|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Chillen in de Chill Room
Terwijl Huub zijn mede-Miljonairs vermaakt met zijn pianospel, zijn de vrouwelijke Miljonairs bezig met nagellakremover. De teennagels van de dames worden straks weer in een ander kleurtje gelakt dus de oude nagellak moet eerst verwijderd worden. Om ze aan te moedigen heeft Brian zijn gitaar erbij gepakt. Wat een feestje daar in de Chill Room!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja, wat zal er gebeuren?! Iedereen moest naar de CHill Room...maar waarom?? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
het is man en hangt veel rond in de kapsalon, rara wat zie ik ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Huub de kikker |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Dat was balen Huub...schaakpartij verloren van Jaap. hahahhahahaha |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
ze hebben Brian waarschijnlijk flink onder de pillen moeten stoppen na gisteravond om hem rustig te houden tot de streams eraf gaan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door nowliver -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:28 schreef lidsektenowlive het volgende:ze hebben Brian waarschijnlijk flink onder de pillen moeten stoppen na gisteravond om hem rustig te houden tot de streams eraf gaan ?????????? Kijk jij wel naar DGK? |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Gezien de naam nu eens iemand met wel zelfreflectie. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Nee, ik heb het te druk met mijn mede sekte leden. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Geband dus. Hahahahahahahaha |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote: nou blijf dan lekker daar ...niemand hoeft hier geindoctrineerd te worden .....dus houden jullie je maar bezig met de rechtzaken die moetne worden aangespannen |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Geband, dacht het dus even niet he. Niveau ligt weer hoog hier bij sommigen |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:35 schreef lidsektenowlive het volgende:Tg3 ik wil wel terug naar mijn hol als jij dan terug naar je riool gaat wij zijn reeds waar we willen zijn. Byeeeeee |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Houd me met geen enkele rechtszaak bezig. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
net zo hoog als diegene die zich zelf lid van een sekte noemt!!! dus tja misschien kun je denken wat doe ik hier???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Nee, het is een gesloten beerput voor Huub-maniakken. Met allemaal gillende meisjes en verontwaardigde kereltjes. Hehe...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hun site zegt het al...GEEN LEVEN! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: patsje patsje |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Dat hele sektegedoe is toch wel door jullie hier bedacht. Ik wilde er humoristisch mee omgaan. Jullie lezen dan toch de nowlive stukjes anders wist je toch ook niet dat er volgens jullie dan "bullshit"wordt geschreven |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Die Moha, jij slaat graag lees ik. Zo ken ik er in de kooi ook 1. Z'n naam begint met een B. Daagt het al? |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:41 schreef lidsektenowlive het volgende:Dat hele sektegedoe is toch wel door jullie hier bedacht. Ik wilde er humoristisch mee omgaan. Jullie lezen dan toch de nowlive stukjes anders wist je toch ook niet dat er volgens jullie dan "bullshit"wordt geschreven we ruiken bullshit al aan de titels van topics |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Jullie weten toch wel verdomd veel van Nowlive. Zegt dus al genoeg. Toch wel nieuwsgierig he? |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Nu snap ik het, allemaal hoogbegaafden hier. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:41 schreef lidsektenowlive het volgende:Dat hele sektegedoe is toch wel door jullie hier bedacht. Ik wilde er humoristisch mee omgaan. Jullie lezen dan toch de nowlive stukjes anders wist je toch ook niet dat er volgens jullie dan "bullshit"wordt geschreven jij en humor? dat bestaat niet als je bij die sekte hoort |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
laat lekker in de waan joh is niet wijzer!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:43 schreef lidsektenowlive het volgende:Jullie weten toch wel verdomd veel van Nowlive. Zegt dus al genoeg. Toch wel nieuwsgierig he? ben jij een beetje nieuwsgierig dat je hier komt |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Nee, daar kun jij je niet in inleven. Humor kennen jullie hier niet in ieder geval.Echt een stelletje droogkl.... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:43 schreef lidsektenowlive het volgende:Jullie weten toch wel verdomd veel van Nowlive. Zegt dus al genoeg. Toch wel nieuwsgierig he? precies beetje met vingertje wijzen ...leg es uit wat jij hier komt doen ...we willen niet bekeren dus sjoe sjoe wegwezen .... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: heel goed jij snapt het en ons wel met U aanspreken he |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik wilde alleen eens kijken wat er op andere fora gezegd wordt. Ik beperk me niet tot 1 forum. Zo heb je natuuurlijk wel allemaal je eigen voorkeur voor een forum, waarje je het meest thuis voelt en helaas is dit na een paar dagen hier te hebben rondgelezen en geschreven, mijn forum niet. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Ben er geband vanwege eerlijke kritiek op Huub. Kreeg hierop van wel 30 mensen meteen hele persoonlijke reakties aldaar. Je profiel wordt er meteen uitgespit en alles wat ze tegen je willen gebruiken, gebruiken ze. Leg mij nog maar eens uit hoe dat niet sekte-achtig is. En vervolgens sluiten ze je uit. rara politiepet, maar veel IQ hebje daar niet voor nodig hoor, Einstein.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:47 schreef lidsektenowlive het volgende:Nee, daar kun jij je niet in inleven. Humor kennen jullie hier niet in ieder geval.Echt een stelletje droogkl.... patsje patsje |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Ik wil al helemaal niet iemand bekeren. Denk en zeg lekker wat je zelf wilt. Leven hier in een land met een vrijheid van meningsuiting. Heb zelf wel zoiets van: je kunt het ook overdrijven. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zo dan en met welke naam schreef je dan???niet met deze! |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:49 schreef lidsektenowlive het volgende:Ik wilde alleen eens kijken wat er op andere fora gezegd wordt. Ik beperk me niet tot 1 forum. Zo heb je natuuurlijk wel allemaal je eigen voorkeur voor een forum, waarje je het meest thuis voelt en helaas is dit na een paar dagen hier te hebben rondgelezen en geschreven, mijn forum niet. mooi zo je bijdrage zal worden gemist als kiespijn en ga maar snel verslag doen hoe verschrikkelijk het hier is |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:49 schreef lidsektenowlive het volgende:Ik wilde alleen eens kijken wat er op andere fora gezegd wordt. Ik beperk me niet tot 1 forum. Zo heb je natuuurlijk wel allemaal je eigen voorkeur voor een forum, waarje je het meest thuis voelt en helaas is dit na een paar dagen hier te hebben rondgelezen en geschreven, mijn forum niet. TOT NOOIT MEER ZIENS |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Als je het niet meer met woorden afkunt dan maar slaan he Moha. Is heel erg volwassen ook. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
lidsektennowlive, zit niet zo te stokken man, kijk liever even naar de streamer voor je het weet is het over en kan je niet meer kijken. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Stevi ben dan oprecht benieuwd wat je hebt gezegd. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Trapper denk dat je het woordenboek er op moet naslaan wat stoken betekent. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:51 schreef lidsektenowlive het volgende:Als je het niet meer met woorden afkunt dan maar slaan he Moha. Is heel erg volwassen ook. ...er is een radioprogramma waar leden van je forum bellen om uit te huilen ...hoe slecht de wereld wel niet is en hoe iedereen jullie held verkeerd begrijpt ...probeer het es misschien lucht het op |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Niet inleven???? Whuahhahahahahaha laat me toch niet lachen man. NowFUCKINGlive, een site waar je als brain of amanda daar komt, dat je dan gelijk gebanned wordt. Blijkbaar kunnen ze niet tegen kritiek of tegen de waarheid. Stelletje Loossers daar. Vooral die Slaai, met zijn mooie verhaaltjes op de radio, "ja na 3 waarschuwingen wordt je gebanned" pffffff flikker toch op man vetkop! Zoek toch een leven, dan maar mensen bedreigen door de telefoon. Al met al...NL...fuckers! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:51 schreef lidsektenowlive het volgende:Als je het niet meer met woorden afkunt dan maar slaan he Moha. Is heel erg volwassen ook. pats pats... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat zijn echt van die mensen die hun pik niet meer omhoog krijgen en hun poes niet meer nat worden!als je begrijpt wat ik bedoel! |
|
|
|