|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Jaapieeeeeee top gesproken die mag van mij ook winnen hoor |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
die japio he ik mag hem wel |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
jaap heeft niet alleen pr gedaan voor de finale maar voor zijn toekomst, heel erg slim |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Het lijkt erop,nog ff wat fotoshots zie ik. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Jaap gaat een de helft van z'n miljoen doneren aan een goed doel |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Go Japie Go |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja, ze mochten een minuut zichzelf promoten. Nu worden ze individueel op de foto gezet en gesprekjes |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Wat is Huub toch een slijmbal aandachttrekker. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whahah de beste was Jaapio hahahah geweldig |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Vond ik ook. Duidelijk verhaal wat hij gaf |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
wat jaap zegt te gaan doen met de helft van een miljoen , dat moeten we nog zien dat kan iedereen wel beloven he en hij weet heus wel dat die uitspraak het bubliek wel aan staat.
maar buiten dat mag ik hem wel |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Whahah de beste was Jaapio hahahah geweldig Claire ga naar huis inpakken en wegwezen niet normaal Kikkertje dacht dat hij geweldig had gesproken maar jammmer je kwan nog niet eens dicht bij Jaapio zo geweldig was dat Brain zag wel de humor er van in maar toch Jaapio the best. En of Jaapio echt de helft gaat geven aan goede doelen dat denk ik zelf niet jaapio heeft altijjd gezegt dat hij gierig is dus tja twijfel geval maar het is hem wel gegunt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Haal die rotkop uit beeld! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub zegt dat hij en Jaap de intentie hebben om samen een internetshow op te zetten.
Als ik Jaap was zou ik daar nog eens een paar keer over nadenken of hij dat wel met hem wil doen. |
|
|
|
|
belle
|
|
|
"claire zou gevoelsmatig een onterechte winnaar zijn"(huub) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahahaha wat ga je doen als je eruit ligt over een paar uur.....????hoorde je dat? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:54 schreef ilse het volgende:hahahaha wat ga je doen als je eruit ligt over een paar uur.....????hoorde je dat? Vroeg wie aan wie? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Huh??? vraag journalist aan Huub. Wat ga je doen als je straks eruit bent, straks over een paar uur. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
"Wat ga je doen als je straks of over paar uur, DGK moet verlaten?"
Dus gaat vanavond iemand naar huis??? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:55 schreef Caroline het volgende:Huh??? vraag journalist aan Huub. Wat ga je doen als je straks eruit bent, straks over een paar uur. ja dat snapte ik ook al niet... zijn antwoord was: "mijn verdriet verwerken" |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja he hoorde het goed ....maar ja kan ook iets zijn van als! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:55 schreef Caroline het volgende:Huh??? vraag journalist aan Huub. Wat ga je doen als je straks eruit bent, straks over een paar uur. Zich bezatten, denk ik. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 15:55 schreef DragonLee@Deadline het volgende:"Wat ga je doen als je straks of over paar uur, DGK moet verlaten?" Dus gaat vanavond iemand naar huis??? ja er gaat vanavond zoiezo iemand weg! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja hij zij naar vrienden,en een fles vodka |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik dacht dat er donderdag pas 1 naar huis ging?? waarom vandaag al? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
mijn verslagje dus..
De miljonairs van DGK mogen in één minuut zichzelf promoten!
OF STEM OP: BRIAN, HUUB, JAAP, CLAIRE,AMANDA.....
Claire zegt al veel gewonnen te hebben namelijk een echtgenoot: Huub. Ze is altijd bij zichzelf gebleven en denkt een goede kans te maken om te winnen.
Huub verteld dat hij er nu 17 maanden zit en een veel besproken verblijf heeft gehad. Veel vijanden gemaakt, intriges, wraak en voor vriendschappen durven gaan. Die dingen hebben zich verenigd in hem. Het is zijn villa en hij is van de winst.
Amanda is heel dicht bij zichzelf blijven staan en niet vals geweest. Ze zit er 16 maanden in en vind dat ze het verdiend heeft om te winnen.
Brian, waarom zou ik moet winnen? Ik heb er 6 BB opzitten, heb me open en bloot gegeven. Mijn verdriet laten zien, heel veel geleerd van mijn fouten. Heb laten zien, dat ik er voor mijn medemens kan zijn. zoals met Mikey. Mijn ego staat me niet in de weg. Ik voel me niet beter dan iemand anders, noem me maar een badguy met een goed karakter.
Jaap hoopt dat het publiek hem de winst zal gunnen. Hij stond alleen, was niet een deel van een stelletje. Geen saaie boel met Jaap, Vechten was niet mijn ding, humor wel. Een stem op mij is meer waard dan de stem op een ander. Op internet zal ik met de hoofdprijs een internetshow beginnen. Alles staat op papier dus u kan het nalezen. Ik ben de Godfather van Nederland. Stem op mij!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
belle
|
|
|
jaap gaat na de kooi solo verder |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: ja die indruk kreeg ik ook |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Jaap zegt Solo. Huub zegt nog steeds met Jaap een internet show te maken. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: ja zo grappig... en Huub oncam vertellen dat hij samen met Jaap een internetshow gaat doen! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Nu zegt Jaap...als je wilt weten wie ik eruit stemd, moet je de 15e kijken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Misschien toch een teken dat Jaap gekozen heeft. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:04 schreef DragonLee@Deadline het volgende:Nu zegt Jaap...als je wilt weten wie ik eruit stemd, moet je de 15e kijken. ja grappig, hij heeft het al duidelijk gemaakt door te zeggen dat hij solo gaat..Alhoewel Huub wel vriendjes met hem zal willen blijven.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar Jaap heeft het wel over 15 mei ipv vanavond dat er 1 weg zou moeten |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub is een slijmbal. Als Jaap Huubs wegstemd, dan denk ik dat Huub, na dgk, geen vriednjes wilt worden met Jaap. Huub kan toch niet tegen z'n verlies! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En Huub staat er weer bij!!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat praat Huub neerbuigend over Claire |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
geweldig die jaap ook he! moest toch even aan Boulevard vertellen dat hij goede doelen ging steunen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Halve finale vanavond dus zegt Claire net! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ja he dat viel mij ook op zal pappa swartskopf leuk vinden zo maakt claire helemaal geen kans, had ze toch al niet |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dragonnetje hoorde clair zeggen dat ze denkt dat braín vanavond gaat
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik denk dat ze het allemaal pas donderdag gaan uitzenden en publiceren in de diverse kranten... |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Dus we krijgen wel zeker een streamoff! |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat denk ik ook boudewijjn hahaha beetje onduidelijk zo ...maar idd nu je het typt dacht ik van owjaaa ken ook nog;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik snap dus niet dat men dat NL heeft gemeldt en niet op VV, ik krijg er een onbehagelijke gevoel bij |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:Ik denk dat ze het allemaal pas donderdag gaan uitzenden en publiceren in de diverse kranten... Ow dat is idd een mogelijkheid |
|
|
|