|
|
Merty@headliner
|
|
|
Tja ben benieuwd met wat voor antwoord ze komt ze heeft er een dag taak aan |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
gisteravond ook even wezen kijken bij nl. schrok me naar .Dacht dit kan niet even kijken en ja hoor zat echt op de geen leven site.Werd er toch ineens na een jaar op de brian site gewaarschuwd naar de huubfans.Dat ze netter moesten gaan posten en op hun woorden moesten gaan letten. Nu wil hij ineens een ommekeer.en zijn site netter gaan maken. ja een beetje te laat he.De brian fans zijn er al massaal vertrokken.En ineens wilt hij screenshots hebben van haat zaaiende opmerkingen die er op zijn site gepost zijn. in het verleden.Wordt hij nu bang .Ook zijn er de topics verwijderd waar de meest verschrikkelijke dingen naar brian gezegt zijn. zoals de topic Brian versus Yuri.was een haat topic.Gewoon weg he niets meer van te vinden. Wie wordt er nu bang?.Nou de meest e haat topics van brian zijn al veilig gescreend hoor.dus bewijsmateriaal wegsluisen lukt niet meer. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 12:23 schreef stacy1974 het volgende:gisteravond ook even wezen kijken bij nl. schrok me naar .Dacht dit kan niet even kijken en ja hoor zat echt op de geen leven site.Werd er toch ineens na een jaar op de brian site gewaarschuwd naar de huubfans.Dat ze netter moesten gaan posten en op hun woorden moesten gaan letten. Nu wil hij ineens een ommekeer.en zijn site netter gaan maken. ja een beetje te laat he.De brian fans zijn er al massaal vertrokken.En ineens wilt hij screenshots hebben van haat zaaiende opmerkingen die er op zijn site gepost zijn. in het verleden.Wordt hij nu bang .Ook zijn er de topics verwijderd waar de meest verschrikkelijke dingen naar brian gezegt zijn. zoals de topic Brian versus Yuri.was een haat topic.Gewoon weg he niets meer van te vinden. Wie wordt er nu bang?.Nou de meest e haat topics van brian zijn al veilig gescreend hoor.dus bewijsmateriaal wegsluisen lukt niet meer. Stacy1974 moet je nu lezen de topic Agressieve achterban niet normaal vuile haatzaaiers zijn het |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 09:34 schreef seya@headliner het volgende:[..] 'Pauline' je mag van ons alles hier neerknallen wat je wilt, maar ga hier niet ook je regeltjes stellen! Iedereen is vrij om te zeggen over wie en wat dan ook. Of ga je tegen Merty ook al een rechtszaak aanspannen? Ik word kotsbeu van jou, ga lekker op je radiozendertje je gal spuwen! Alwaar je niemand laat uitspreken. De druiven zijn zuur he? Ik was net van plan dit zelf te schrijven, maar toen zag ik dat jij het al gedaan had. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 12:33 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Stacy1974 moet je nu lezen de topic Agressieve achterban niet normaal vuile haatzaaiers zijn het Kunnen jullie dat hier plaatsen alsjeblieft? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Tis weer triest met die mensen die hier de boel komen verzieken, echt heel jammer |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Bij Situatie bij DGK gisteravond/radio-interview Netty |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 12:13 schreef Boudewijn het volgende:[..] toevallig 'WEET' ik dat er ruim 7800 accounts tussen die 20.000 zitten waarvan men zelfs nog nooit is ingelogd geweest! Dat geloof ik graag en dan nog allen gebanden die nog steeds een account hebben daar. Ik heb er al 3 ofzo !!! dus tel maar op............ |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 08:09 schreef Shandy het volgende:chloe veel grover altijd aan vallen en echt grof geen ban de brian fans wel hoe zou dat nou komen???????????????? Wie is hier chloe???? Onder welk naam hier?? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Chloe is iemand van NL die walgelijke dingen schrijft, ik zal er een paar hier plaatsen.
hoop dat die ontsteking door trekt naar je lege hersenpan vuile hond!!hoe ga je dat buiten doen bij een interview vlieg je ze dan ook aan toekomstige tbs-er zeker weten!!
hee vuile smerige rat is je ontsteking verder gelopen!1vuile hond dat je er bent!!tommy slaan !!ze moesten je handen eraf hakken!!
kunnen de fans van brian niks aan doen leiden aan de zelfde geestelijke ziekte als die rat,namelijk zelfreflectie heel k denk dat het toch besmettelijk is!!alles wat die rat over een ander zegt,is bedoelt voor zichzelf haahah.
zo dit zijn er een paar van een echte Huubfan Chloe, denken jullie nu echt dat Huub trots is op zo een fan????? |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Vrede op aardeeeeeeee, hihihihihihi, zo een dom wicht is het nu en die zit naar een spel te kijken achter haar PC. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik heb Huub ergere uitspraken horen doen. Dus mogelijk is hij trots op zo'n fan |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 12:23 schreef stacy1974 het volgende:gisteravond ook even wezen kijken bij nl. schrok me naar .Dacht dit kan niet even kijken en ja hoor zat echt op de geen leven site.Werd er toch ineens na een jaar op de brian site gewaarschuwd naar de huubfans.Dat ze netter moesten gaan posten en op hun woorden moesten gaan letten. Nu wil hij ineens een ommekeer.en zijn site netter gaan maken. ja een beetje te laat he.De brian fans zijn er al massaal vertrokken.En ineens wilt hij screenshots hebben van haat zaaiende opmerkingen die er op zijn site gepost zijn. in het verleden.Wordt hij nu bang .Ook zijn er de topics verwijderd waar de meest verschrikkelijke dingen naar brian gezegt zijn. zoals de topic Brian versus Yuri.was een haat topic.Gewoon weg he niets meer van te vinden. Wie wordt er nu bang?.Nou de meest e haat topics van brian zijn al veilig gescreend hoor.dus bewijsmateriaal wegsluisen lukt niet meer. ja het is daar allemaal zo vreselijk he,kijk dan niet!!!!je hoort hier iedereen erover,ik praat niet mee want ik ben headliner geen nowliver,ik kom daar niet en het boeid me ook niet wat daar geschreven staat!maar ik begrijp het niet,iedereen vind het zo erg,maar iedereen blijft er maar over doorgaan!als er zoveel leugens staan lees je dat toch niet meer lijkt mij???hier hebben we boudewijn en daar sly!nou als je het allemaal zo erg vind,blijf dan bij boudewijn en vergeet sly;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
Kim
|
|
|
Ilse, kan je me uitleggen waarom je steeds in de verdediging moet gaan voor mensen die je blijkbaar zelf ook niet hoog hebt zitten. Ik vind het een beetje raar over komen nu, ik bedoel dit niet aanvallend, maar net na Pauline en nu weer hier snap ik dat gewoon even niet. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
dat doe ik niet kim...maar ik laat me niet kennen,ik ben helemaal niet voor die mensen van nowlive en het intereseert me dus ook niet wat zij te melden hebben,wel wat jullie te zeggen hebben,maar ik lees alleen maar nowlive,en ht is allemaal hetzelfde...en daar reageer ik op.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse -- |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ergens hoop ik een klein beetje dat mensen van headliner en eigen mening hebben en niet steeds nowlive nowlive..ik ben bij headliner omdat er andere mensen zijn,de mensen van nowlive hebben geen mening die kletsen dom!snap je?? |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
|
|
|
Kim
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 11:11 schreef ilse het volgende:ergens hoop ik een klein beetje dat mensen van headliner en eigen mening hebben en niet steeds nowlive nowlive..ik ben bij headliner omdat er andere mensen zijn,de mensen van nowlive hebben geen mening die kletsen dom!snap je?? Ik heb het met geen woord over NL, ik reageer op wat er hier gezegd wordt door bepaalde mensen, dat ze van NL zijn intreseert me ook niet. Het gaat mij erom dat deze mensen dingen hier zeggen en beweren die kant nog wal raken. En dan geef ik juist mijn eigen mening, ik laat me hier niet zo kleineren zoals ergens anders wel veel gebeurd is op internet. Deze mensen zijn juist bezig om je porberen boos te maken. Dan heb ik goed nieuws voor ze dat doe ik niet. Ik reageer aleen en geef mijn kant van het verhaal weer. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 05:15 schreef Kim het volgende:Chloe is iemand van NL die walgelijke dingen schrijft, ik zal er een paar hier plaatsen. hoop dat die ontsteking door trekt naar je lege hersenpan vuile hond!!hoe ga je dat buiten doen bij een interview vlieg je ze dan ook aan toekomstige tbs-er zeker weten!! hee vuile smerige rat is je ontsteking verder gelopen!1vuile hond dat je er bent!!tommy slaan !!ze moesten je handen eraf hakken!! kunnen de fans van brian niks aan doen leiden aan de zelfde geestelijke ziekte als die rat,namelijk zelfreflectie heel k denk dat het toch besmettelijk is!!alles wat die rat over een ander zegt,is bedoelt voor zichzelf haahah. zo dit zijn er een paar van een echte Huubfan Chloe, denken jullie nu echt dat Huub trots is op zo een fan????? Ik denk dat Huub er best om zal lachen.... helaas! |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
ik vind het wel lachen hier .. allemaal zo snel over de zeik ... en om wat .. mag niemand zn mening geven, wat hij ofzij wilt hoe lelijk het ook is .. nou en... en dan ..wat kun je dan doen .. laat iedereen toch zn zegje doen .. moeten we dan allemaal .. het zelfde denken .. vind ik echt krom .. o wat erg om over ziektes te schelden .. maar zo zijn mensen .. op straat hoor je niet anders .. ik voel me nooit aangesproken als men mij voor alles uit zou maken ... ze doen maar ... al heb ik vrienden en fam .. die daarom dood zijn en of aan lijden .. drukte om dat ... er zijn nog wel ergere dingen in het leven ... |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 12:33 schreef Kim het volgende:[..] Ik heb het met geen woord over NL, ik reageer op wat er hier gezegd wordt door bepaalde mensen, dat ze van NL zijn intreseert me ook niet. Het gaat mij erom dat deze mensen dingen hier zeggen en beweren die kant nog wal raken. En dan geef ik juist mijn eigen mening, ik laat me hier niet zo kleineren zoals ergens anders wel veel gebeurd is op internet. Deze mensen zijn juist bezig om je porberen boos te maken. Dan heb ik goed nieuws voor ze dat doe ik niet. Ik reageer aleen en geef mijn kant van het verhaal weer. oke daar kan ik je gelijk in geven,zit wel wat in. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 13:40 schreef bantel het volgende:ik vind het wel lachen hier .. allemaal zo snel over de zeik ... en om wat .. mag niemand zn mening geven, wat hij ofzij wilt hoe lelijk het ook is .. nou en... en dan ..wat kun je dan doen .. laat iedereen toch zn zegje doen .. moeten we dan allemaal .. het zelfde denken .. vind ik echt krom .. o wat erg om over ziektes te schelden .. maar zo zijn mensen .. op straat hoor je niet anders .. ik voel me nooit aangesproken als men mij voor alles uit zou maken ... ze doen maar ... al heb ik vrienden en fam .. die daarom dood zijn en of aan lijden .. drukte om dat ... er zijn nog wel ergere dingen in het leven ... Ik weet niet waar jij woont maar ik dat soort taal niet op straat. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
ik hoor zulke uitspraken ook bijna nooit en zal het ook nooit vergoeilijke,echt niet en er zeker wat van zeggen,als ik het hoor |
|
|
|