|
|
Boudewijn
|
|
|
Interviews met de pers - Jaap compilatie
Alle onstream gesprekken tussen Jaap en de Pers:
deel 1:
deel 2:
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op dinsdag 13 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
OK, uit eerste filmpje blijkt dat Huub vanavond naar huis gaat (bij stemmen tenminste en niet als er nog iemand het geld bijv. mag kiezen). Jaap laat duidelijk merken dat hij al bezig is met de finale en dat het tussen hem en Brian gaat. Ziet zichzelf als betere winnaar ivm schnabbelen. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
jaap ik hoop dat jij gaat winnen,je denkt niet alleen aan jou eigen toekomst, maar ook naar dat van anderen ,je moet maar zo denken geld maakt niet gelukkig |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 09:08 schreef frans-06 het volgende:jaap ik hoop dat jij gaat winnen,je denkt niet alleen aan jou eigen toekomst, maar ook naar dat van anderen ,je moet maar zo denken geld maakt niet gelukkig Goedemorgen Frans, wat een positief berichtje! Leuk om dit te lezen!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
seya een hele goede morgen er zijn er die mij in een negatief daglicht stellen, is niet erg ieder zijn mening, maar niet alles verdraaien ,ik ben een persoon die recht door zee is, en van mijn hart geen moordkuil maakt |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 09:08 schreef frans-06 het volgende:jaap ik hoop dat jij gaat winnen,je denkt niet alleen aan jou eigen toekomst, maar ook naar dat van anderen ,je moet maar zo denken geld maakt niet gelukkig goedemorgen Frans, ik ben het helemaal met je eens, geld maakt het leven iets makkelijker, maar mensen maken het leven mooier! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 09:42 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] goedemorgen Frans, ik ben het helemaal met je eens, geld maakt het leven iets makkelijker, maar mensen maken het leven mooier! Hey mooie uitdrukking Joseba, vandaar dat ik reageerde op Frans, want ik vind positiviteit altijd heerlijk. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
joseba-geld is gemakkelijk, maar de meeste personen met veel geld hebben het zwaar, en zijn meestal diep ongelukkig, als je gezond bent dan ben je pas rijk en dat is veel voornamer dan geld |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja, ik denk dat als er iemand DGK euro's wint, er een moeilijke tijd aanbreekt. Ze zien het nu nog niet, want ze hebben dromen. Maar ze zullen behoorlijk achterna gezeten gaan worden. Lijkt me helemaal niks, maar ja ze gingen voor het geld de kooi in. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
nou Jaap als Huub eruit is, krijg jij mijn stem, met Huub daar, heeft stemmen weinig zin. |
|
|
|