BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Situatie bij DGK gisteravond/radio-interview Netty

Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 08:46   quote  deeplink  
Volgens de NL 'reporters' waren er ca 15 fans aanwezig.
De beveiliging vezocht hen telkens te vertrekken en hadden een hond bij zich, die blafte tegen de fans.
De fans hebben toen de politie gebeld en verzocht om bijstand. Omdat het openbare weg is, mochten de bewakers de fans niet wegsturen,
Ze hebben slechts bewegingen kunnen waarnemen van mensen met tassen en zagen ook Bridget. Ook hebben ze in de tuin Jaap en Claire zien lopen.

Netty heeft een radio-interview gegeven, alwaar ze zich beklaagde over de 20.000 NL leden, die er van alles aan lijken te gaan doen, om Huub te laten winnen.
En anti-Brian en Amandacampagne voeren.
Ze vertelde, dat elke anti-Huubfan gebant wordt op NL.
Dat zij van mening is, dat Brian eigenlijk, als langstzittende miljonair, zou moeten winnen.

NL's commentaar: Netty zat voorheen nog steeds op NL haar gal te spuwen. Hoe haalt ze zich in het hoofd, om zich met het spel te bemoeien. Familie moet zich er buiten houden.
belle
 belle - woensdag 14 mei 2008 - 08:51   quote  deeplink  
ach....iedereen bemoeit zich er tegenaan
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 08:55   quote  deeplink  
Ach typisch een NL reactie. Nettie heeft toch gelijk. En de reden dat Nettie niet meer op NL komt lijkt me duidelijk. Als je mail box vol met haat mails gegooid wordt ?? Vervolgens door het NL Team geleegd wordt voor de volgende lading. Ja dan kan ik me voorstellen dat je NL uitkotst. Laten we niet vergeten, alle verschrikkelijke dingen die over haar en haar familie geschreven zijn op NL........ Zijn die mensen daar nou echt zo dom en blind ?? Als er ergens een verkeerd woord over de beheerder van NL geschreven wordt heb je gelijk een rechtzaak aan je broek hangen. Nou dan mag NL wel gaan oppassen, dat wordt dan een tijdje een tentje in de tuin van het gerechtsgebouw opzetten, die krijgen het nog druk.
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 08:57   quote  deeplink  
Tuurlijk zegt zij als moeder van Brian, dat hij zou moeten winnen. Zou ik ook zeggen. Ze heeft duidelijk steeds alles over zich heen laten gaan, want de anti Brian en Amandageluiden waren grof en beledigend. Mag ze ook nu eens de publiciteit zoeken? Dat deed de familie van Claire ook. En Netty heeft hier ook een punt, want die mensen kunnen zichzelf nooit meer recht in de spiegel aankijken. De taal, die zij uitslaan, de intriges die zij bedachten. En dat alles ingegeven om Huub te laten winnen.
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:13   quote  deeplink  
Kan niet missen he dat N0w-Fucking-Old-Live dit roept wat ze allemaal geflikt hebben met haar en haar fam. geeft de groot gelijk wat ze zegt .
VOlgens hun heeft Netty zich bemoeit met het spel ja ja tuurlijk en dat was zeker niet zo met Theo he die zijn zoon waarschuwde dath ij nietmoest gaan sparren.
En zijn moeder en zus die helemaal thuis aan het doordraaien waren omdat ze dachten dat hij door Brain en Amanda iets had toe gedient gekregen in zijn drankje dat was ook niet bemoeien met het spel toch .(tja hoeveel weet je van je zoon eingelijk dat je toch wel naar kan gaan dat hij alleen van zuipen houdt drugs en vrouwen)
Die mensen van nl zijn gewoon niet normaal ze hebben de school gebeld waar Brain moet optreden ze hebben lopen dreigen en neem gisteren nou als voorbeeld hoe ver en achterlijk ze gaan .
Nou ik Netty super gedaan goed laat nowfuckinglive maar lekker huilen en ga aub die kritiek daar niet lezen wordt je misselijk van .
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Zouden daar bij DGK gisteravond nou 15 bejaarden met rollators hebben gestaan? Dan kan ik me die politie wel voorstellen..La maar gaan, die ouwe mensjes..Maar hoe vals die kunnen zijn!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 09:21   quote  deeplink  
Precies Merty, Nettie heeft het super gedaan. Alleen jammer dat hierdoor NL toch weer aandacht krijgt.
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 11:53   quote  deeplink  
En kleine frankie die het filmpje heeft staan op nowlive.
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 11:57   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 09:21 schreef seya@headliner het volgende:
Zouden daar bij DGK gisteravond nou 15 bejaarden met rollators hebben gestaan? Dan kan ik me die politie wel voorstellen..La maar gaan, die ouwe mensjes..Maar hoe vals die kunnen zijn!
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 12:01   quote  deeplink  
Er was iig 1 mensje dat verslag geeft aan NL die heel veel rondjes met de hond liep toevallig in de buurt van DGK. FOK wilde de dierenbescherming bellen omdat het arme beestje niet gewend was zoveel uitgelaten te worden en te moeten lopen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Caroline --
Merty@headliner
 Merty@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 12:14   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 12:01 schreef Caroline het volgende:
Er was iig 1 mensje dat verslag geeft aan NL die heel veel rondjes met de hond liep toevallig in de buurt van DGK. FOK wilde de dierenbescherming bellen omdat het arme beestje niet gewend was zoveel uitgelaten te worden en te moeten lopen.
Hahahh dat zou een giller zijn
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 12:15   quote  deeplink  
Ja ik vond het ook humor
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 14:18   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 11:53 schreef Caroline het volgende:
En kleine frankie die het filmpje heeft staan op nowlive.
Goedemiddag allemaal! Caroline, welk filmpje bedoel je?
Caroline
 Caroline - woensdag 14 mei 2008 - 14:27   quote  deeplink  
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851 deze. En een goedemiddagg voor uwes
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 15:05   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 14:27 schreef Caroline het volgende:
http://www.123video.nl/playvideos.asp?MovieID=288851 deze. En een goedemiddagg voor uwes
Goed gezegd, Netty! Je hebt ze op Lowlive weer flink boos gemaakt. Toppie!
Bigfoot
 Bigfoot - woensdag 14 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Hier sluit ik me bij aan...............
seya@headliner
 seya@headliner - woensdag 14 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:05 schreef draakje het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn er juist erg trots op. Het wordt breed uitgemeten. Je zal er toch bij willen horen...
draakje
 draakje - woensdag 14 mei 2008 - 15:11   quote  deeplink  
quote:
Op woensdag 14 mei 2008 - 15:06 schreef seya@headliner het volgende:

[..]

Nee hoor, ze zijn er juist erg trots op. Het wordt breed uitgemeten. Je zal er toch bij willen horen...
Heej Seya, hoe weet je dat? Jij bent toch sinds gisteren ook geband?
Grapje!
Hoe gaat het met je? Al beter?

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3144
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Situatie bij DGK gisteravond/radio-interview Netty

0.0073618