|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: "Vechtpartijen zijn niet mijn ding, humor wel"
Amanda is er ook van overtuigd dat zij kan winnen. "Ik ben de enige vrouw die het lang vol houdt, ook de jongste. Ik heb hier veel geleerd en veel diploma's behaald", aldus Amanda. Brian benadrukt zijn doorzettingsvermogen en vertelt dat hij geleerd heeft van zijn fouten. "Bovendien heb ik geen ego wat me in de weg staat", besluit de Antilliaan. Jaap heeft een mooie speech voorbereid die hij voor iedereen heeft gekopieerd. "Vechtpartijen zijn niet mijn ding, humor wel", vertelt hij de journalisten. Nu is het tijd voor nog meer glamourshots van de Miljonairs...
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bard
|
|
|
vanwaar toch die behoefte van de ratten om zichzelf schoon te praten.
worden ze beetje bang voor de grote boze wolf?
hehehe |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
nee hoor zo is het niet en graag bij naam is wel zo netjes dank je maar huub heeft toch een groot ego maar we zullen zien hoe het loopt gelukkig spelen wij geen spel ze hebben allebei zowel huub als brain een grote achterban vergeet dat niet groetjes pamela |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die achter b of a staan. misschien anoniem, maar in het echie hoor ik er niemand over
groetjes pamela |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:56 schreef bard het volgende:ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die achter b of a staan. misschien anoniem, maar in het echie hoor ik er niemand over groetjes pamela misschien is een gehoorapparaat wat voor je. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
berec
|
|
|
durf echt wel te zeggen dat brain en amanda me favo`s zijn hoor nix om voor te schamen... en ken ook zat mensen die ook zo denken ik heb nou nog niemand horen zeggen fan te zijn van die jankerd(claire) |
|
|
|
|
pamela10
|
|
|
er zijn genoeg fans voor brain en amanda maar die werden van nowlive afgegooid met een ban maar aangezien we nowlive niet nodig hebben en er meer sites zijn maar zich hier niet mee willen uiten merk je straks wel met de smsjes dag hoor droom verder bard maar ik ben vanaf het begin brain fan en als brain er uit zou gaan wat ik niet aan neem dan is het amanda groetjes pamela |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 16:56 schreef bard het volgende:ik kan me niet voorstellen dat er mensen zijn die achter b of a staan. misschien anoniem, maar in het echie hoor ik er niemand over groetjes pamela jij kan je niet voorstellen dat er nog mensen zijn die fan zijn van brain en amanda. ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die fan zijn van die manipulerende, bedreigende, liegende en haatzaaiende kutkabouter |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 19:11 schreef johan13 het volgende:[..] jij kan je niet voorstellen dat er nog mensen zijn die fan zijn van brain en amanda. ik kan me niet voorstellen dat er nog mensen zijn die fan zijn van die manipulerende, bedreigende, liegende en haatzaaiende kutkabouter Go Johan go |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: hey grissom nou niet gaan showen met emoticons die wij niet hebben he of mogen we ze gebruiken van je? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Pak maar wat je wilt hoor |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Hier kan die kabouter wel in he en als je het te warm krijgt van die blonde dames moet je hier ff aan trekken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: he he ff lekker afkoelen |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
Nou bard ik kan me dus idd niet voorstellen dat er mensen achter ene H staan. enne.. dr staan genoeg mensen achter brian en manny, tja dat jij dat nou niet ziet....ben jij niet missch toevallig DE bart(d)? vriend van bram, claires broer?? (je weet weel van BB? ;) |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ja dat is ie maar nu vanaf dat de streams zwart zijn zie je hem niet meer hij zit er in opdracht van haar brammetje |
|
|
|
|
tino
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:01 schreef saffie het volgende:Nou bard ik kan me dus idd niet voorstellen dat er mensen achter ene H staan. enne.. dr staan genoeg mensen achter brian en manny, tja dat jij dat nou niet ziet....ben jij niet missch toevallig DE bart(d)? vriend van bram, claires broer?? (je weet weel van BB? ;) nope, just bard ;) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Tino??? wat zeg je daar over bard????? |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote: dat hij niet zo vervelend met zijn clairnix stemtoestand moet doen, dat is pet (of een ander woord: kl'te) |
|
|
|
|
saffie
|
|
|
pet=geen streams hebben;) |
|
|
|