BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Claire compilatie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 13:54   quote  deeplink  
dat b doordraait komt omdat hij zich zo moet inhouden tijdens discussies met a, maar je ziet aan zijn hele lichaamshouding dat hij het liefst haar ff flink de kamer door wil meppen. Ik gun ze elkaar wel, en wacht de berichten af dat a in het ziekenhuis ligt en b wordt opgepakt voor vrouwenmepperij

ik hoorde (maar dat was voor de gouden kooi) dat antillianen zo goed met hun vrouwen omgaan, dat ze nog respect zouden hebben, waar het bij de nederlanders aan zou ontbreken (daar bedoelen ze dan de autochtonen mee denk ik)

maar nu zie je de keerzijde ervan, naar de buitenwereld z'n meisje behandelen als een prinsesje, maar zodra ze onder elkaar zijn, moet ze kruipen en vooral geen weerwoord hebben. En o wee als je God onderbreekt!

(overigens heb ik (tot voor de gouden kooi) alleen maar positieve ervaringen gehad met antillianen, en herken dit gedrag van b totaal niet bij hun)

Heeft dgk mijn ogen geopend of juist een verkeerd beeld voorgespiegeld?
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 13:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 13:54 schreef bard het volgende:
dat b doordraait komt omdat hij zich zo moet inhouden tijdens discussies met a, maar je ziet aan zijn hele lichaamshouding dat hij het liefst haar ff flink de kamer door wil meppen. Ik gun ze elkaar wel, en wacht de berichten af dat a in het ziekenhuis ligt en b wordt opgepakt voor vrouwenmepperij

ik hoorde (maar dat was voor de gouden kooi) dat antillianen zo goed met hun vrouwen omgaan, dat ze nog respect zouden hebben, waar het bij de nederlanders aan zou ontbreken (daar bedoelen ze dan de autochtonen mee denk ik)

Heeft dgk mijn ogen geopend of juist een verkeerd beeld voorgespiegeld?

maar nu zie je de keerzijde ervan, naar de buitenwereld z'n meisje behandelen als een prinsesje, maar zodra ze onder elkaar zijn, moet ze kruipen en vooral geen weerwoord hebben. En o wee als je God onderbreekt!

(overigens heb ik (tot voor de gouden kooi) alleen maar positieve ervaringen gehad met antillianen, en herken dit gedrag van b totaal niet bij hun)

Ik weet niet Bard, ik denk niet dat je een hele groep moet aanmerken (Antilianen) voor wat Brian doet of heeft gedaan.
Dat is net zoiets als álle Oldezalers de schuld geven of kenmerken, omdat Huub zo is.
Of Tilburgers zuiplappen noemen.

Ik denk dat je naar twee mensen kijkt, die het samen moeten uitzoeken. En waarin de positie van beiden door henzelf bepaald moet worden. Amanda geeft steeds aan, graag gedomineerd te worden. Of ze daar over een poosje nog steeds zo over denkt?

En Brian heeft een behoorlijk temperament, maar niet meer of minder dan de gemiddelde man. En hij wil het binnen de perken zien te krijgen.
Was Huub ook maar zover met zijn bewustwordingsproces.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door seya@headliner --
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
Ik ben namelijk helderziendeen bij Brian gaat het echt niet lukken, nee erger nog buiten de kooi zonder camera's gaat het veel erger worden helaas.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:04   quote  deeplink  
In de kooi zegt Brian dat omdat ie in een goed blaadje wil komen te staan, dacht je nu echt dat hij dat meent. Kom op zeg, je gelooft toch niet meer in sprookjes
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:05   quote  deeplink  
Weet niet met wat voor mannen jij dan omgaat, maar Brian z'n temperament ligt beduidend hoger dan de gemiddelde man.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:02 schreef lidsektenowlive het volgende:
Ik ben namelijk helderziendeen bij Brian gaat het echt niet lukken, nee erger nog buiten de kooi zonder camera's gaat het veel erger worden helaas.
Het spijt me, dit gaat me te ver hoor. Ik ben een uitgesproken scepticus en met sprookjes over helderziendheid moet je niet aankomen.

Beter met beiden benen op de grond terugkomen.

En hoe kun jij nu die naam dragen, terwijl ze zo trots zijn op het feit dat Brian en zijn moeder ze een agressieve achterban van Huub noemt? Ik zou me doodschamen om er bij te horen.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 14:07   quote  deeplink  
Ja jeetje kan ik dan niet heel even weg.

Hier ben ik met de insectenspray, psst psst psst en weg
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:05 schreef lidsektenowlive het volgende:
Weet niet met wat voor mannen jij dan omgaat, maar Brian z'n temperament ligt beduidend hoger dan de gemiddelde man.
Ik ga niet met mannen om.
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
als dat je beeld van mannen is seya, dan heb ik erg met je te doen

ik heb nog nooit mijn meisje op zo'n manier mishandeld/onderdrukt als b laat zien

a vertoont dezelfde reaktie als veel vrouwen die in een geweldadige relatie zitten. ontkennen tot het zo ver uit de hand loopt dat het te laat is, en dan klagen over wat hun is aangedaan, terwijl (en daar moet ik je gelijk in geven seya) ze het zelf opzoekt.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
Waarom ga jij niet met mannen om dan seya. Je zal ze toch in je werk of waar dan ook steeds tegen blijven komen. Zelfs hier op dit forum.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:09 schreef bard het volgende:
als dat je beeld van mannen is seya, dan heb ik erg met je te doen

ik heb nog nooit mijn meisje op zo'n manier mishandeld/onderdrukt als b laat zien

a vertoont dezelfde reaktie als veel vrouwen die in een geweldadige relatie zitten. ontkennen tot het zo ver uit de hand loopt dat het te laat is, en dan klagen over wat hun is aangedaan, terwijl (en daar moet ik je gelijk in geven seya) ze het zelf opzoekt.
Je hoeft het niet met mij te doen te hebben hoor.
Ik ben een zelfstandig persoon.
Ik ga met mensen om en waarschijnlijk heb ik er meer zicht op, dat je denkt.
Dit is helemaal uitvergroot. Al die filmpjes, die met teksten werden voorzien en uit verband gerukt.
Ik heb me nooit zo laten indoctrineren.
Ik baseer mijn mening op feiten en wat ik helemaal zonder commentaar heb gezien.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
Bigfoot, je moet toch even terug naar de winkel, want ze hebben je echt het verkeerde spul verkocht. Je zult echt wat sterkers moeten gebruiken
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
no-fucking-live sucks bigtime

das alleen een goedkope huub-fansite en zodra je iets zegt dat daar tegen in gaat, wordt je geband. hoezo krijg je dan een gekleurd beeld!
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 14:15   quote  deeplink  
hahaha in dat 1e interview heeft ze het over het patsje die houden we erin hoor
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
bekijk de ruzies dan nog maar s en zie de angst bij dat meisje die er ook niks aan kan doen dat ze geen opvoeding heeft gehad, maar daar heeft ze niet zo'n hufter bij nodig. Waar zijn de ouders van a!
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:19   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:16 schreef bard het volgende:
bekijk de ruzies dan nog maar s en zie de angst bij dat meisje die er ook niks aan kan doen dat ze geen opvoeding heeft gehad, maar daar heeft ze niet zo'n hufter bij nodig. Waar zijn de ouders van a!
Nogmaals ik zeg hier helemaal niet dat Brian van onbesproken gedrag is. Integendeel.
Ik zie echter wel dat hij zoekende is, naar de juiste weg.

Amanda's familie heeft er niets mee te maken.
Amanda heeft zelf de keuzes gemaakt.
Ik denk ook niet dat ze zich zou laten wijzen.
Ze is een onverbeterlijke optimiste.
Dat maakt haar juist zo zuiver en leuk.
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 14:20   quote  deeplink  
Tja, persoonlijk zou ik ook geen relatie hoeven met een type zoals Brian ookal doet hij nog zo zijn best zijn agressie op een andere manier kwijt te kunnen. Ik zou zoiets hebben, kom maar terug als het je gelukt is. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, Amanda valt er wel op. Maar ondanks dat is Huub wel een graadje erger, de manier waarop hij op het laatst tegen Lieke deed vond ik echt te erg. Een agressieve explosie is bij Huub makkelijker veroorzaakt dan bij Brian.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:21   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:17 schreef tino het volgende:
WILLEN ALLE SEKTELEDEN HUN EIGEN FORUM GAAN KLEUREN !!!!!
Nee hoor, ze mogen hier hun kleurboek wel maken.
Ik zou ook niet bij de agressieve achterban willen horen, waar ze juist zo trots op zijn aldaar.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:21   quote  deeplink  
Denk toch echt dat het net omgekeerd is Caroline
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 14:22   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:21 schreef lidsektenowlive het volgende:
Denk toch echt dat het net omgekeerd is Caroline
Dat wordt welles/ nietes. Laten we het erop houden dat we van mening verschillen.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Misschien dat we nog wat leuke plakwerkjes kunnen maken met z'n allen. Schept toch een soort verbroedering.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Tuurlijk is het indrukwekkend als een man zo reageerd, maar om je eerlijk de waarheid tezeggen vind ik Huub bedreigender en veel gevaarlijker. Die gaat over lijken. Zijn psygologische mishandeling is in mijn ogen erger en veel frequenter dan die paar uitspattingen van Brian. Die Brian overigens afreageerd op deuren etc. Bij Huub moet het altijd op niet mis teverstane wijze op een persoon. Das pas een afwijking. Voor Huub na de kooi rechtstreeks naar de gesloten inrichting.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
Oké Carolien, helemaal mee eens
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 14:23   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:20 schreef Caroline het volgende:
Tja, persoonlijk zou ik ook geen relatie hoeven met een type zoals Brian ookal doet hij nog zo zijn best zijn agressie op een andere manier kwijt te kunnen. Ik zou zoiets hebben, kom maar terug als het je gelukt is. Gelukkig zijn we niet allemaal hetzelfde, Amanda valt er wel op. Maar ondanks dat is Huub wel een graadje erger, de manier waarop hij op het laatst tegen Lieke deed vond ik echt te erg. Een agressieve explosie is bij Huub makkelijker veroorzaakt dan bij Brian.
Huub kan met tien woorden een verklaring geven voor zijn agressie, maar er iets aan doen?
Brian is voorspelbaar, Huub een counselor..
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 14:25   quote  deeplink  
Zo ik heb er weer 1 op negeer gezet, bedankt voor de negeer knop Boudewijn, hihihi
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 14:25   quote  deeplink  
t kind weet/kan nou eenmaal niet beter, das wel duidelijk ja, das ook de enige redding van b, anders was dat stel al lang weggeweest. kun je indenken uit wat voor wereldje ze komt.

en wie moet zometeen haar verblijf in het blijf-van-mijn-lijf huis betalen? die gaat nooit leren voor zichzelf te zorgen :( te stom om na te denken en dan lachen om mensen die ergens voor staan, erg zielig hoor
tino
 tino - woensdag 14 mei 2008 - 14:40   quote  deeplink  
wordt me hier wat te druk met NL-gasten....voorlopig tot schrijfs
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 14:44   quote  deeplink  
loop maar weer weg :D
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 14:46   quote  deeplink  
Jammer da je er niet tegen kunt, ook wel een beetje zielig hoor tino
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 14:51   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:25 schreef bard het volgende:
t kind weet/kan nou eenmaal niet beter, das wel duidelijk ja, das ook de enige redding van b, anders was dat stel al lang weggeweest. kun je indenken uit wat voor wereldje ze komt.

en wie moet zometeen haar verblijf in het blijf-van-mijn-lijf huis betalen? die gaat nooit leren voor zichzelf te zorgen :( te stom om na te denken en dan lachen om mensen die ergens voor staan, erg zielig hoor
eerst ff dit pats
Amanda is juist een hele slimme meid die zo geliefd is bij ontzettend veel mensen, zij zou nooit in een blijf van mijn lijf huis belanden. Zodra zij 1 klap zou krijgen gaat ze meteen bij hem weg, maar zover gaat Brian niet want die sloopt alleen maar spullen als hij "para" is. Amanda heeft zoveel geleerd in DGK die kan vanaf nu héél goed voor zichzelf zorgen. Ze is gewoon héél wijs.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 14:59   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:40 schreef tino het volgende:
wordt me hier wat te druk met NL-gasten....voorlopig tot schrijfs
Tino mag ik met je mee, ze hebben me de verkeerde Bugspray verkocht en nu gaan ze niet meer weg............
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 15:01   quote  deeplink  
Amanda heeft heel veel in de gouden kooi geleerd. Hoe raak ik mijn vrienden buiten de kooi kwijt, nog meer alcohol drinken, hoe leer ik nog harder te schreeuwen dan ik al deed. Niet douchen na de seks, of hoe bespaar ik water en zeep als ik douche,verslaafd aan sex, hoe vaker ik mijn tie... laat zien hoe meer ik voor elkaar krijg, heeft geweldig leren zingen en pianospelen,hoe verpest ik mijn haar en zo kun je wel doorgaan. Enige positieve van dit mormel is, dat ze gestopt is met roken.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:05 schreef Bigfoot het volgende:
[ afbeelding ]
Ben ik ook met je eens Bigfoot. Ik heb mijn mening gezegd, maar kan niet tegen fanatiekelingen op en wil er ook niet eens tegen op. Kost me teveel energie, die ik voor beter kan aanwenden.
Ik ben een mens, die vele zijden van iemand kan zien en vooral ook WIL zien.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:10   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:08 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Ben ik ook met je eens Bigfoot. Ik heb mijn mening gezegd, maar kan niet tegen fanatiekelingen op en wil er ook niet eens tegen op. Kost me teveel energie, die ik voor beter kan aanwenden.
Ik ben een mens, die vele zijden van iemand kan zien en vooral ook WIL zien.
Ja ik ook, maar sommige blijven maar hun mening aan je opdringen en dan houd het voor mij op. Ik heb respect voor andermans mening en wil daar best mee in discussie. Maar niet op deze manier.............
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 15:13   quote  deeplink  
De fanatiekelingen zijn jullie zelf hier.
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
En ik dring niemand mijn mening op. Waarom zou ik. Wat word ik daar beter van. Helemaal niets. Levert me niets op. Iedereen doet maar, maar als jullie lelijke dingen zeggen, mag ik daar ook op reageren.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 15:16   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:13 schreef lidsektenowlive het volgende:
De fanatiekelingen zijn jullie zelf hier.
pats
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:16 schreef moha het volgende:

[..]

[ afbeelding ] pats
ik wou het net doen............
tino
 tino - woensdag 14 mei 2008 - 15:22   quote  deeplink  
dank je Moha en Bigfoot !!
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 15:27   quote  deeplink  
Bovenstaande smilies bewijzen het weer. Lekker fanatiek erop los slaan. Dus zeer gevaarlijk en gewelddadig net als Brian
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:59 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Tino mag ik met je mee, ze hebben me de verkeerde Bugspray verkocht en nu gaan ze niet meer weg............
Ze worden resistent ...
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:27 schreef lidsektenowlive het volgende:
Bovenstaande smilies bewijzen het weer. Lekker fanatiek erop los slaan. Dus zeer gevaarlijk en gewelddadig net als Brian
pats pats pats
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:32   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:29 schreef draakje het volgende:

[..]

Ze worden resistent ...
Damn, een nieuwe spray uitvinden..............

Nou dan maar op de ouderwetse manier
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 15:49   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:51 schreef moha het volgende:

[..]

eerst ff dit [ afbeelding ] pats
Amanda is juist een hele slimme meid die zo geliefd is bij ontzettend veel mensen, zij zou nooit in een blijf van mijn lijf huis belanden. Zodra zij 1 klap zou krijgen gaat ze meteen bij hem weg, maar zover gaat Brian niet want die sloopt alleen maar spullen als hij "para" is. Amanda heeft zoveel geleerd in DGK die kan vanaf nu héél goed voor zichzelf zorgen. Ze is gewoon héél wijs.
bedoel je dat nou serieus of als grapje? wat heeft ze gedaan in dgk behalve dan op dr rug liggen voor dekking. en dat diplomatje van dr krijg je gratis bij een pak waspoeder, dat stelt helemaal niks voor. en zag ik nou goed dat ze zei dat ze ergens derde was terwijl er maar drie meededen? 1 ding kan ze wel, dr eigen stompzinnigheid iedere keer weer overtreffen
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 15:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:49 schreef bard het volgende:

[..]

bedoel je dat nou serieus of als grapje? wat heeft ze gedaan in dgk behalve dan op dr rug liggen voor dekking. en dat diplomatje van dr krijg je gratis bij een pak waspoeder, dat stelt helemaal niks voor. en zag ik nou goed dat ze zei dat ze ergens derde was terwijl er maar drie meededen? 1 ding kan ze wel, dr eigen stompzinnigheid iedere keer weer overtreffen
ga jij nou lekker met Anne je toneelstukje opvoeren want jij overtreft jou stompzinnigheid elke keer weer.
pats
bard
 bard - woensdag 14 mei 2008 - 16:02   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:57 schreef moha het volgende:

[..]

ga jij nou lekker met Anne je toneelstukje opvoeren want jij overtreft jou stompzinnigheid elke keer weer.
[ afbeelding ] pats
zou jou dan toch aan moeten trekken, als fan van ultieme stompzinnigheid :P bespeur ik daar enige jalouzie?
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 16:09   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 16:02 schreef bard het volgende:

[..]

zou jou dan toch aan moeten trekken, als fan van ultieme stompzinnigheid :P bespeur ik daar enige jalouzie?
hahahaha we hebben de dorpsgek van NL hier gevonden
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 18:26   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 16:09 schreef moha het volgende:

[..]

[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] hahahaha we hebben de dorpsgek van NL hier gevonden [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Yep en niet 1 maar meerdere, pffff
nowliver
 nowliver - woensdag 14 mei 2008 - 19:26   quote  deeplink  
Gaan jullie nu maar terug naar je stinkende riool, waar jullie thuishoren stelletje nietsnutten

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3098
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Claire compilatie

0.0111730