|
|
suikertje
|
|
|
Geplaatst op 13-05 om 23:36
Wij weten het nog niet zeker maar proberen morgenavond een extra Nowlive Radio uitzending te doen waarbij mensen die bij de kooi staan rechtstreeks kunnen bellen met de studio. Wij zullen daarin het laatste nieuws bespreken en het geheel afwisselen met muziek. Ook roepen wij bij drukte op mensen niet nutteloos te laten posten omdat dit de site traag maakt. Als je wel wat post druk 1 x op reageren en wacht geduldig af tot de pagina vanzelf laad. Als je blijft drukken komt het meerdere keren erop te staan. Als je wat gepost heb nooit vernieuwen maar eerst naar de home, anders krijg je ook dubbele berichten. Het laatste nieuws wat wij doorkregen is dat niemand er vanavond uitgaat maar dit morgenavond pas gaat gebeuren als alle families ook aanwezig zijn.
Nowlive heeft nu Leden: 19727 we zitten bijna aan de 20.00 mensen
Dus het is nog niet 100% zeker of de radio morgen doorgaat.
de sukkels ze zitten gewoon die vage sekte voor de gek te houden |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:55 schreef draakje het volgende:[..] Zie je wel! En iedereen maar aan de lippen van Plien hangen. Dat mens weet niets meer dan wij. En al wist ze dat wel, dan nog wacht ik liever tot donderdag. Er zijn tenslotte grenzen. Waar heb je deze info vandaan? Van een ooggetuige van FOK |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:56 schreef suikertje het volgende:Geplaatst op 13-05 om 23:36 Wij weten het nog niet zeker maar proberen morgenavond een extra Nowlive Radio uitzending te doen waarbij mensen die bij de kooi staan rechtstreeks kunnen bellen met de studio. Wij zullen daarin het laatste nieuws bespreken en het geheel afwisselen met muziek. Ook roepen wij bij drukte op mensen niet nutteloos te laten posten omdat dit de site traag maakt. Als je wel wat post druk 1 x op reageren en wacht geduldig af tot de pagina vanzelf laad. Als je blijft drukken komt het meerdere keren erop te staan. Als je wat gepost heb nooit vernieuwen maar eerst naar de home, anders krijg je ook dubbele berichten. Het laatste nieuws wat wij doorkregen is dat niemand er vanavond uitgaat maar dit morgenavond pas gaat gebeuren als alle families ook aanwezig zijn. Nowlive heeft nu Leden: 19727 we zitten bijna aan de 20.00 mensen Dus het is nog niet 100% zeker of de radio morgen doorgaat. de sukkels ze zitten gewoon die vage sekte voor de gek te houden Ja echt compleet doorgeslagen zijn ze |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
gelukkig seya@headliner ik wil 2 dagen feest vieren huub eruit hahaha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
smalllive (Vandaag om 23:57:15) Reageren
Lid (Online) Posts: 32
In de nieuwste topic is een oproep gedaan niet onnodig te reageren. Als we de reporters ter plaatse nu eens alle ruimte geven en zelf niet meer reageren wordt de site een stuk sneller en krijgen we alle info vers van de pers! Dat de reporters bedankt worden? Dat weten ze! Alleen maar beste bedoelingen... |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
leintje (Vandaag om 23:57:31) Reageren
Lid (Online) Posts: 71
is het waar dat claire weg is met theo? had toch graag iemand anders zien vertrekken
word steeds gekker daar ,eerst jaap nu clair met schoonpaps hahaha |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ja ik ook hoor!
Moet wel lachen trouwens om titels van topics op andere fora, deze: Waar vrijwel alle miljonairs zijn vertrokken!
Men speculeert in dat forum, of de miljonairs een buskaart krijgen als ze eruit moeten. Ach zegt een ander: het busvervoer staakt toch. dus ze rijden gratis.. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:01 schreef suikertje het volgende:leintje (Vandaag om 23:57:31) Reageren Lid (Online) Posts: 71 is het waar dat claire weg is met theo? had toch graag iemand anders zien vertrekken word steeds gekker daar ,eerst jaap nu clair met schoonpaps hahaha Claire staat nog te wachten. Theo wil eerst nog een keer door de paardenbak rollen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
straks zet Bridget het bord te koop in de tuin en wandelt weg....da's het eindshot...bewoners zijn via de achterdeur naar huis gegaan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Draakje ja inderdaad hahahahaha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
vlinder97 (Vandaag om 00:02:28) Reageren
Lid (Online) Posts: 4
SERIEUS VOORSTEL: mocht Huub eruit worden gewerkt (door de verbale agressieve akties van mn Amanda) dan een aktie opzetten waarin wij oproepen NIET te stemmen!!! Een hele grote aktie dus!!!
en weer dreigen pffff |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Als ze maar van Fries afblijven! |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
verbale agressieve akties pfftttt, Huubje heeft nog nooit zoiets gedaan! Ik vond Amanda sterk vandaag..
Mooi he, eerst wordt ze voor dom versleten..
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ja mannie was super,brain en jaapie ook ook,die 2 uhhh anderen hmzz wie zijn dat ook alweer meneer en mevrouw de bok hahaha |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
erieberie (Vandaag om 00:03:37) Reageren
Nowlive Vip (Online) Posts: 9597
op topic Huub zegt iemand dat Huub op is eruit is en opgestapt is |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
Sly (Vandaag om 00:07:43) Reageren
Nowlive Mastermind (Online) Posts: 3610
Op Huub zijn msn staat nu Huub toch naar huis met een huilend poppetje |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
make my day please hahaha |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:04 schreef suikertje het volgende:vlinder97 (Vandaag om 00:02:28) Reageren Lid (Online) Posts: 4 SERIEUS VOORSTEL: mocht Huub eruit worden gewerkt (door de verbale agressieve akties van mn Amanda) dan een aktie opzetten waarin wij oproepen NIET te stemmen!!! Een hele grote aktie dus!!! en weer dreigen pffff Belachelijk die mensen nou ja mensen ik weet niet of je ze nog mensen kan noemen |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Mastermind weet echt niks, hij doet alsof! Het enige kontakt wat hij heeft is met de familie Recourt en die weten, denk ik, ook niets... |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
huubfan56 (Vandaag om 00:09:04) Reageren
Lid (Online) Posts: 42
inderdaad sly ik zeg het net want ik heb hem ook online |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:11 schreef suikertje het volgende:huubfan56 (Vandaag om 00:09:04) Reageren Lid (Online) Posts: 42 inderdaad sly ik zeg het net want ik heb hem ook online Ja hoor! Huub direkt online, nou dat zou wel raar zijn |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
die dombo's snappen niet dat hij paniek zaait dat die sly hun online houd |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 23:44 schreef Anne het volgende:[..] beetje vreemd...iemand kreeg een smsje van een vriendin wiens man ook in dat gat woont..als het haar man is, zal zij er toch zelf ook wel wonen? hahahaha, lijkt mij ook :)
en cora woont toch op zo'n camping achtig iets bij haar ouders? |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Als dat toch een waar zou zijn, make my day |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
laatste bericht er gaan er al een paar naar huis die bij de kooi waren. die hebben amanda en brian zien lopen binnen . en gaan nu teurg naar nl om hun bevindingen door te geven |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en die gasten snappen ook niet dat A. Huub nog niet eens thuis kan zijn, B. als hij dat wel zou zijn, hij echt niet achter msn zit, C. volgens mij Sly doet of hij mensen kent, maar volgens mij is het niet waar |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:15 schreef Anne het volgende:en die gasten snappen ook niet dat A. Huub nog niet eens thuis kan zijn, B. als hij dat wel zou zijn, hij echt niet achter msn zit, C. volgens mij Sly doet of hij mensen kent, maar volgens mij is het niet waar Slaai is net zo´n opschepperige breedbekkikker als Huub. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
hoi lieverdjes, manke joseba hier, 1 handje tikken dus geduld, rechter duimpje ebroken dus niet snel tikken. is huub nu wel of niet naar huis? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Ze zien daaro wel eens vaker dingen die er niet zijn. Veel van die die-hards (die er dus voor de poort gaan staan) hebben oogkleppen op en willen alleen dingen zien die er niet zijn dus daar geloof ik niets van.
Wel geloof ik hun bericht dat er morgen pas iets wordt beslist of iemand naar huis gaat want Sly heeft vast die vader van Claire aan de lijn gehad. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik weet wel zeker als huub naar huis moest. die gluiperd van een Huub zorgt dat zijn volgelingen dit weten, zodat ze akjties tegen Brian gaan doen |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
of bram want die betaald en sposort sly |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
boude wijhn de familie weet ook echt niets hoor. moeten gewoon wachten net als wij. zitten ook in de spanning. |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
Niemand hoeft iets tegen Brian of Amanda te ondernemen, dat is volkomen overbodig. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Is dat zo? Dat is toch belangenverstrengeling? |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Even inzoomen, het is Ben die op de MSN van Huub zit |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
lindakinds (Vandaag om 00:21:42) Reageren
Lid (Online) Posts: 95
Het kan wel hoor als Clair de koffer met geld heeft gepakt dan mist hij de punten van Clair en dan ligt hij eruit het is dus wel mogelijk,clair heeft nog wat geld dan na 4 maanden daar zitten en Huub heeft niks na 16 maanden en heel hard werken!! goh wat is het toch een eerlijkl spel!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik ga minstens 2 jaar borrelen als hij er als eerste uitgaat |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
hahaha ik 2 dagen mss wel tot aan het weekend lol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Joseba@headliner 2 jaar dat is toch fucking niet normaal elke dag dan of toch niet ??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Haha, wilde ik ook net vragen! |
|
|
|