|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:51 schreef lidsektenowlive het volgende:Als je het niet meer met woorden afkunt dan maar slaan he Moha. Is heel erg volwassen ook. heb ik je al pijn gedaan? anders ga ik niet slaan maar schoppen hoor ben zo blij dat er bij NL allemaal volwassene zitten. pff die kunnen niet eens voor zichzelf denken ...follow the leader hahaha ga toch met je water naar de dokter dan zal hij zeggen je hebt het NL virus |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote: Nee, bij mij krijg je geen kans om te stoken, maar je merkt wel dat er hier respectvol met je wordt omgegaan en dat er alleen discussies ontstaan zoals nu doordat mensen niet ontopic blijven. Jij in dit geval. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Wat is er vannacht gezegd? Het lijken allemaal wel lamgeslagen musjes. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja de spanning stijgt een beetje he.. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Er is vannacht gezegd, wie er naar huis mag. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat het een beetje uit de hand is gelopen met de buitenwereld...bedreigingen enzo..braín knijpt hem ook nu. |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ik denk dat we zo weer een streamlock krijgen of dat ze DGK verlaten voot iets. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
er hangt een spanning in de villa niet normaal je kan het bijna voelen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik zou huub zijn hartslag nu wel eens willen weten hoe hoog die is hij maakt zich het meeste zorgen zo te zien |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
dat is het zeker die hubisten hebben genoeg mensen bedreigd kijk maar wat er met chantal op hyves is gebeurd.......huub heeft gewoon veel ziekelijke fans in tegenstelling tot die anderen ...en het wordt tijd dat hij de rekening daarvoor betaald hij betrekt constant nolive in het spel door het op de streams uit te spreken ...en die losers volgen elke opdracht die hij uitspreekt .....hoop dat de regie die helemaal zat is en als huubde finale haalt zullen deze malloten helemaal doorflippen in hun gedrag en obsessie |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Ze wachten ergens op????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nouhou heb je braín gezien?? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
op nowlife staat dat ze deze dag en morgen al met opname,s van de halve finale bezig zijn ..dus word er voor hun bekend wie er moet vertrekken |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Instructies buitenshuis, etentje, dropping???????? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
zit die eikel inzijn trouwpakkie wat ziet hij eruit zeg hahahhhaaa |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:09 schreef djen het volgende:op nowlife staat dat ze deze dag en morgen al met opname,s van de halve finale bezig zijn ..dus word er voor hun bekend wie er moet vertrekken Hmmmmm? En blijft die persoon dan wel tot donderdag voor de streamers? Of donderdag mischien de definitieve knoop.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door stevi0 -- |
|
|
|
|
djen
|
|
|
blijkbaar krijgen ze iets met vragen ..jaap is nergens te zien dus denk dat hij al achter is |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja die zit ook aardig te puffen en Mannie die schat die komt het rustigste over in mijn ogen dan topwijffie hoor |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ohh alsjeblieft tv god ..laat huub er vandaag uit vliegen ..dankuwel |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
jip en je kan natuurlijk meteen raden wat nowlive weer gaat doen ..mailen bellen zich overal weer mee bemoeien huubsgedrag |
|
|
|
|
djen
|
|
|
je kan de spanning thuis voelen hahahahaha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ohhhhh alsjeblieft tv god ik wil ook dat huub er vandaag uit vliegt ...dank U wel |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:12 schreef moha het volgende:[..] ja die zit ook aardig te puffen en Mannie die schat die komt het rustigste over in mijn ogen dan topwijffie hoor die doet precies wat haar zo leuk maakt ...gewoon haar zelf zijn en on the spot improviseren ...daarom is de sterkste vrouwelijke dgk speler ever (lieke kwam ook in de buurt maar helaas had haar ex tegen ) |
|
|
|
|
djen
|
|
|
ze moeten buiten iets doen aan een lange tafel gaan zitten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kijk de slachttafel staat al klaar pff spannend....... |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Laat Huub er vandaag uit gaan,please |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij blijft air houden tot het laatste moment die kikker he pff |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
wat is huubje sjaggie zeg ..brain moest doorgeven dat ze plaats moesten nemen ..huub tegen clair die zegt wij moeten ook plaats nemen ik ga geen 3 kwartier in de zon zitten wachten ..met zijn sjaggie kop |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
en dan hem de poort uit laten lopen in zijn trouwpak met'' nooit meer naar huis'' op de achtergrond ......wat is leuk om te dromen ...kom op buren geef ons dit en we stemmen ons suf dan krijgen jullie genoeg centjes binnen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
huub eruit |
|
|
|
|
djen
|
|
|
huub vroeg aan jaap doe je t uit je hoofd of van een briefje ..ook brain zagemn we eerder met een briefje dat hij steeds zat te lezen spannend spannend |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
persconferentieeeeeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!!!!!!! |
|
|
|
|
djen
|
|
|
een persconverentie zegt huub zou t dat zijn |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
Dat brilletje van Huub is een kinderbrilletje, he. Lijkt ie als kabouter toch nog op Gordon. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:20 schreef stevi0 het volgende:Dat brilletje van Huub is een kinderbrilletje, he. Lijkt ie als kabouter toch nog op Gordon. hij wil een mafia look creëren het blijft gwn een tuinkabouter
al draagt een aap een gouden ring het is en blijft een lelijk ding |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:18 schreef tg3 het volgende:en dan hem de poort uit laten lopen in zijn trouwpak met'' nooit meer naar huis'' op de achtergrond ......wat is leuk om te dromen ...kom op buren geef ons dit en we stemmen ons suf dan krijgen jullie genoeg centjes binnen Dat zal dan tot in lengte van dagen mijn favo tv-moment zijn. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
pata pats pats bgfoot waar ben je met je bus insecten spray. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 14:47 schreef lidsektenowlive het volgende:Nee, daar kun jij je niet in inleven. Humor kennen jullie hier niet in ieder geval.Echt een stelletje droogkl.... lol
ik ben geband juist vanwege gebrek aan humor van no-fucking-life, en kreeg nog bevestiging ook per email ;) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
die insecte spray is op!;-( |
|
|
|