|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: De Gouden Kooi sluit op donderdag 22 mei z’n deuren. Daarmee stopt één van de meest veelbesproken programma’s van de afgelopen jaren. Een verslag vanuit de villa.
Bewoner Huub wil niet met bokshandschoenen aan op de foto. „Ik wil niet geassocieerd worden met kickboksen, da’s de sport van Brian. Ik ben een keiharde jongen, die er alles voor over heeft om te winnen. Fotografeer me liever met een hakbijl boven het hoofd van één van m’n medebewoners. Dat levert een beter plaatje op.” Hartelijk welkom in de wereld van De Gouden Kooi. Veronica Magazine is op bezoek in de luxueuze villa. Het is ruim een maand voordat de stekker eruit gaat bij één van de meest besproken tv-programma’s van de afgelopen jaren. De vijf overgebleven bewoners - behalve Huub en Brian zijn dat Jaap, Claire en Amanda - hebben net te horen gekregen dat tv-kijkend Nederland mede bepaalt wie zich op 22 mei daadwerkelijk miljonair mag noemen. „Jullie mogen best weten dat we met z’n allen een paar slapeloze nachten hebben gehad, nadat we te horen hadden gekregen hoe het programma zou aflopen. Het besef is er nu dat het straks echt voorbij is”, vat Huub het groepsgevoel kort en bondig samen.
'Als ze me willen doodsteken, dan doen ze dat maar'
Huub, bewoner van de Gouden Kooi
Ook Jaap is aangeslagen door het naderend einde van de treitershow. Hij neemt ons apart in het kantoor in de tuin om een inkijk in zijn zielenroerselen te geven. De Terror Jaap zoals we die kennen van de tv-beelden, is Funny Jaap geworden. „Ik heb een mentale omslag doorgemaakt. Ik ben van een agressieve Jaap veranderd in een grappige Jaap. Door reacties van kijkers heb ik ingezien dat mijn agressieve gedrag tot niets leidde. Laat mij maar lekker de laatste weken de joker zijn. Die rol past mij precies.” We zijn de laatsten om dat tegen te spreken...Bang voor het leven na De Gouden Kooi is de zwaarlijvige student niet. „Binnen tien minuten kan ik elke potentiële werkgever van mijn kwaliteiten overtuigen. Ik ben een intelligente jongen die als personeelsmanager een aanwinst is voor elke organisatie.” Om zijn bezoek te overtuigen van zijn verstandelijke vermogens laat hij met de nodige geheimzinnigheid een scriptie zien, die hij tijdens zijn vrijwillige opsluiting geschreven heeft. Waarover het precies gaat, is ons onduidelijk.
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja Huub daar laat je jezelf weer lekker kennen......... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ze schrijven iig niet echt positief over Huub. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
en terecht, t zijn allemaal aso's in dgk, anders waren ze er ook niet in geweest
het grote voordeel dat ze van de straat werden gehouden en je ze dus niet hoeft tegen te komen, is nu ook weg, omdat het zo'n flop is geworden dat ze verwachten tijdens het voetballen geen enkele kijker meer te trekken (afgezien van wat verslaafde streamers)
stem tegen de hele opzet van deze aso-show, stem claire! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
In de TV-Film van deze week staat een heel leuke tekening. Alle bewoners worden in een dwangbuis door mannen in witte jassen naar een ambulance geleid. Een van hen zegt: "En nu gaan jullie naar een ander mooi huis, waar jullie ook heel lang mogen blijven." Op de tekening heeft Huubsel de steek van Napoleon op. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 15:54 schreef draakje het volgende:In de TV-Film van deze week staat een heel leuke tekening. Alle bewoners worden in een dwangbuis door mannen in witte jassen naar een ambulance geleid. Een van hen zegt: "En nu gaan jullie naar een ander mooi huis, waar jullie ook heel lang mogen blijven." Op de tekening heeft Huubsel de steek van Napoleon op. was zelfs claire niet meer te redden? |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Hij laat gelijk merken hoe hij in werkelijkheid is hier heb je een hakbijl |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Stoere praatjes, vullen geen gaatjes. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
wel vind ik als die mensen iets aangedaan wordt buiten,dat ze de mensen die dat doen keihard aanpakken! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ook als het de schuld is van de bewoner????? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Helaas wel, Dragon. Ieder mens heeft toch een eigen verantwoordelijkheid? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
welke bekende nederlander ben jij tegengekomen dan??ik kom nooit iemand tegen hoor...,bij toeval kom je eens een keer iemand tegen.maar nadia al eens gezien?? |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Ze schrijven in het hele stuk trouwens ook niet echt positief over brian maar dat terzijde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Hercule -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 09:03 schreef Hercule het volgende:Ze schrijven in het hele stuk trouwens ook niet echt positief over brian maar dat terzijde Omdat Huub zegt niet geassocieerd te willen worden met kickboxen? |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
Lees het hele stuk in de veronica gids, brian komt daar absoluut niet ongeschonden uit |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dit is het hele stuk in veronica. Als jij meer hebt uit die gids zou ik zeggen, geef de link. |
|
|
|
|
Hercule
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ok, thnx voor het neer zetten hier. Maar toch ik vind het niet echt negatief over Brian. |
|
|
|
|
dorenda
|
|
|
ja dat hoord echt bij huub hij bestaat ook alleen maar uit ikke alleen de mensen die voor hem voor geld kunnen zorgen tellen ietsjes mee en de rest hou hij gewoon een hakbijl boven het hoofd lichamelijk of verbaal het is een grote egoist |
|
|
|