|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Het lijkt dat het gaat gebeuren. Ja! Wie gaat DGK verlaten. Iedereen heeft zich netjes aangekleed. Maar ook iedereen lijkt zo zenuwachtig. Sommigen zetten wat aantekeningen op papier, sommigen hebben het in een koppie. Camera ploegen lopen door de villa. Wat wij gisteravond paar uurtjes niet gezien hadden op de streams, zal dat dat de aanleiding zijn geweest, om vandaag iemand naar huis te sturen????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
iedereen???vind claire er niet netjes uitzien haha.. ik weet het niet de spanning hangt bij allemaal behalve amanda lijkt wel. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Zouden ze toch al gestemd hebben gisteravond en moeten ze vandaag quizvragen beantwoorden? Is Tien niet voorbarig geweest? Gaat er dus tóch iemand uit vandaag? En mogen we dat ál zien? Ik denk het niet, maar je weet nooit. Maar dan is die liveuitzending gericht op promotie voor zichzelf en niet vanwege het spel, wie eruit moet...spannend ditte!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En daar gaan we!!!!!!!!! Jeeeeeeeee. Ze moeten aan tafel zitten |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
oh... de pers komt eraan! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ik bedoel, Huub zei dat hij niet 3 kwartier in de zon gaat zitten totdat de pers er staat!
Zou Huub iets moeten opbiechten??? en zijn fans tot bedaren moeten oproepen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Pff dit alles voor de pers. Waarom waren ze zo zenuwachtig??? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
misschien hebben ze allemaal wat op te biechten hahaha..horen we ineens dat ze allemaal acteurs waren,dan heb je me een rel he... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik bedoel, Huub zei dat hij niet 3 kwartier in de zon gaat zitten totdat de pers er staat! Zou Huub iets moeten opbiechten??? en zijn fans tot bedaren moeten oproepen? Dat zou maar zo kunner Boudewijn maar denk het niet |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
of ze hebben gister de puntenverdeling staffel gehoord en vandaag wordt dat bekend voor de pers.
en Huub is zo depri omdat Brian met z'n 46% de meeste punten mag verdelen... zoiets? |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Huub is echt dood nerveus.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:17 schreef Boudewijn het volgende:[..] ik bedoel, Huub zei dat hij niet 3 kwartier in de zon gaat zitten totdat de pers er staat! Zou Huub iets moeten opbiechten??? en zijn fans tot bedaren moeten oproepen? Zoiets denk ik, Boudewijn. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Allemaal heb je Jaap gezien nou ik denk dat ze op hun eigen manier nerveus zijn hoor |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Boudewijn wordt jij de eerste met je filmpje ;-) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
ik hoop het!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
wordt er een filmpje van de persconferentie emaakt? Ik heb geen tijd om te kijken..............baaaaalen en snik snik... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ik hoop het echt dat je de eerste bent gaat je lukken let maar goed op 3 min nog |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: je kan het |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha nou spannend hoor. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nouuuu...effe kijken of Huub zich kan inhouden, als Brain aan de pers de waarheid spreekt over Huub. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
is er geen geluid bij de beelden? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wij hebben wel geluid draakje(~_+) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
amanda en jaap julie moetne knallen met jullie speeches ....japie gooi er een paar grappen tussen en aman geef es een paar goeie oneliners ..en claire hou liever je mond dicht ..dat is jou beste tactiek |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: is voor draakje bedoeld ik klik weer eens verkeerd test je pc ff misschien een kabeltje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
yeah filmpje en dan op YT, de eerste vóór RTL Boulevard! Ik zit met hetzelfde, want als het goed gaat heb ik nu eindelijk ook een scoop! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, maar ik heb geen streams. En ik vroeg het omdat ik jullie helemaal niet hoor over wat er gezegd wordt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Als ik Claire was, zou ik wat eten erbij halen. Ze zegt toch niks, kan beter haar mond laten bewegen met voedsel erin. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:34 schreef draakje het volgende:[..] Ja, maar ik heb geen streams. En ik vroeg het omdat ik jullie helemaal niet hoor over wat er gezegd wordt. nog niets |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
dan stand by zijn guys en maak een goed filmpje .... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wie zijn al die mensen? Allemaal pers? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
oww draakje uhmm ja dat is even moeilijk maar ik ga proberen me best voor je te doen oke;-) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ze maken nu allemaal foto's ...de pers |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja die mensen zijn van de telegraaf rtl boulevard en nog wat kranten en journalisten..ze gaan vragen stellenenzo. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wie is die dikke blonde met dat zwarte topje aan? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ze doen een soort van pr nu voor zichzelf claire is begonnen hoop slap gelul dus |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
hoor huub nou, ik zit hier al wat langer en heb dus wat op papier gezet. Nou boehoe, hij vroeg aan jaap schrijf jij het op en heeft snel wat op papier gekrabbeld. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Claire: denk dat ik een goeie kans maakt.
Ga fietsen joh!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Oow, nu zie ik Huubke praten. Je ziet gewoon aan zijn kop dat hij dol is op zijn eigen stemgeluid. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
denk dat Boudewijn wel een filmpje maakt kan je dat zien draakje |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ik kijk nu op de minicams, die zijn gratis, maar die zijn echt superklein. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik kan het even niet bij houden draakje;-( |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
nou sorry, ben ik hier nou de hele dag nerveus voor geweest, ik dacht er komt heel wat en nu is het gewoon een pr voor alle bewoners. Niets bijzonders dus. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
kanjer hoor die Mannie goed gesproken |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Doe maar rustig aan hoor. Straks lig jij ook nog in de stress. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja ik kon niet zo snel typen...maar boudewijn zorgt wel voor een filmpje;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
na een paar zinnen vind ik jaap al het beste in zijn toespraak. Hij heeft duidelijke punten. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahahaha ja jaap met zijn terror jaap,hij is echt gek ,maar wel leuk;-) |
|
|
|