BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Huub compilatie

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
Boudewijn
 Boudewijn - dinsdag 13 mei 2008 - 21:59   quote  deeplink  
Interviews met de pers - Huub compilatie

Alle onstream gesprekken tussen Huub en de Pers:

beka
 beka - woensdag 14 mei 2008 - 10:52   quote  deeplink  
Gatverdamme wat is 't toch ook een gruwelijke psychopaat zeg!!! En dan altijd en eeuwig die vieze stinkende sigaret in zn bek bah bahhhh smerig manneke! Denkt dat ie Godje is en boven alles en iedereen staat... Ooow mannn wat kan ik me kwaad maken over die lulhannes!!
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 12:57   quote  deeplink  
Maak jij je maar lekker kwaad hoor. Heeft niemand last van
lisbeth
 lisbeth - woensdag 14 mei 2008 - 13:44   quote  deeplink  
beka ik ben het helemaal met je eens.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 13:55   quote  deeplink  
Weer twee mensen met een hoge bloeddruk
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
alien!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 14:41   quote  deeplink  
mensen zoals hij zijn héél gevaarlijk kijk hoe die naïeve mensen hem blindelings volgen zo ontstaan er sekte's en die aanbidden hem zo dat hem dat vleugels geeft, en daardoor alles kan doen (denkt hij) maar gelukkig leven we niet meer in 1940 en de overige mensen die hem door hebben zullen hem legaal tegen houden, zodra hij over de lijn gaat.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:42   quote  deeplink  
Zeker gelukkig dat we niet meer in 1940 leven.
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 14:45   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:41 schreef moha het volgende:
mensen zoals hij zijn héél gevaarlijk kijk hoe die naïeve mensen hem blindelings volgen zo ontstaan er sekte's en die aanbidden hem zo dat hem dat vleugels geeft, en daardoor alles kan doen (denkt hij) maar gelukkig leven we niet meer in 1940 en de overige mensen die hem door hebben zullen hem legaal tegen houden, zodra hij over de lijn gaat.
Niet meer in 1940???Huh is het alweer oud en nieuw geweest???? Ik mis ook werkelijk alle pret.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:03   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:41 schreef moha het volgende:
Alleen zo jammer dat de sekteleider ze erop uitstuurt om het evangelie van de Huubsekte te verkondigen. Elke keer die voet tussen de deur. Kunnen we niet gewoon de stekker van de bel eruit trekker ?
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
Ik ben hier gewoon geheel vrijblijvend en uit vrije wil. Heb hier niemand verantwoording over af te leggen hoor.
jhon
 jhon - woensdag 14 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:10 schreef lidsektenowlive het volgende:
Ik ben hier gewoon geheel vrijblijvend en uit vrije wil. Heb hier niemand verantwoording over af te leggen hoor.
je hebt helemaal gelijk laat ze maar lullen dat kunnen ze goed hier
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:42   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:35 schreef jhon het volgende:

[..]

je hebt helemaal gelijk laat ze maar lullen dat kunnen ze goed hier
Tja als je sekteleider het aflaat weten en er ff niks te melden is kom je op een leuke site de boel zieken. En heb het niet over je mening geven, want die is ver tezoeken. Een mening geven of ongefundeerde onzin uitkramen daarin zit een heel groot verschil...............
jhon
 jhon - woensdag 14 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
heb je te lang in de zon gezeten je bent zo gauw aangebrand

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5964
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Huub compilatie

0.0058238