|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:55 schreef stacy1974 het volgende:denk dat ze de koffers voor 2 dagen gaan pakken. ze krijgen de opnames en nog de dropping dus gaan voor 2 dagen de villa uit villa wordt dan klaargemaakt voor de live uitzending. ze mogen ook geen gesprekken meer voeren oh dat zou wel heel toevallig zijn vanavond een dropping ;)
en degene die niet thuis komt is 'toevallig' ook diegene die er donderdag uit gaat |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:55 schreef Boudewijn het volgende:[..] bard... nu weten we het wel dat we op claire moeten stemmen! misschien gaat ze er wel uit vanavond/donderdag... dus wil je even stoppen met dat bij elk bericht te schrijven?? ik schrijf dat niet bij elk bericht, baudewijn, maar als je wilt, kan ik je wel behulpzaam zijn ;)
aangezien ze nog maar zo weinig support heeft, wat is er mis met een beetje extra aandacht voor de enige met nog beetje fatsoen in de kooi? als iedereen het nou zou doen.... |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
zou wel mooi zijn dan verwaald clair geheid en moet er gelijk uit hahahahaha |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
claire eruit bard ook weg! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
yep!
claire is mijn enige strohalm nog met dgk ;)
stem tegen die aso-show, stem op de kortst zittende speelster ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:56 schreef ilse het volgende:wel kinderachtig om dat steeds maar te blijven herhalen bard.Als je de goudenkooi niks vind,oke,maar laat andere mensen er wel plezier van hebben,dus hou dan gewoon op zeg! Echt een irritant ventje van bijna 2 meter |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hoe kun je dat nou zeggen voor iemand die het niet eens volgt!je komt erg dom uit de hoek steeds,maar volgens mij heb je aandacht te kort als ik het steeds leest want je blijft maar hetzelfde zeggen,je kunt ook niet anders want je weet niet wat er gebeurd!ga chatten ofzo ergens. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote: ja ik vindt het leuk geweest zeg maar,ik had zijn teksten er allang afgegooid staat overal hetzelfde. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ach bardje doet gewoon zijn best is de enige clairefan die er bestaat naast haar familie ....dessperate times need desperate measures ...laat hem maar campagne voeren ...stijgt ze van 4 misschien naar 6 % |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Volgens mij is die Bard een spion. Hij zegt wel dat hij geband is, maar dat kunnen wij toch niet controleren. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
mag je hier alleen voor dgk zijn? ik dacht dat dit een nieuwsforum was voor zowel voor als tegenstanders van dgk, of wat voor onderwerp er maar beschikbaar is op headliner
misschien ben ik abuis ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Kan boudewijn daar nou niks aan doen? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:07 schreef draakje het volgende:Volgens mij is die Bard een spion. Hij zegt wel dat hij geband is, maar dat kunnen wij toch niet controleren. Bard,ga ergens anders spion spelen |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:07 schreef bard het volgende:mag je hier alleen voor dgk zijn? ik dacht dat dit een nieuwsforum was voor zowel voor als tegenstanders van dgk, of wat voor onderwerp er maar beschikbaar is op headliner misschien ben ik abuis ;) Tuurlijk Bard, maar laat dat irritante zinnetje maar weg........ |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Wat zijn de dames en heren aan het doen met inpakken enzo...ik kan ook niet gaan werken of er gebeurd weer veels te veel |
|
|
|
|
bard
|
|
|
midweekje centerparcs, anne ;) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
NOG WAT NIEUWS VANUIT DGK?????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
tuurlijk niet zie jij streams dan? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik heb wel wat gehoord....Het is Claire of Huub die DGK gaat verlaten.
wordt vervolgd. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik weet niet die streamlock duurd twee dagen wij waren gewoon aan het kletsen en plaatjes en foto's enzo aan het plaatsen;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ja wij vermaken ons zonder streams en met elkaar :-) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
tg3
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:53 schreef DragonLee@Deadline het volgende:Ik heb wel wat gehoord....Het is Claire of Huub die DGK gaat verlaten. wordt vervolgd. hoe? wat? waar ? ....maak me niet zomaar blij maar als t claire is ben ik nog steeds pissed |
|
|
|
|
bard
|
|
|
claire wint dgk. aso's trekken aan het langste eind yes. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: heb je hem ook weer |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 20:53 schreef DragonLee@Deadline het volgende:Ik heb wel wat gehoord....Het is Claire of Huub die DGK gaat verlaten. wordt vervolgd. nee ik denk dat het tussen huub en brian zal gaan. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Laatse Nieuws...BRAIN IS NAAR HUIS. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
oy oy oy waar heb je dat gehoord |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Zeker van LowLive. Die geven de hele avond al valse info. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
wordt er een beetje koekoe van ...ze zullen er alles aan doen om het geheim te houden |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tuurlijk. Toen die zwerm hier vanavond neerstreek, wist ik zeker dat je er geen woord van kon geloven. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
heyzz boudewijn wel frustrerend hoor dat je helemaal niet weet nog hoe het is gegaan;-( |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
daar heb je gelijk in ilse! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Maarruh Boudewijn, jij bent toch een whiz-kid? Weet jij niet een leuk plekje op internet waar ze dat nieuws waarschijnlijk wél hebben? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hahaha BDW....stap je auto in en ga ff naar DGK... :-))))) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 02:07 schreef draakje het volgende:Maarruh Boudewijn, jij bent toch een whiz-kid? Weet jij niet een leuk plekje op internet waar ze dat nieuws waarschijnlijk wél hebben? nee die weet ik niet en ik denk ook niet dat we voor morgenavond uberhaupt iets te weten komen (via familieleden). |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Hoop dat er iemand(journalist of regie) morgen zich verspreekt. lol |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Vreemd he dat er nu 1tje minder in de villa zit zonder dat wij het weten? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zeg maar gerust irritant caroline;-)vooral als je een beetje aagje bent is dat erg frustrerend zeg maar!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|