|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:26 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Joseba@headliner 2 jaar dat is toch fucking niet normaal elke dag dan of toch niet ??? ja en jij gaat mee en draakje, en seya rn ilse en anne en trappertje, afijn al mijn lieffies, we gaan naar oldenzaalk echt wel naar huis ole ole zingen |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
mensen voor het kutgrapje op msn maar zit nog gewoon in de kooi!!! Aangezien ik zijn password heb voor msn dacht ik dat het wel een leuk geintje was om de boel wild te krijgen. HUUB IS DUS NIET NAAR HUIS MAAR ZIT NOG LEKKER IN EEMNES.
ik hoop dat jullie het geintje kunnen waarderen.
groeten Ben (the funnyman) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Nou, ik lach me wezenloos. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
BREAKING NEWS Geplaatst op 14-05 om 00:13
Op Huub zijn msn staat “Huub naar huis”met een huilende smilie. Deze berichten worden door steeds meer mensen bevestigd, Mochten wij meer horen houden wij jullie uiteraard op de hoogte. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jaaaaa wij gaan mee Joseba :-) maar dan moet mijn bard ook mee:P |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
leuke geintjes heeft die Ben...bij NowLive liggen ze waarschijnlijk nu strak ;-) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
hahahaha sorry mensen voor het kutgrapje op msn maar huub zit nog gewoon in de kooi!!! Aangezien ik zijn password heb voor msn dacht ik dat het wel een leuk geintje was om de boel wild te krijgen. HUUB IS DUS NIET NAAR HUIS MAAR ZIT NOG LEKKER IN EEMNES.
groeten Ben (the funnyman)
NowLive
Bron: FOK.NL |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: laatste nieuws zeg maar |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Ben (Vandaag om 00:24:52) Reageren
Lid Posts: 5
hahahaha sorry mensen voor het kutgrapje op msn maar huub zit nog gewoon in de kooi!!! Aangezien ik zijn password heb voor msn dacht ik dat het wel een leuk geintje was om de boel wild te krijgen. HUUB IS DUS NIET NAAR HUIS MAAR ZIT NOG LEKKER IN EEMNES.
groeten Ben (the funnyman) |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
gebakken lucht ookal zou hij eruit gestemd worden mag hij nog steeds niet naar huis ....laat staan msn-en |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Op Huub zijn msn staat “Huub naar huis” met een huilende smilie. Deze berichten worden door steeds meer mensen bevestigd, Mochten wij meer horen houden wij jullie uiteraard op de hoogte.
BREAKING NEWS... iemand met een smiley die zich kapot lacht hoe druk iedereen zich erover maakt! |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Ben is de vriend van huub, die bolle die er ook een paar keer geweest is |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ahahaha jesba ik ben zelf achterhoeker,alles goed??ik wou nog wel bij radstake naar binnen kunnen hoor ahahaha...en achterhoek arena. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 00:31 schreef Boudewijn het volgende:[..] BREAKING NEWS... iemand met een smiley die zich kapot lacht hoe druk iedereen zich erover maakt! ahahahaha ja gek he. |
|
|
|
|
tg3
|
|
|
ja ben stik er in ...lach helemaal dubbel |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
haha niet jij action die ben |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
HUUB is er niet uit!! Geplaatst op 14-05 om 00:13
Het was een flauw grapje van Ben dus niets aan de hand. Huub is er NIET UIT. Bij meer nieuws melden wij het!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: als je mij kent wil jij bard niet meer mee;0 |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou ik ga naar bed hoor, zie het Donderdagavond wel! Welterusten allemaal |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik ga mijn nest in ik kan geen huub site meer zien truste lieve mensen ,en morgen weer gezond op allemaal ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
denk dat ben op zijn flikker gekregen heeft, |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
JOKO (Vandaag om 00:27:54) Reageren
Lid (Online) Posts: 31
Hyves-berichtje van Ben (beste vriend Huub) aan Eric (ex-miljonair) - gestuurd om 23.11uur:
Hee Eric!!!
Wij waren zeker het leukste stel van die dag!!! haha Met mij is alles goed. Volgende week komt Huub weer terug uit dat gekkenhuis als miljonair en dan gaan we weer een feestje bouwen!!!
gr Ben
Als Huub er echt uit zou zijn gegaan, dan zou Ben dit toch niet meer naar Eric hebben gestuurd? Denk dus dat er nog helemaal niets bekend is.
laatste nog ;-) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
is dat zo Joseba....vertel ;-) hoe oud, hoe lang, inkomen?:P |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: leeftijd 48, donker schouderlang haar, donker bruine ogen. 185cm.als ik weet hoe ik foto moet uploaden kan je zelf kijken,haha. mijn inkomen gooi ik niet op internet,lol |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en ik ben heel erg lief vraag maar aan 'mijn' draakje |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
draakje van Joseba? is hij zo lief? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
enne.... http://imageshack.us/ hier je foto mee uploaden en dan deze link Thumbnail for forums (1)of deze link pakken Hotlink for forums (1) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
benieuwd hoe een paar van jullie foto hier hebben gekregen? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zie boven Joseba...de mijne staat er ook....bij het topic, te belachlijk voor woorden |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
wel terusten suikertje en ja je had het goed |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
Wanneer komt die hele poppenkast nou op teevee, ergens staat op de forums donderdag maar op VOL hadden ze het ook al over morgen???
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door aktionman -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
moet ff leren hoe mijn muis werkt links |
|
|
|
|
aktionman
|
|
|
quote: Zelfde als rechts, heb ook een problemen gehad en sinds dien 2 muizen, links en rechts net zo makkelijk
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door aktionman -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Joseba....ik zie het morgen wel, ik ga naar mijn bed toe!
Weltrusten iedereen! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
das niet slim[/img][/url]
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
lekker sta ik daar iedereen weg |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ow zie het nog net....
een zuidelijk typje ;-) temperamentvol! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Op deze foto was jij nog geen 48! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hoe oud was je op die foto? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: wil jij wedden draakje? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
3 weken terug doop in kerk |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Wed nooit. Heb geen geld. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nou dan zeg ik...haar korter, snor eraf en mennnnn jij ziet er goed uit! ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
en ja basken zijn zuiderlijk spanje he noord spanje om precies te zijn. enne snor eraf nooit haar kan over onderhandelt worden
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|