|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Huub de charmeur!
Claire is inmiddels weer fris en fruitig in de keuken verschenen. Ze heeft maar even een douche genomen na haar paardrijles want met dit kleffe weer plak je bij de minste geringste inspanning al van alle kanten. Als Huub haar in het vizier krijgt grijpt hij haar stevig vast. "Soms zie je gewoon zoiets moois voorbijlopen dat je denkt daar moet ik achteraan gaan en dan ga ik het nooit meer loslaten! Wat zit je make-up mooi!", spreekt hij haar liefkozend toe. Claire is een paar seconden overdonderd maar al snel geeft ze haar man een dikke welverdiende plakzoen na al dit liefs!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
kennen jullie geen liefde, draakje, moha en grissom?
/me geeft ze dikke knuffel |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ja maar niet voor die 2 slijmdozen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 13:46 schreef bard het volgende:kennen jullie geen liefde, draakje, moha en grissom? /me geeft ze dikke knuffel patsje patsje |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Blijkbaar hebben mensen liever een koppel waar de man alles zegt wat moet gebeuren en de vrouw alles doet wat de man zegt. Doet ze het niet dan slaat de man haar. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:08 schreef hercule het volgende:Blijkbaar hebben mensen liever een koppel waar de man alles zegt wat moet gebeuren en de vrouw alles doet wat de man zegt. Doet ze het niet dan slaat de man haar. patsje patsje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:08 schreef hercule het volgende:Blijkbaar hebben mensen liever een koppel waar de man alles zegt wat moet gebeuren en de vrouw alles doet wat de man zegt. Doet ze het niet dan slaat de man haar. terug in je hok !!!!nl-er zonder of met ban |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:08 schreef hercule het volgende:Blijkbaar hebben mensen liever een koppel waar de man alles zegt wat moet gebeuren en de vrouw alles doet wat de man zegt. Doet ze het niet dan slaat de man haar. hoezo heb jij daar thuis last van |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
volgens mij wel |
|
|
|