|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Lekker roddelen!
Een kwakende kikker in de vijver doet Brian denken aan Huub en meteen wordt er lekker geroddeld. "Op den duur zal Claire niet alles meer pikken van Huub", denkt de Antilliaan die gisteravond weer wat ergernissen bij het getrouwde stel bespeurde. "Wat mij gisteren opviel, Huub irriteert zich aan haar domme uitspraken en omdat ze altijd lacht", haakt Amanda erop in. "Claire is echt geen speler. Ze heeft met ons niet gesproken, ze doet niks!", gaat ze verder. Al snel komen de twee weer terug op het idee van net, wat als ze vragen moeten beantwoorden over elkaar tijdens de halve finale? "Wanneer ben ik geboren? Wat is de naam van mijn vader? Wat is mijn tweede naam?", vraagt Brian. Amanda antwoordt braaf en waar ze een fout antwoord geeft wordt ze gecorrigeerd. Zo leer je elkaar nog eens kennen, na ruime een jaar!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
kan iemand die berichten van nowlife die toch al op headliner staan niet naar hier copieren?veel mensen zoals ik kunnen niet meer op nowlife en ik kan bv ook niet via headliner doorklikken daarnaar,maar die berichten als vanavond streams op zwart zou ik toch wel willen lezen,zou iemand ze niet kunnen knippen en plakken?dat is overigens toegestaan mits je de bron erbij vermeld,en als r iemand is die mij mischien afentoe de geknipte berichten van nowlife wil door emailen vraag dan ff me email adres. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
voorlopig zit claire hun meer dwars dan andersom :)
wat een nitwits |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
asjeblieft niet wat hebben wij aan nowlive als we headliner zijn,we zitten daarover altyd te speculeren dat die verhalen niet kloppen,hoeven ze hier ook niet neegrezet worden toch??? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
sorry pappaloe maar ik ben weg, als dat gebeurd. Hier straks discussie voeren over NL berichtgeving? Want dat gebeurd dan. Echt niet hoor, je kan die pulp toch zelf gaan lezen? Er is een NL Hyves ook geloof ik. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:49 schreef pappaloe het volgende:kan iemand die berichten van nowlife die toch al op headliner staan niet naar hier copieren?veel mensen zoals ik kunnen niet meer op nowlife en ik kan bv ook niet via headliner doorklikken daarnaar,maar die berichten als vanavond streams op zwart zou ik toch wel willen lezen,zou iemand ze niet kunnen knippen en plakken?dat is overigens toegestaan mits je de bron erbij vermeld,en als r iemand is die mij mischien afentoe de geknipte berichten van nowlife wil door emailen vraag dan ff me email adres. je kan gewoon inloggen via www.hideip.nl daar voor je de url in van No Life en dan kom je op NL als je niet onder je eigen naam in kan loggen maak je een nieuwe aan maar wel met ander emailadres. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
streams gaan er vanavond om 18.00 uur af en donderdagavond komen ze terug. staat op nl .de halve finale wordt dan opgenomen in die tussen tijd. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:06 schreef stacy1974 het volgende:streams gaan er vanavond om 18.00 uur af en donderdagavond komen ze terug. staat op nl .de halve finale wordt dan opgenomen in die tussen tijd. nee hoor, op het tien forum heeft de mod het nagevraagd en we blijven gewoon streams houden tot het laatste moment van de gouden kooi. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: wat is dat voor een taal??? sorry hoor let er nooit op maar ik moest nu zo lachen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:06 schreef stacy1974 het volgende:streams gaan er vanavond om 18.00 uur af en donderdagavond komen ze terug. staat op nl .de halve finale wordt dan opgenomen in die tussen tijd. NL denkt alles te weten |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Dat is DGK taal we zullen wel zien haha |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 12:54 schreef moha het volgende:[..] je kan gewoon inloggen via www.hideip.nl daar voor je de url in van No Life en dan kom je op NL als je niet onder je eigen naam in kan loggen maak je een nieuwe aan maar wel met ander emailadres. he moha hoe werkt dat dan want als ik daar nowlife.eu in typ dan linkt de pagina door naar weekplay een site met muziek |
|
|
|
|
pappaloe
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:07 schreef trapper het volgende:[..] nee hoor, op het tien forum heeft de mod het nagevraagd en we blijven gewoon streams houden tot het laatste moment van de gouden kooi. de streams zullen misschien wel aan blijven alleen krijgen je dan zeker de paarden of t huis weer te zien |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Jep,bij mij nu ook,ik kan er ook niet meer op.Heel vreemd. |
|
|
|