|
|
Boudewijn
|
|
|
Interviews met de pers - Amanda compilatie
Alle onstream gesprekken tussen Amanda en de Pers:
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Zo zie je toch maar weer hoe ze van meisje naar jonge vrouw is gegaan. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Nou en wat voor een jonge vrouw. Een die zich laat onderdrukken en slaan en uitschelden door haar vriend |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ik ben het met je eens Caroline..ze is echt veranderd |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ja veel meer zelfvertrouwen gekregen, echt mooi te zien. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Nou wat een zelfvertrouwen. Altijd maar bang voor "pappie"als ie weer eens boos is. En houdt je smoel steeds te horen krijgt. En je stinkt uit je punani. Daar krijg je lekker veel zelfvertrouwen van. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Zal je dochter maar wezen. Ze is zeker veranderd maar dan in negatieve zin |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Als jij niet eens weet dat het sektelid is i.p.v.lidsekte oordeel dan ook niet over een ander. Menigeen kan een voorbeeld nemen aan Amanda. Claire haar ouders zullen gisteren wel gehoord hebben dat Huub vertelde aan de reporter dat Claire niets krijgt als hij wint,want hij kent Claire pas 4 maanden. Dat is Huub ten voeten uit. Fijn hè papa Claire dat je je dochter weg hebt gegeven aan zo'n slampamper. Ik ben benieuwd hoelang het duurt voor ze huilend in haar vaders armen ligt. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Oh gaan we elkaar nu ook al aanvallen op onze nickname. Dacht je nu echt dat ik dat niet wist. Een beetje humor in je nickname kan geen kwaad dacht ik. Lis pel jij maar lekker verder. Ik raad iedereen zowieso af aan Amanda een voorbeeld te nemen, want dan komen er teveel meiden in de goot terecht. |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
En loverboys lopen er ook al genoeg rond |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja en het LID kan het weten............................ |
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Precies, want ik ben helderziende. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
nowliver
|
|
|
Oh wat kun jij Brian leuk nadoen zeg. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Gadver het was hier zo gezellig.Nou komen er steeds meer stoorzenders van nowlife. |
|
|
|