|
|
Caroline
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Er komen dus al foto's los wie weet komt er nog info vrij ook. Over los gaan gesproken. Om 16.00 is er weer een radio uitzending voor de liefhebbers. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 15:36 schreef Caroline het volgende:Er komen dus al foto's los wie weet komt er nog info vrij ook. Over los gaan gesproken. Om 16.00 is er weer een radio uitzending voor de liefhebbers. Ja ik zit op het puntje van mijn stoel (NOT). Ze hebben veel te melden daar, dat zal wat worden na 22 mei. Ik denk dat geenleven werkelijkheid gaat worden............ |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 15:38 schreef Bigfoot het volgende:[..] Ja ik zit op het puntje van mijn stoel (NOT). Ze hebben veel te melden daar, dat zal wat worden na 22 mei. Ik denk dat geenleven werkelijkheid gaat worden............ Ik ben bang dat het allang werkelijkheid was ... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Dat denk ik ook, maar ik ben er even vandoor ik wordt een beetje boel ziek van sommige hier en ik heb geen zin om me daar druk over te moeten gaan maken. Dan zeg ik straks iets wat ik niet zou moeten zeggen. Ik kom straks wel weer ff kijken. Doei schatjes |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Gelijk heb je, even wegwezen voor je je gaat irriteren. Veel plezier en tot zo. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Birget dikke buik van wie...? Toch niet Huub he?! hahahahahaha |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tja kijk, Dragon, dat vinden wij vrouwen dan weer geen leuke grapjes.
Lieve Dragon, ik hoop dat je begrijpt dat Boudewijn iets te heftig heeft geknipt en geplakt en dat ik en mijn opmerking op een heel andere pagina horen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
Wou mooi he zo´n dikke buik, hahahaha ik kan er naast staan. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Hoe ver ben jij, Trapper? |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik ben 23 weken, en geniet er enorm van. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Over de helft alweer. Fijn joh dat je zo geniet. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
dank je wel caroline, het is heerlijk om zo´n kleintje in je buik te voelen. Het is een lange weg geweest dus geniet er extra van. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ja, ik heb een beetje van je geschiedenis mogen lezen. Dan snap ik dat je dit voelt als een kadootje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 13:55 schreef Caroline het volgende:Ja, ik heb een beetje van je geschiedenis mogen lezen. Dan snap ik dat je dit voelt als een kadootje absoluut, kijk ik vind het jammer dat de kooi stopt maar als ik naar de toekomst kijkt maakt het mij allemaal niet meer uit. Ik gun het echt iedereen en zou willen dat iedereen kon voelen wat ik nu voel, echt geweldig. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 14:04 schreef trapper het volgende:[..] absoluut, kijk ik vind het jammer dat de kooi stopt maar als ik naar de toekomst kijkt maakt het mij allemaal niet meer uit. Ik gun het echt iedereen en zou willen dat iedereen kon voelen wat ik nu voel, echt geweldig. Wat fantastisch om te horen, geniet lekker. Voor je het weet is het alweer zover hihi. Maar ook dan is het genieten......... O ja gefeliciflapstaart....... |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Weet je al wat het wordt/is ?? Niet zeggen hoor dan is het niet leuk meer..................
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Bigfoot -- |
|
|
|