen. En dan staat er nog op die site, dat iedereen zijn mening mag geven en er geen censuur is.
Ik zit sterk over stappen na te denken, zou alleen niet weten wat.
bespaar je de moeite, alles wat je nu zegt over nl zal toch worden gezien als wrok omdat je geband bent. Lekker laten rusten en in hun sop gaar laten koken.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:24 schreef mistyyyy het volgende:
Bigfoot.
Ik wil jou vragen kan je mij helpen aan die truukjes. Ik wil er ook weer op kunnen....
Link invullen (/Ban) eraf halen

http://www.anonieminternetten.nl/
Of onder proxy

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner --
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
als je dat doet, laat je zien dat je niet zonder nowlife kunt, hoe zielig is dat?
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:38 schreef bard het volgende:
als je dat doet, laat je zien dat je niet zonder nowlife kunt, hoe zielig is dat?
Ik geef alleen antwoord hoor, want ik heb er dus ook mijn buikje van vol, maar ik wil mijn account er wel af hebben

bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 11:41   quote  deeplink  
o ja, goed idee, seya ;)
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:41 schreef bard het volgende:
o ja, goed idee, seya ;)
Niet dan? ik sta open voor andere suggesties?
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 11:54   quote  deeplink  
iedere keer dat je naar no-fucking-life gaat, levert hun een extra hit op, en dus meer inkomsten. bezoek geen sites waar je niet achter staat ;)

ben je dat hele gedoe rond dgk ook zo zat? stem claire en laat de boel floppen!
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 12:00   quote  deeplink  
Lieve lui en boterbroodjes. Opletten wat je van [knip] zegt.voor je het weet spant men bij [ knip] een rechtzaak tegen je aan, omdat jij hen verwijt niet eerlijk te zijn.
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:00 schreef izzie het volgende:
Lieve lui en boterbroodjes. Opletten wat je van [knip] zegt.voor je het weet spant men bij [ knip] een rechtzaak tegen je aan, omdat jij hen verwijt niet eerlijk te zijn.
wie bedoel je?

ik heb de emails nog liggen om mijn punten over no-fucking-life te bevestigen. Het is een hypocriete, fascistische en rascistische site geworden, dat nowlife. "Ben je niet voor ons, dan ben je tegen ons"-mentaliteit.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 12:03   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:54 schreef bard het volgende:
iedere keer dat je naar no-fucking-life gaat, levert hun een extra hit op, en dus meer inkomsten. bezoek geen sites waar je niet achter staat ;)

ben je dat hele gedoe rond dgk ook zo zat? stem claire en laat de boel floppen!
Ja idd, daar stond ik niet zo bij stil. Die extra hits gun ik ze ook niet.
Izz@headliner
 Izz@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 12:09   quote  deeplink  
ik gun ze geen hits, ik gun hen een pats, stuk voor stuk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Ik ben perplex

0.0059528