BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Claire compilatie

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
grissom
 grissom - woensdag 14 mei 2008 - 19:31   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 19:26 schreef lidsektenowlive het volgende:
Gaan jullie nu maar terug naar je stinkende riool, waar jullie thuishoren stelletje nietsnutten
ga zelf niksnut
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - woensdag 14 mei 2008 - 19:33   quote  deeplink  
quote:
Gaan jullie nu maar terug naar je stinkende riool, waar jullie thuishoren stelletje nietsnutten
pats pats pats
stacy1974
 stacy1974 - woensdag 14 mei 2008 - 19:43   quote  deeplink  
aub laat ons hier gevrijwaard blijven van die dorpsgekken van nl.
stuur ze allemaal maar naar de kooi vanavond kunnen ze weer gek doen daar.
ja allemaal naar de kooi en allemaal als kikker verkleed dit keer nog gekker dan ze al zijn.
ze willen graag in de krant komen ,maar ja die verschijnt niet die kijken wel uit.
die weten allang hoe die kikker fans zijn.liegen en bedriegen, emails versturen ,telefoontjes plegen, scholen aanschrijven, anderen hun baan afnemen.
lager als kan kunnen ze niet dachten ze,
nou dat kan nog wel hoor. vanavond als debielen weer bij dat hek gaan staan. en maar bellen dat ze weten wat daar gebeurt. ze willen net als kikker graag in de belangstelling staan. en doen alles wat hun leider ze opdraagt.
follow the leader.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 19:47   quote  deeplink  
quote:
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 05:04   quote  deeplink  
heel de fam van clair en ook bard is bart van bb ook wat heeft die er nu te zoeken maar die hebben de gouden kooi naar de klote geholpen clair een traan en ze komen opdraven dit heeft wel een rede let maar op in de finale
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 05:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 05:04 schreef reetje 076 het volgende:
heel de fam van clair en ook bard is bart van bb ook wat heeft die er nu te zoeken maar die hebben de gouden kooi naar de klote geholpen clair een traan en ze komen opdraven dit heeft wel een rede let maar op in de finale
Ik deel je angst, Reetje, maar ik weiger te geloven dat Nederland zo stom is!
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 05:11   quote  deeplink  
ik hoop het ook draakje maar ik denk dat er meer domme nederlanders naar de finale kijken en stemmen ik wil het ook niet geloven maar wat kunnen we er tegen doen niets ben ik bang
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 09:58   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 19:43 schreef stacy1974 het volgende:
aub laat ons hier gevrijwaard blijven van die dorpsgekken van nl.
stuur ze allemaal maar naar de kooi vanavond kunnen ze weer gek doen daar.
ja allemaal naar de kooi en allemaal als kikker verkleed dit keer nog gekker dan ze al zijn.
ze willen graag in de krant komen ,maar ja die verschijnt niet die kijken wel uit.
die weten allang hoe die kikker fans zijn.liegen en bedriegen, emails versturen ,telefoontjes plegen, scholen aanschrijven, anderen hun baan afnemen.
lager als kan kunnen ze niet dachten ze,
nou dat kan nog wel hoor. vanavond als debielen weer bij dat hek gaan staan. en maar bellen dat ze weten wat daar gebeurt. ze willen net als kikker graag in de belangstelling staan. en doen alles wat hun leider ze opdraagt.
follow the leader.
ze moeten wel Stacy, ze moeten die kabouter ophalen, hopelijk brengen ze de kruiwagen mee !!
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:06   quote  deeplink  
zeker tino maar ook weleen nachtlampje dan kan hij het mooi in zijn hand houden als ze die kabouter in de tuin zetten of naast de voordeur want binnen mag ie niet hoor
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 10:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:06 schreef reetje 076 het volgende:
zeker tino maar ook weleen nachtlampje dan kan hij het mooi in zijn hand houden als ze die kabouter in de tuin zetten of naast de voordeur want binnen mag ie niet hoor
een vishengeltje is ook wel leuk, kan hij zich verbeelden dat hij iets anders in de hand houdt waar hij zo graag achteraan loopt.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:16   quote  deeplink  
die is goed ha ha tino ik hoop het zo he vanavond als het uitkomt neem ik een finke neut hierop das lachen dan
bard
 bard - donderdag 15 mei 2008 - 17:26   quote  deeplink  
what doesnt kill me, makes me stronger!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3162
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Video: Interviews met de pers - Claire compilatie

0.0077168