|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: De koffers staan klaar
Als de Miljonairs naar het bordes lopen, staan er allemaal grote koffers klaar. Omdat er nog zoveel spullen in de Villa zijn, is het natuurlijk wel eens tijd om in te gaan pakken. Brian en Amanda zijn de eersten die zich durven te wagen aan hun kledingkast. Amanda heeft dan wel heel veel kleren naar huis gestuurd maar haar kast zit nog vol. En of zij nou weggaat donderdag of een andere Miljonair, het kan natuurlijk nooit kwaad om alvast in te pakken. Succes!
bron: tien.tv |
|
|
|
|
bard
|
|
|
en daar verlaten ze het zinkende schip |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kom ik thuis zet ik mijn computer meteen aan natuurlijk. Zie ik Brian met een koffer lopen. Ik schrok me het lazarus. |
|
|
|
|
sonja
|
|
|
zou erg leuk zijn, kon hij dan dat domme meissie van hem dan maar gelijk meenemen.Ze zijn allebei stinkend jaloers en zo dom als een varken. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:55 schreef sonja het volgende:zou erg leuk zijn, kon hij dan dat domme meissie van hem dan maar gelijk meenemen.Ze zijn allebei stinkend jaloers en zo dom als een varken. pats pats pats |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:55 schreef sonja het volgende:zou erg leuk zijn, kon hij dan dat domme meissie van hem dan maar gelijk meenemen.Ze zijn allebei stinkend jaloers en zo dom als een varken. Ik ben het niet met je eens. Er zijn drie wie ik de winst gun, Jaap, Amanda en Brian. Jaap omdat hij een schatje is en Amanda omdat ze het goed doet voor een meisje van 20. Ik doe het haar niet na. Wie weet heeft ze nog een verassing voor ons. Brian omdat hij het zo lang heeft volgehouden, een doorzetter.
Dommer dan Claire bestaat niet. Huub gun ik het helemaal niet. Huub mag nooit en te nimmer beloont worden voor zijn uitspraken.
Jaloezie is een menselijk eigenschap. Kan geen kwaad mits het niet overdreven is.. |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
DGK vandaag in RTL Boulevard. |
|
|
|
|
tino
|
|
|
quote:Op dinsdag 13 mei 2008 - 17:55 schreef sonja het volgende:zou erg leuk zijn, kon hij dan dat domme meissie van hem dan maar gelijk meenemen.Ze zijn allebei stinkend jaloers en zo dom als een varken. snel terug in je NL-hok |
|
|
|