|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Denk aan je manieren, Amanda!
Amanda en Brian hebben ondertussen ook de keuken weten te bereiken. De uitslapers zien er beiden uit om door een ringetje te halen. Amanda kletst wat bij met Palma over haar zus die gisteren op bezoek was. "Het is echt een leuke meid", spreekt Palma vol lof over Daniëlle. Amanda kan niets anders dan dat beamen, alleen doordat ze met volle mond praat komt het er niet erg duidelijk uit. Dat is nou niet echt Miljonairsgedrag, Amanda!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bard
|
|
|
jammer voor dr komen de verplichte opvoedcursussen voor probleemgezinnen te laat
't was niks, 't is niks en 't zal nooit wat worden ook
stem tegen die aso-show, stem Claire! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha nee die kinderen van claire ,die zouden voor je gaan staan en je dom aan gaan zitten staren,neee doe mij dan maar van die brutaaltjes hoor;-) |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nou ik denk dat menig meisje van 20 zou willen dat ze in iedergeval haar woordje weet te doen dan alleen ja en amen zeggen of opzitten en an lig voldoet en dat zo af en toe praten met wat in je mond komt overal voor hoor of je moet opgezet zijn |
|
|
|
|
bard
|
|
|
waar gaat de wereld heen!
stem tegen verloedering, stem claire! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:24 schreef dorenda het volgende:nou ik denk dat menig meisje van 20 zou willen dat ze in iedergeval haar woordje weet te doen dan alleen ja en amen zeggen of opzitten en an lig voldoet en dat zo af en toe praten met wat in je mond komt overal voor hoor of je moet opgezet zijn als het mijn dochter was, zou ik niet gezien met dr willen worden in het openbaar |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
niks om voor te schamen hoor,amanda is een leuke meid. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
nou bart,ik zou zeggen doe je best laat maar eens horen hoe jij ze dan africht hahahahahah gelukkig hoeft amanda niet bij jou in de buurt te zijn en mag ze mens wezen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:27 schreef dorenda het volgende:nou bart,ik zou zeggen doe je best laat maar eens horen hoe jij ze dan africht hahahahahah gelukkig hoeft amanda niet bij jou in de buurt te zijn en mag ze mens wezen Ja dat vind ik ook hoor. Ze is een normaal mens. Niet gecultiveerd, maar ik zei al eens eerder: een diamant wil ik ook ongeslepen wel hebben! |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
die bart is n mooie stem op claire zegt tie ik heb al champo genoeg hoor en verder heb ik niets op het meisje tegen maar voor het spel telt ze mij glad niet is n mooi speelgoedje voor huub en n mooie ja nee knikker maar geen nood,papa champo heeft ze al op zoveel plekken opgehaald als het mis ging dat zal hij nu ook wel gaan doen en anders komt oompie toch mee zo volwasse is ze wel |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ze is een normaal mens,in een niet normaal programma dus past ze er niet tussen. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
dan mogen ze allemaal wel opstappen |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:27 schreef dorenda het volgende:nou bart,ik zou zeggen doe je best laat maar eens horen hoe jij ze dan africht hahahahahah gelukkig hoeft amanda niet bij jou in de buurt te zijn en mag ze mens wezen daar ben ik vooral heeeeeel gelukkig mee :)
laat dat soort lekker blijven in de buurt waar ze horen, kunnen ze elkaar lekker vermaken (+ een groot hek eromheen) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:30 schreef dorenda het volgende:die bart is n mooie stem op claire zegt tie ik heb al champo genoeg hoor en verder heb ik niets op het meisje tegen maar voor het spel telt ze mij glad niet is n mooi speelgoedje voor huub en n mooie ja nee knikker maar geen nood,papa champo heeft ze al op zoveel plekken opgehaald als het mis ging dat zal hij nu ook wel gaan doen en anders komt oompie toch mee zo volwasse is ze wel o ja, het geweldige spel :(
stem tegen de aso-show, stem claire! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
een spel die je wilt winnen,kun je niet winnen door een softie te blijven zoals claire;-) |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:34 schreef bard het volgende:[..] daar ben ik vooral heeeeeel gelukkig mee :) laat dat soort lekker blijven in de buurt waar ze horen, kunnen ze elkaar lekker vermaken (+ een groot hek eromheen) wat ben jij opgefokt vandaag Brad......... kijk eens naar buiten man..zonnetje schijnt....vogeltjes fluiten........ en niets tegen Claire hoor, maar volgens mij wordt er in de Kooi een spel gespeeld en Claire is er voor de fugiratie toch??? |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
claire is de tegenpool, stem claire
ja, het is heerlijk weer, de vogeltjes fluiten ;) |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:40 schreef bard het volgende:claire is de tegenpool, stem claire ja, het is heerlijk weer, de vogeltjes fluiten ;) probeer clair-nix ook eens aan het fluiten te krijgen, als ze tenminste geen peuk in de mond heeft.
wees lief-stem anti-rokers. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
over t spelen van het spel? wie heeft de minste boetes?
stem claire! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Ja omdat ze geen flikker doet daar dombo |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
jij met je stem claire ,hier stemmen geen mensen voor claire dus hou het lekker bij jezelf en ga jij maar lekker op haar stemmen,maar het wordt een beetje irritant,iedere keer stem claire erachter! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, omdat ze het spel volgens de regels speelt, anders was ze vast allang weg geweest
open je ogen en zie! |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:17 schreef ilse het volgende:haha nee die kinderen van claire ,die zouden voor je gaan staan en je dom aan gaan zitten staren,neee doe mij dan maar van die brutaaltjes hoor;-) Ja goed hoor, kinderen die er niet zijn worden nu ook al een stempel gegeven.
Jouw uitspraak zegt niets over de eventuele toekomstige kinderen van Claire maar alles over jou. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:54 schreef bard het volgende:nee, omdat ze het spel volgens de regels speelt, anders was ze vast allang weg geweest open je ogen en zie! ze weet niet eens hoe het spel werkt jochie |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en deze oordeel zeg daarnaast weer meer over jou dan over mij... want jij plaatst het persoonlijk we praten hier over de goudenkooi mensen en niet over onzelf! roepieroepie.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
haha grissom leuke smilie;-) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:54 schreef ilse het volgende:jij met je stem claire ,hier stemmen geen mensen voor claire dus hou het lekker bij jezelf en ga jij maar lekker op haar stemmen,maar het wordt een beetje irritant,iedere keer stem claire erachter! stemclairestemclairestemclairestemclairestemclairestemclairestemclairestemclairestemclaire ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam spam |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ga lekker buiten spelen met je gemekker |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:56 schreef ilse het volgende:en deze oordeel zeg daarnaast weer meer over jou dan over mij... want jij plaatst het persoonlijk we praten hier over de goudenkooi mensen en niet over onzelf! roepieroepie. ik oordeel niet persoonlijk over jou , ilse maar over jouw commentaar op de gouden kooi, zoals je het hier zelf neerzet.Ik ken jouw niet persoonlijk ..dus is het ook niet op de vrouw af gespeeld maar alleen op jouw schrijven hier. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
geen ruzie maken dames ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
moet je beter lezen!begrijpend lezen is moeilijk voor sommige weet ik,maar ja boeien ik zeg pats pats.. want ik spreek uit op bard over claire en komt op voor amanda,en ja zo werkt het nou eenmaal als je de kooi volgt heb je zo je mensen die van jou wel mogen winnen he...!dus ja lees ff terug en kijk wat voorn onzin jezelf uitkraamt. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke ik log net pas in na dat ik vannacht de pc uit heb gezet ivm de streamlock. Wat is er nou precies gebeurd, waarom schrijven amanda en brian alle punten van huub op en waar is huub?
Ik ben totaal de weg even kwijt in de kooi en vind het een beetje eng worden, moet er echt iemand weg vandaag? |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:02 schreef roepieroepie het volgende:[..] ik oordeel niet persoonlijk over jou , ilse maar over jouw commentaar op de gouden kooi, zoals je het hier zelf neerzet.Ik ken jouw niet persoonlijk ..dus is het ook niet op de vrouw af gespeeld maar alleen op jouw schrijven hier. trouwens..ik wist niet dat claire al kinderen rondlopen heeft in de kooi. als er genen van huub in zitten zijn ze trouwens niet zo verlegen hahahahahahahaha. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat bedoel ik je leest niet!!!! |
|
|
|
|
kinderen
|
|
|
wie ken mij vertellen warom de cait brianenamanda .nl er af is gehaald |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:06 schreef trapper het volgende:oke ik log net pas in na dat ik vannacht de pc uit heb gezet ivm de streamlock. Wat is er nou precies gebeurd, waarom schrijven amanda en brian alle punten van huub op en waar is huub? Ik ben totaal de weg even kwijt in de kooi en vind het een beetje eng worden, moet er echt iemand weg vandaag? ze hebben gisteren blijkbaar overleg gehad over het finale spel,ben het nu aan het volgen ik moet ook nog even zoeken;-)maar ze schrijven namen op,en alles wat ze gedaan hebben ,en verder moeten we er nog achter komen denk ik haha;-) |
|
|
|
|
roepieroepie
|
|
|
wie ben jij om te bepalen dat ik onzin uitkraam......hahahahahahahaha Ik geef net zo mijn mening over de kooi. wist niet dat jij de almachtige bent. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:08 schreef ilse het volgende:[..] ze hebben gisteren blijkbaar overleg gehad over het finale spel,ben het nu aan het volgen ik moet ook nog even zoeken;-)maar ze schrijven namen op,en alles wat ze gedaan hebben ,en verder moeten we er nog achter komen denk ik haha;-) ja klopt, ze schrijven alles op wat huub heeft gedaan. Ik ben toch wel heel benieuwd waarom dat is en waar is huub? |
|
|
|
|
Jeha
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:40 schreef bard het volgende:claire is de tegenpool, stem claire ja, het is heerlijk weer, de vogeltjes fluiten ;) Haha, heb je Claire wel eens zien eten? Gadver. Viezer kan niet. Hoezo aso? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat huub hetzelfde gaat doen alles over braín enzo,en dat er dan iets uitkomt..zo zou het wel een beetje gaan;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
braín en amanda zijn er druk mee bezig dus dat wordt een mooi stuk;-) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
En Claire zit weer te eten |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:14 schreef Jeha het volgende:[..] Haha, heb je Claire wel eens zien eten? Gadver. Viezer kan niet. Hoezo aso? je moet s kijken bij de streamers als die eten achter hun schermpjes ;) Ik zou niet weten hoe claire eet, weet alleen dat dat andere stel daar wel problemen mee heeft. Wie wil nou een kindvrouw die je nog moet opvoeden? latente pedo neigingen misschien? ze kruipt al wel voor hem als een kind en die baby geluidjes erbij, brrrrrrrrrrrrrrr........
is dat nou wat ik me voor moet stellen bij een loverboy-relatie? |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat een lekker weer he je boft het toch maar als je daar lekker buiten van de natuur mag genieten |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Amanda gedraagd zich in ieder geval volwassener dan Claire. Claire gedraagd zich af en toe als een kleine meid van 6. Zo speelssssss. En lijkt wel dat ze thuis(tilburg) geen eten krijgt ofzo. Je ziet haar niks anders doen dan vreten vreten vreten. Varkenskop familie. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
en daar is dan dragon hahahaha.. |
|
|
|