|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Hoe denken jullie nou ECHT over Huub? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Goeie Moha, zijn ze hier even zoet |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Nou ik ben echt benieuwd hoe ze over hem denken. zijn goede en slechte kanten. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ze denken blijkbaar helemaal niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ze kunnen HIER juist alles over hem kwijt zonder een ban te krijgen op NL durven ze dat niet, dus ben benieuwd. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ben geen nl-er maar een nbn-er
huub sucks, no-fucking-life sucks, jaap sucks, claire doet niet mee en de rest is slechts ter meerdere irratie en ontluistering |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 15:55 schreef bard het volgende:ben geen nl-er maar een nbn-er huub sucks, no-fucking-life sucks, jaap sucks, claire doet niet mee en de rest is slechts ter meerdere irratie en ontluistering van jou weten we dat er niets zinnigs uit komt dus patsje patsje patsje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: uhu klasse antwoord |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Durfen ze nooit, bang dat hun Leider het hier ook leest........ haha |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: ik zou zeggen Slaai welkom en val met de deur in huis |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:05 schreef Caroline het volgende:[..] Het is nogal wat he? Je noemt mijn naam regelmatig. Pas maar op dat je niet verliefd op me wordt. ben ik allang lieverd |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: ja, was er al bang voor. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
als hier iemand is die oprecht benieuwd is hoe huub fans over hem denken, laat hem/haar dan die vraag eens stellen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: nou ik zou zeggen neem lekker een topic net als bard en Anne |
|
|
|
|
bard
|
|
|
goed voorbeeld doet goed volgen ;) |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:10 schreef pauline@nowlive het volgende:als hier iemand is die oprecht benieuwd is hoe huub fans over hem denken, laat hem/haar dan die vraag eens stellen kan je niet lezen of zo ...anders stel ik die vraag niet |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Nou nee, niet zo'n best plan. Ik laat jullie even met rust. Lief he, Pauline? |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote: ik heb het over OPRECHT!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ach Moha, ze kunnen gewoon niet lezen. Anders had ik alle LowLivers allang een presentexemplaar van mijn laatste roman gegeven. Lezen ze tenminste ook eens iets goeds. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: kijk dat jij nou liegt moet jij weten maar ik heb een bloedhekel aan liegen en ik meen het OPRECHT, maar als jij niet antwoorden wil is jou goed recht dus hoef je op dit topic niet meer te posten doei. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik ben NL ik ben BNL. Ik ben Bask, mijn mening over Huub is de volgende. hij is de Neef van Draco Malifidus. een stiekum jong met een heel naar karakter, een kwade dronk, ziekelijke jalouzie op alles en iedereen. een rascist van de hoogste orde. Een hoerenloper. en een sexcist. Een vies verwend mannetje. een leugenaar van de bovenste plank. een verkleed monster. Een misbruiker. een Manipuleerder. maar bovenal vind ik he, laf en laag bij de grond. maar dit is slechts mijn mening. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Laag bij de grond is hij letterlijk ... |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:36 schreef Joseba@headliner het volgende:ik ben NL ik ben BNL. Ik ben Bask, mijn mening over Huub is de volgende. hij is de Neef van Draco Malifidus. een stiekum jong met een heel naar karakter, een kwade dronk, ziekelijke jalouzie op alles en iedereen. een rascist van de hoogste orde. Een hoerenloper. en een sexcist. Een vies verwend mannetje. een leugenaar van de bovenste plank. een verkleed monster. Een misbruiker. een Manipuleerder. maar bovenal vind ik he, laf en laag bij de grond. maar dit is slechts mijn mening. dus volgens jou is hij jezus in eigen persoon |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:36 schreef Joseba@headliner het volgende:ik ben NL ik ben BNL. Ik ben Bask, mijn mening over Huub is de volgende. hij is de Neef van Draco Malifidus. een stiekum jong met een heel naar karakter, een kwade dronk, ziekelijke jalouzie op alles en iedereen. een rascist van de hoogste orde. Een hoerenloper. en een sexcist. Een vies verwend mannetje. een leugenaar van de bovenste plank. een verkleed monster. Een misbruiker. een Manipuleerder. maar bovenal vind ik he, laf en laag bij de grond. maar dit is slechts mijn mening. Maar dan kan hij wel toveren |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:36 schreef Joseba@headliner het volgende:ik ben NL ik ben BNL. Ik ben Bask, mijn mening over Huub is de volgende. hij is de Neef van Draco Malifidus. een stiekum jong met een heel naar karakter, een kwade dronk, ziekelijke jalouzie op alles en iedereen. een rascist van de hoogste orde. Een hoerenloper. en een sexcist. Een vies verwend mannetje. een leugenaar van de bovenste plank. een verkleed monster. Een misbruiker. een Manipuleerder. maar bovenal vind ik he, laf en laag bij de grond. maar dit is slechts mijn mening. nee jij bent geen NL'er ik wil het echt weten van de NL'ers. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Maar verliest hij altijd met zwerkbal. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: logisch, sportief spel is er niet bij. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: jij bent een NL'er dus wil jij ontopic blijven of de vraag antwoorden of niet maar dan ook niet op een ander reageren. |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
hahaha draakje dat was van harry potter toch/;-) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: de meest simpele hippogrief kan beter vliegen |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja. Joseba begon daarover. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Nee schat Jesus is mijn broertje. en die staat wat sterker in zijn schoenen is ook iets langer, knapper. hoeft mensen niet te bedreigen,mensen zijn en blijven graag bij hem. en als ji denkt dat Huub jesus is. of dit verschil niet weet,dan ben jij niet meer te helpen, lieverdje. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Dat kan dan niet, dan moet hij een modderbloed zijn. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:36 schreef Joseba@headliner het volgende:ik ben NL ik ben BNL. Ik ben Bask, mijn mening over Huub is de volgende. hij is de Neef van Draco Malifidus. een stiekum jong met een heel naar karakter, een kwade dronk, ziekelijke jalouzie op alles en iedereen. een rascist van de hoogste orde. Een hoerenloper. en een sexcist. Een vies verwend mannetje. een leugenaar van de bovenste plank. een verkleed monster. Een misbruiker. een Manipuleerder. maar bovenal vind ik he, laf en laag bij de grond. maar dit is slechts mijn mening. jesus,wat mooi gesproken!!!! bravo!!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Als hij de neef van Draco is, kan het idd niet. Maar volgens mij is zelfs die bloedverwantschap voor Huub te hoog gegrepen. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ik wacht nog steeds OPRECHT op een NL'er met een OPRECHTE antwoord. |
|
|
|
|
berec
|
|
|
jesus als in van jeetje (had dat stukje over jesus niet gelezen) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: dan heb jij Harry potter niet gezien draco gebruikt korzel ( Claire) en kwast ( Jaap ) om te goochelen, en aanvallen doet hij alleen in de rug. en janken als hij gebeten wordt scheurbekje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:46 schreef draakje het volgende:[..] Als hij de neef van Draco is, kan het idd niet. Maar volgens mij is zelfs die bloedverwantschap voor Huub te hoog gegrepen. Nou! Die band met, hij die niet genoemd mag worden, was sterk. Je zou kunnen zeggen dat het ook een soort van sekte was die dooddoeners. Er gebeurd nu eigenlijk hetzelfde. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Sly komt toch niet in de buurt van Hij die niet genoemd mag worden....ik schat Voldemort nog hoger in ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:47 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] dan heb jij Harry potter niet gezien draco gebruikt korzel ( Claire) en kwast ( Jaap ) om te goochelen, en aanvallen doet hij alleen in de rug. en janken als hij gebeten wordt scheurbekje ja vandaar dat huub een neef is van draco. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:51 schreef Anne het volgende:Sly komt toch niet in de buurt van Hij die niet genoemd mag worden....ik schat Voldemort nog hoger in ;-) Voldemort vindt Slaai een loesert. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:51 schreef Anne het volgende:Sly komt toch niet in de buurt van Hij die niet genoemd mag worden....ik schat Voldemort nog hoger in ;-) Niet zijn naam zeggen. Straks komt hij hier op het forum. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: en dat willen we niet |
|
|
|