|
|
mossa
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:08 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] het zelfde dee dBrian 14 maanden terug sindsdien was er geen internet meer. dus ben benieuwd jij doelt op mijn eerdere opmerking neem ik aan? Laat ik allereerst ff duidelijkmaken dat ik voor Jaap en Amanda ben, Brian heb ik niet zoveel mee en de wc-eend dat spreekt voor zich wat ik daarvan vind. Dus, opmerkingen als: " Brian voert Huub pillen" , zul je van mee zeker niet horen lijkt me eerder iets voor die Low-livers! |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:17 schreef trapper het volgende:huub zegt net ik ga niet drie kwartier buiten zitten tot alle pers er staat. Er komt denk ik een persconferentie of iets dergelijks. je was net iets sneller dan mij............. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik hoop op een persconferentie ivm de gebeurtenissen buiten de kooi. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:17 schreef seya@headliner het volgende:[..] Bedoel je met WC-eend nu Brian? ik dacht je jezelf bedoelde? Iedereen heeft gewoon een naam hoor en die gebruiken we hier. Heel soms niet, maar zeker niet struktureel zoals jij nu doet. Kan er iemand Brood in het toilet gooien voor onze wc eend. dan houd het even zijn sla- bek. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
internationale persconferentie? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
hahaha |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:19 schreef mossa het volgende:[..] jij doelt op mijn eerdere opmerking neem ik aan? Laat ik allereerst ff duidelijkmaken dat ik voor Jaap en Amanda ben, Brian heb ik niet zoveel mee en de wc-eend dat spreekt voor zich wat ik daarvan vind. Dus, opmerkingen als: " Brian voert Huub pillen" , zul je van mee zeker niet horen lijkt me eerder iets voor die Low-livers! Nou mossa, het is warm hoor, niet zo opgefokt. ik beschuldig jou niet Brian niet, en een wc eend heb ik niet. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en die vuile kikker speelt weer de arogante kwast die hij is. wat een Lullo! |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:17 schreef seya@headliner het volgende:[..] Bedoel je met WC-eend nu Brian? ik dacht je jezelf bedoelde? Iedereen heeft gewoon een naam hoor en die gebruiken we hier. Heel soms niet, maar zeker niet struktureel zoals jij nu doet. Nou nou Seya, ga je mij persoonlijk aanvallen? Is van mij kant niks structureels aan, hoor. Is gewoon 1 van die zeldzame keren dat ik me laat gaan, snap ie? ik heb me kalmeringspil vergeten in te nemen. ;-
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door mossa -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik heb even zitten denken, huub schrijft normaal ook dingen op, nu maar even heel kort. Amanda en brian hebben alleen dingen over huub opgeschreven en jaap hoorde ik net fluisteren over stemmen sparen, wat dus op huub slaat. Nu heb ik het idee dat het toch om huub gaat. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
oke nu is het me duidelijk, het is een persconferentie ivm de promotie van de finale, halve finale. Waarom huub zo nerveus is, omdat hij bang is dat er vragen komen over nowlive, misschien. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
nou huub hoeft daar niet bang voor te zijn,zij weten minder wat er gaande is,dan wij he. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:33 schreef ilse het volgende:nou huub hoeft daar niet bang voor te zijn,zij weten minder wat er gaande is,dan wij he. denk dat hij meer weet dan wij denken, dat hoorde je gister toch aan brian en amanda, die weten ook meer. Jaap hoor je er ook wel eens over. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
gelukkig geen streamlock, dus het valt gelukkig allemaal wel mee. |
|
|
|