|
|
Headliner |
|
|
|
Dit topic is geplaatst via het volgende nieuwsbericht:
Streams alternatief - Maar... extra reportages, interviews en filmpjes! (Tien.tv)
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De komende twee dagen zullen de Miljonairs niet te zien zijn op de streams vanwege de opnames voor de halve finale. Om niet helemaal ontwend te raken, hebben we een alternatief! Via de streams zijn alle hoogtepunten nog eens terug te zien; de jaarspecial, het ja-woord, uitjes en natuurlijk de persoonlijke jaarfilmpjes van de Miljonairs! Daarnaast zullen er woensdag extra reportages op de site verschijnen. We confronteren de Miljonairs met quotes uit het verleden. Weten ze nog in welke situatie ze een bepaalde uitspraak hebben gedaan? En staan ze daar nog achter? Ook zullen we te weten komen wat hun favoriete plek in de Villa is. Waar zijn ze het liefst en welke herinnering of welk verhaal hangt daar aan? Kortom, zo vlak voor het einde maken we ze het nog even flink lastig! En het personeel vergeten we ook niet. Want hoe moet het met hen verder?
Vanaf 15 mei om 22:30 zijn we weer live en kun je het doen en laten van de overgebleven Miljonairs weer volgen!
Nou... daar zitten we dan!
alvast afkicken voor na 22 mei! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Hebben we alle tijd voor elkaar schat :-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Tssssssssssss een beetje naar oude filmpjes kijken??? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
spannenddddddddddddddddddd :P |
|
|
|
|
berec
|
|
|
wat erg. word echt afkikken |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
afkrikken?? ohhhhh sorry las het verkeerd ;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
bah schandalig vind ik dit, wij betalen er voor, ik ben al anderhalf jaar trouwe streamer en wordt nu zo afgedankt, bah niet meer normaal. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
tja balen als het dan toch moet ik zou dat filmpje dat dennis huub zijn vinger breekt nog wel willen zien |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:36 schreef trapper het volgende:bah schandalig vind ik dit, wij betalen er voor, ik ben al anderhalf jaar trouwe streamer en wordt nu zo afgedankt, bah niet meer normaal. Mee eens. Ik betaalde niet voor oude filmpjes ik heb streams gekocht. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
is nowlive nog actie aan het voeren, misschien een idee om voor 1 keer de handen in een te slaan en samen te gaan protesteren. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ja die oude filmpjes kunnen we ook op youtube vinden. Wat belachlijk zeg, om oude filmpjes te laten zien. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kut, heb er geen zin om daar te kijken.
Ben weg.
Mazzel. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: tis niet zwart meer maar wat ze laten zien is alleen met muziek |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:36 schreef moha het volgende:tja balen als het dan toch moet ik zou dat filmpje dat dennis huub zijn vinger breekt nog wel willen zien Ik zou Huub nog wel eens in de kast willen zien piesen. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik krijg de filmpje in klein beeld maar niet in normaal beeld, weet iemand hoe dit kan en hoe ik toch de filmpjes kan kijken? Ik weet niet of er al een topic of iets dergelijks over is maar log net pas in. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:03 schreef trapper het volgende:ik krijg de filmpje in klein beeld maar niet in normaal beeld, weet iemand hoe dit kan en hoe ik toch de filmpjes kan kijken? Ik weet niet of er al een topic of iets dergelijks over is maar log net pas in. die kleine beeldjes geven ander beeld dan de grote (betaalde) waar nu overigens niets op te zien is! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 22:06 schreef Boudewijn het volgende:[..] die kleine beeldjes geven ander beeld dan de grote (betaalde) waar nu overigens niets op te zien is! daarom ik wil dan ook graag de gewone beelden zien, ik heb tenslotte ook betaald dus wil ook iets zien. |
|
|
|