|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:14 schreef Boudewijn het volgende:Ik denk dat ze het allemaal pas donderdag gaan uitzenden en publiceren in de diverse kranten... maar hoop plaatsen filmpjes op internet dus komt het toch bij het publiek |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
whuhahahaha hoor Huub zeggen, Jaap ik en claire gaan Brain eruit stemmen whuhahaha Damnzzzz wat een ego zeg! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
He? Huub zegt dat ze een overeenkomst hebben om Brian eruit te stemmen... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:15 schreef seya@headliner het volgende:Ik snap dus niet dat men dat NL heeft gemeldt en niet op VV, ik krijg er een onbehagelijke gevoel bij Je moet dat stel Lowlivers toch op alle mogelijke manieren te vriend houden? Anders gaan ze weer dreigen, mailen en bellen, en daar heeft RTL natuurlijk geen zin in. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:18 schreef seya@headliner het volgende:He? Huub zegt dat ze een overeenkomst hebben om Brian eruit te stemmen... dat denkt hij in het begin was dat zo maar Jaap heeft gezegd ik kies voor wat het beste voor mij is |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
"als ik win, dan ga ik naar een vermogensbeheerder" en en en....(maar al die boetes dan Huub?) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou ik ga naar bed, want ik zak in nu, kan wel luisteren. tot vanavond allemaal! |
|
|
|
|
mossa
|
|
|
De stemming is vanavond! dit sprak Claire net uit in gesprek met een journalist. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja maar misschien dat de journalisten het pas donderdag gaan uitzenden en dat er daarom vanavond gezegt moet worden. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:21 schreef seya@headliner het volgende:Nou ik ga naar bed, want ik zak in nu, kan wel luisteren. tot vanavond allemaal! weltrusten |
|
|
|
|
bard
|
|
|
dan ben je geld zo kwijt, koop indexfondsen wereldwijd zou ik aanraden ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:21 schreef mossa het volgende:De stemming is vanavond! dit sprak Claire net uit in gesprek met een journalist. hoop dat het op de streams komt dan |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:21 schreef seya@headliner het volgende:Nou ik ga naar bed, want ik zak in nu, kan wel luisteren. tot vanavond allemaal! slaap lekker |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: vast niet... het zou wel vreemd zijn als wij het voor donderdag al te weten komen wie eruit gaat |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:24 schreef Boudewijn het volgende:[..] vast niet... het zou wel vreemd zijn als wij het voor donderdag al te weten komen wie eruit gaat geloof het ook niet maar het gaat duidelijk vanavond gebeuren want Claire zei het nu net wéér |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat komt omdat de pers en journalisten er zijn,zij zenden ht donderdag waarschijnlijk pas uit. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Claire: Als ik zou kiezen, dan gaat Brain eruit. Want huub is mijn man.
Jajaaa Claire, Huub is ook degene die voor jou ogen met een hoer in de douche stond. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja donderdag op tv, maar vanavond al op de streams. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ik hoorde daarstraks ook een journaliste zeggen: Stel dat je er straks over een paar uur uitgestemd wordt wat dan ??
Zou het dan toch vannavond gaan gebeuren ?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
rtl boulevard en de pers is donderdag.....!niet de gdk uitzending daarover. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Brian zegt het goed huub heeft een hele agressieve achterban |
|
|
|
|
bard
|
|
|
als je het niet bevalt, dan loop je toch lekker maar weer weg :P |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
hahaha.. groepsfoto! zonder Huub... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha ja en dan legt amanda een hand over huub ,en dan woppaaaa braín hahahaha.. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
huub zei nettegen een jousrnalist ja brian gaat er vanavond uit. tegen de ander dat hij en jaap daar een afspraak over hebben dat brian eruit gaat vanavond/ |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik dacht altijd wat gaat Claire toch stom staan op een foto met 1 been zo naar voren maar nu zie ik dat ze dan even groot als Huub is. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
op andere topic's is hier al op gereageerd...de uitzending en pers enzo,zenden en komt het er pas donderdag...en wat gaat er donderdag gebeuren??? ze zijn er vandaag ,en donderdag komt het bij rtl boulevard enzo...daarom zeggen ze steeds vanavond. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
nee, das niet zo handig
beter dat stel er compleet inhouden, dat verdeelt de stemmen en dus beter voor claire
verdeel en heers ;) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
6 uur vanavond gaat het stemmen beginnen! zegt Huub net |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
waar zat die tent van ze hier in den haag? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ze moeten allemaal de koffers inpakken...
vanavond iemand er echt uit dus?? dat worden geen streams... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zijn ze aan het inpakken? Jaap zegt, alles past nog in 1 koffer |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja heb ik ook gehoord en er is ook al iemand voor de make-up................. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
zeg me niet dat jaap zo dom is om hierin te trappen ...huub liegt hem gewoon voor ...hou toch op huub staat in elke poll nummer 1 ....jaaaaaaaapppp wordt wakker |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Koffers zijn binnen en worden vast ingepakt door Amanda en Brian |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
De koffers zijn gearriveerd...
wat een klotezooi zeg! dat worden echt geen streams vanaf vanavond want anders zouden we al voor donderdag weten wie eruit gaat |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En zelfs nu denkt Claire, laat ik nog eens wat eten en propt een banaan naar binnen |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:52 schreef Boudewijn het volgende:De koffers zijn gearriveerd... wat een klotezooi zeg! dat worden echt geen streams vanaf vanavond want anders zouden we al voor donderdag weten wie eruit gaat Daar ben ik het dus niet mee eens, ik heb wel betaald voor die dagen streams |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ik hou mijn hart vast ...hoop niet dat jaapie zijn eigen graf graaft ....hij praat gewoon mee met huub en die doet ALSOF hij info heeft gekregen van die journalisten |
|
|
|
|
bard
|
|
|
net op tijd afgelopen voor het ek
denk zelfde publiek ongeveer???? ;)
stem tegen verloedering, stem claire! |
|
|
|
|
berec
|
|
|
ik word echt gillend gek hier achter me pc
AUB niet brian AUB!!!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:54 schreef bard het volgende:net op tijd afgelopen voor het ek denk zelfde publiek ongeveer???? ;) stem tegen verloedering, stem claire! bard... nu weten we het wel dat we op claire moeten stemmen!
misschien gaat ze er wel uit vanavond/donderdag... dus wil je even stoppen met dat bij elk bericht te schrijven?? |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
denk dat ze de koffers voor 2 dagen gaan pakken. ze krijgen de opnames en nog de dropping dus gaan voor 2 dagen de villa uit villa wordt dan klaargemaakt voor de live uitzending. ze mogen ook geen gesprekken meer voeren |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wel kinderachtig om dat steeds maar te blijven herhalen bard.Als je de goudenkooi niks vind,oke,maar laat andere mensen er wel plezier van hebben,dus hou dan gewoon op zeg! |
|
|
|