BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitslapen op dinsdag?

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Headliner
 Headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 10:30   quote  deeplink  
Villa Vandaag: Uitslapen op dinsdag?

Langzaam maar zeker komen de Miljonairs weer terug van dromenland. Ricardo staat al onder de douche en ook Claire en Huub maken aanstalten om de dag weer te beginnen. De Oldenzaler veert vrolijk uit zijn bed maar de Tilburgse Miljonair heeft het er moeilijker mee en kruipt weer veilig terug onder de dekens. Palma en Herma zijn ondertussen druk bezig met het schoonmaken en opruimen, de dames doen hun uiterste best om de Miljonairs niet wakker te maken. Blijkbaar mogen de Miljonairs toch wat uitslapen want ook Huub keert weer terug in bed naast zijn vrouw. Zelfs de lampen springen niet aan...Tot hoe laat zullen de Miljonairs in bed blijven?

bron: tien.tv
bard
 bard - dinsdag 13 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
sluiten ze de tent?
kinderen
 kinderen - dinsdag 13 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
ik vind er een raaren zweer hangen in de kooi
palma vroeg net aan claire hebben jully nog wat gedaan gisterenanond claire trok zo raar gezicht nee hoor niets en begon te lachen
nu ik denk dat er wel wat is gebeurt
stevi0
 stevi0 - dinsdag 13 mei 2008 - 11:05   quote  deeplink  
Ons een beetje naaien door te zeggen dat er storing was. Dit konden ze echter pas na een uur melden, dus bullshit.
Ik blijf vermoeden dat het een vorm van censuur was omdat ze vonden dat Amanda te heftige dingen over Huub zei.
Waarschijnlijk is dit verpakt in 1 of ander achterdehand scenariootje wat ze daarvoor reeds klaar hadden liggen. Achterbaks zooitje.
seya@headliner
 seya@headliner - dinsdag 13 mei 2008 - 11:16   quote  deeplink  
quote:
Op dinsdag 13 mei 2008 - 11:05 schreef stevi0 het volgende:
Ons een beetje naaien door te zeggen dat er storing was. Dit konden ze echter pas na een uur melden, dus bullshit.
Ik blijf vermoeden dat het een vorm van censuur was omdat ze vonden dat Amanda te heftige dingen over Huub zei.
Waarschijnlijk is dit verpakt in 1 of ander achterdehand scenariootje wat ze daarvoor reeds klaar hadden liggen. Achterbaks zooitje.
Nou die opmerkingen waren zo erg niet hoor, Huub deed wel ergere uitspraken. Nee ik denk dat we aardig voor gek worden versleten.
grissom
 grissom - dinsdag 13 mei 2008 - 11:17   quote  deeplink  
Nu wordt het echt slaapverwekkend in de kooi
Bigfoot
 Bigfoot - dinsdag 13 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
Ik vond het er erg vreemd aan toe gaan gisteravond.......... Storing !!! jahoor tuurlijk maar de camera's op de villa zijn nooit stuk.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5877
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: VV: Uitslapen op dinsdag?

0.0076708