|
|
Caroline
|
|
|
Las bij de buren dat de streams vanavond om 18.00 eruit gaan tot na halve finale. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Zou het joh |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
nee op het tien forum heeft de mod het nagevraagd en dat is onzin, we houden streams tot het einde van de gouden kooi. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik dacht dat ik wel gelezen had toen de finale aangekondigd werd dat de laatste paar dagen voor 22 mei de streams wel uit gingen... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
de buren hebben ook bij 10 nagevraagd en die kregen een bevestiging. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
eerst stond er bij nl dat ze nagevraagd hadden en dat het bevestigd was door talpa. dat stond eerst bij nieuws.later is het bericht veranderd. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: de buren bedoel je nowlive? Die moet je niet geloven, ik heb net op het tien forum gekeken en ik geloof de mod daar echt, hij kon gister ook zeggen hoe lang het nog duurde voor de sl er af ging. Dat is echt betrouwbaar hoor. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:14 schreef stacy1974 het volgende:eerst stond er bij nl dat ze nagevraagd hadden en dat het bevestigd was door talpa. dat stond eerst bij nieuws.later is het bericht veranderd. ooh ok, dan heb ik het eerste bericht gelezen. Kunnen ze ook niet maken naar de mensen toe die de streams al betaald hebben. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:16 schreef Caroline het volgende:[..] ooh ok, dan heb ik het eerste bericht gelezen. Kunnen ze ook niet maken naar de mensen toe die de streams al betaald hebben. nou inderdaad, kijk je anderhalf jaar betaald naar de streams en dan mag je het hoogtepunt niet mee maken. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Kan het me ook net voorstellen. Misschien wel locks, maar dat kunnen ze niet maken. Misschien vlak voor het einde, maar ook geen dagen. Dan moeten ze die dagen terug betalen, wordt een reuzerel dan. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:17 schreef trapper het volgende:[..] nou inderdaad, kijk je anderhalf jaar betaald naar de streams en dan mag je het hoogtepunt niet mee maken. En erger nog ik had de donderdag avond helemaal vrij gepland om er met mijn neus boven op te zitten. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dit staat nog steeds bij nl
Zojuist te horen gekregen en daarom meteen zelf gebeld om te verifiëren of het klopt dat de streams er tot donderdagavond uitgaan i.v.m. de uitzending a.s. donderdag. En wij kunnen jullie melden dat ook wij dit te horen hebben gekregen van Talpa. Ons een PM sturen heeft geen zin, als je een bevstiging wil lijkt het ons beter zelf even Talpa te bellen.
Vanavond 18:00 uur gaan ze eraf tot na de halve finale. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Gaat iemand even telefoneren ?? Dan kunnen we ons daarop richten. Ik stel dan voor, dat we de anderhalf jaar gaan samenvatten in filmpjes bijvoorbeeld? En 'herinneringen' ophalen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Ze hebben net op tien forum nogmaals bevestigd dat het onzin is, het is een roddel die nowlive er in heeft gebracht. Er is echt niets van waar. |
|
|
|
|
belle
|
|
|
staat bij nl.oooooh,dan is het zooooo |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:31 schreef trapper het volgende:Ze hebben net op tien forum nogmaals bevestigd dat het onzin is, het is een roddel die nowlive er in heeft gebracht. Er is echt niets van waar. tjonge jonge...Ik kan zelf helaas niet bellen, want mijn mond zit nog op slot vanwege een ontsteking vandaar...maar ik heb ze weleens eerder gebeld hoor, dat lukt best wel. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
nummer zoeken en dan bel ik wel even |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
w8 even ze moeten de chill in...misschien horen we wat! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Twee dagen geen streams, dan geld terug. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Het kan maar zo dat Kikkertje eruit gaat . Vind het zo raar want brain en amanda zijn nu een lijstje aan het maken en zo. Maar gisteren wat ik dus vermoede klopte ook het gesprek in de tuin van Brian,Amanda en Jaapio heeft bij mij veel duidelijkheid gegeven hoe en wat. In het gesprek kwam er ook naar boven dat Huub een veel hogere bedrag per maand ontvangt dan de rest van de bewoners dit komt van Lieke af die dit in vertrouwen tegen Jaapio heeft verteld. Ook het verhaal over het dat hij eruit was voor een extra bedrag die hij hiervoor gekregen had en de afspraak had dat hij daarna gewoon weer terug kon komen en dat hij de kranten en rtlboulevard moest opzoeken voor weer extra kijkcijfers is gisteren ook bevestigd ondanks dat hij daadwerkelijk natahel had geschopt en eigenlijk helemaal niet mocht terug keren maar dit allemaal door de afspraak die had emaakt met Talpa tja ik dacht het al en gisteren is het uit drie personen gekomen de bevestiging bah . Maar gisteren op kantoor mochten ze niet komen ze hebben het een en ander gehoord ik denk dat het Kikkertje niet zo lekker zit allemaal . Barbie zei net nog ik heb zo een raar gevoel ik denk dat ze dat met de punten telling gedacht hadden dat het makkelijk zou gaan maaar tien had andere plannen en daar balen ze nu allemaal denk ik van vandaar de weg naar de halve finale offstreams niks laten zien komt te veel informatie wat wij niet mogen weten |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ricardo zit ook zo lekker fris te kijken... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Het staat vast op NL om zo te bewerkstelligen dat iedereen Talpa gaat bellen om ze te pesten... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:45 schreef Boudewijn het volgende:Het staat vast op NL om zo te bewerkstelligen dat iedereen Talpa gaat bellen om ze te pesten... Tja wat is wijsheid. Wel of niet bellen? |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Het lijkt met als dat waar zou zijn dat het ook op de site vermeld zou staan toch |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:39 schreef Merty@headliner het volgende:Het kan maar zo dat Kikkertje eruit gaat . Vind het zo raar want brain en amanda zijn nu een lijstje aan het maken en zo. Maar gisteren wat ik dus vermoede klopte ook het gesprek in de tuin van Brian,Amanda en Jaapio heeft bij mij veel duidelijkheid gegeven hoe en wat. In het gesprek kwam er ook naar boven dat Huub een veel hogere bedrag per maand ontvangt dan de rest van de bewoners dit komt van Lieke af die dit in vertrouwen tegen Jaapio heeft verteld. Ook het verhaal over het dat hij eruit was voor een extra bedrag die hij hiervoor gekregen had en de afspraak had dat hij daarna gewoon weer terug kon komen en dat hij de kranten en rtlboulevard moest opzoeken voor weer extra kijkcijfers is gisteren ook bevestigd ondanks dat hij daadwerkelijk natahel had geschopt en eigenlijk helemaal niet mocht terug keren maar dit allemaal door de afspraak die had emaakt met Talpa tja ik dacht het al en gisteren is het uit drie personen gekomen de bevestiging bah . Maar gisteren op kantoor mochten ze niet komen ze hebben het een en ander gehoord ik denk dat het Kikkertje niet zo lekker zit allemaal . Barbie zei net nog ik heb zo een raar gevoel ik denk dat ze dat met de punten telling gedacht hadden dat het makkelijk zou gaan maaar tien had andere plannen en daar balen ze nu allemaal denk ik van vandaar de weg naar de halve finale offstreams niks laten zien komt te veel informatie wat wij niet mogen weten ik zie Amanda en Brian niet balen hoor |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:45 schreef Boudewijn het volgende:Het staat vast op NL om zo te bewerkstelligen dat iedereen Talpa gaat bellen om ze te pesten... Zou zomaar kunnen idd...Maar ja het is opzich wel vervelend, als ze echt offstream gaan. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Nou in de tuin wel vond ze anders dan anders maar ja kan ook door warmte komen he Moha hahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
He? hoe kan dat nou? Brian krijgt echt wat aardigs uit zijn gitaat! Ineens! Heeft hij ons anderhalf jaar bedonderd??? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:51 schreef Merty@headliner het volgende:Nou in de tuin wel vond ze anders dan anders maar ja kan ook door warmte komen he Moha hahaha in de tuin waren ze zich aan het voorbereiden op vragen die zou kunnen komen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
vind het wel een goed nummer van amanda. |
|
|
|
|
belle
|
|
|
ricardo kijkt al een paar dagen niet zo friutig is mij opgevallen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou ze moesten duidelijk de chill in, omdat er boven van alles gebeurd, want het is niet vanwege een plasmagedoe |
|
|
|
|
belle
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Damnzzz Brain ff je gitaar stemmen....klinkt vals hahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Brian probeert teveel improvisatie, dan klinkt het niet lekker... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kappuhhhhhhh met die herrie |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Wahahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
nou wees eerlijk, ik dacht dat Brian alleen maar een beetje kon pingelen! Bijna aan het eind van DGK blijkt hij wel hoorbare muziek te kunnen krijgen uit dat apparaat! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:01 schreef seya@headliner het volgende:nou wees eerlijk, ik dacht dat Brian alleen maar een beetje kon pingelen! Bijna aan het eind van DGK blijkt hij wel hoorbare muziek te kunnen krijgen uit dat apparaat! hij kan idd een beetje spelen maar tis net als bij huub ff is leuk maar het begint nou irri te worden, ik word er helemaal kriegel van |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
na anderhalf jaar en nog niet kennen spelen .. hoe dom kun je zijn .. wat heeft hij nu geleerd daar . niets waaraan hij begonnen is kan hij goed of beter afmaken omdat hij niet leren kan .. en dat is een feit dat blijkt nu maar weer ... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:05 schreef bantel het volgende:na anderhalf jaar en nog niet kennen spelen .. hoe dom kun je zijn .. wat heeft hij nu geleerd daar . niets waaraan hij begonnen is kan hij goed of beter afmaken omdat hij niet leren kan .. en dat is een feit dat blijkt nu maar weer ... Hij heeft leren vliegen en leren golven en niet te vergeten jeu de boulle! Allemaal echte miljonairsdingen, die jongen is goed voorbereidt! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
vliegen van het dak zeker |
|
|
|