|
|
Caroline
|
|
|
quote: Nee, maar hij is al eens meer vanuit het niets opgedoken. We kunnen beter onze voorzorgen nemen. Ik heb geen zin in het duistere teken. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Of Slay, dat is vooralsnog in het midden. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zouden alle NL-ers ook een tattoo hebben van een gouden hek? dat opengaat als Sly het wil? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:02 schreef Anne het volgende:zouden alle NL-ers ook een tattoo hebben van een gouden hek? dat opengaat als Sly het wil? die geheimen wil ik ook wel weten. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Heb je ze nodig...laten die NL-ers zich niet zien.. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
het lijkt wel een complot |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
zijn wij r straks uit komen ze allen tegelijk hahaha... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Misschien zijn ze als een gek Harry Potter aan het lezen om inspiratie op te doen. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
oh ja...om ons een hak te zetten....nou laat maar jongens..wij kennen de truukjes van de dooddoeners... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:11 schreef Anne het volgende:oh ja...om ons een hak te zetten....nou laat maar jongens..wij kennen de truukjes van de dooddoeners... Echt wel, wij weten dat ze hun gezicht niet durven laten zien in hun uppie. In een groepje, dan durven die dooddoeners wel. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Hihi ik leg in een deuk hier............ Erg leuke vergeijkingen hihi.
Nu de NLers nog maar die zijn ineens spoorloos |
|
|
|
|
annie
|
|
|
De topic moet zijn; wat is echte mening over Brain, als je een reactie wil van die ikhebgeenlevensekte.... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:14 schreef Bigfoot het volgende:Hihi ik leg in een deuk hier............ Erg leuke vergeijkingen hihi. Nu de NLers nog maar die zijn ineens spoorloos [ afbeelding ] Wil niks zeggen hoor, bigfoot. Doodoeners zie je ook soms tijden niet. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:17 schreef annie het volgende:De topic moet zijn; wat is echte mening over Brain, als je een reactie wil van die ikhebgeenlevensekte.... Nee Annie dit zie je fout, dit bewijst maar weer dat ze zelf geen mening over huub hebben en gewoon hun leider volgen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Ja maar wel ff lekker rustig, die komen straks met grote getalen de topic vol schrijven onder leiding van Voldemort |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote: klopt...alleen als Hij die niet genoemd mag worden opdracht geeft ;-) |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
En die is druk met het uitzuigen van een eenhoorn |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Ik denk dat je gelijk hebt, het is nu eenmaal een gegeven dat de leider geen hoogvlieger is. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Echt niet, alle vliegende fabeldieren vliegen een stuk hoger |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
o chips ik vergeet helemaal naar de radio te luisteren, daar zouden de laatste nieuwtjes uit de kooi op komen |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
wat moet er gezegd worden over huub dan hij heeft negatieve en postive kanten toch dat heeft ieder mens toch , of zijn we allemaal heilig, en roepen we nooit iets naars en vervelends .. in de hitte van de strijd .. moet toch kunnen ... maak je dat een slecht of goed mens de hele dag maar lief en aardig zijn , vind ik echt saai om naar te kijken en te luisteren ..we hebben toch allemaal wat kwaads in ons .. dat maakt het leven toch alleen maar leuker , wie is nu een ja knikker in 2008 .. kom op voor je zelf , hoe dan ook ... en wat je dan zegt iets ziekelijks op dat moment , dat meen je op dat moment toch niet ... en mensen iedereen vloekt en scheld wel eens , en wie zeg van niet ... die liegt ... |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 18:13 schreef bantel het volgende:wat moet er gezegd worden over huub dan hij heeft negatieve en postive kanten toch dat heeft ieder mens toch , of zijn we allemaal heilig, en roepen we nooit iets naars en vervelends .. in de hitte van de strijd .. moet toch kunnen ... maak je dat een slecht of goed mens de hele dag maar lief en aardig zijn , vind ik echt saai om naar te kijken en te luisteren ..we hebben toch allemaal wat kwaads in ons .. dat maakt het leven toch alleen maar leuker , wie is nu een ja knikker in 2008 .. kom op voor je zelf , hoe dan ook ... en wat je dan zegt iets ziekelijks op dat moment , dat meen je op dat moment toch niet ... en mensen iedereen vloekt en scheld wel eens , en wie zeg van niet ... die liegt ... en kan je wat positieve kanten opnoemen van huub want ik heb gezocht naar goede kanten maar kan ze niet vinden misschien als jij er 3 opnoemt dat ik zeg ja daar heb je gelijk in. en een jaknikker in 2008 is er ja kijk naar Claire.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Moha R. de Vries -- |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
hij leert snel , heeft geen briefjes nodig om iets op te schrijven ... hij gaat niet gelijk naar de telefoon als hij aangeraakt word .. hij geeft toe als hij fout is geweest .. eerlijk ...dus hij praat niet de hele dag over brian bv .. omgekeerd is anders .. kan goede gesprekken voeren .. met inhoud .. en niet alleen over sex praten .. want dat doet iedere normaal jongen gewoon .. niet praten maar doen ..kan alleen goed luisteren als het een goed gesprek is op nivo .. waar hij wat van opsteekt .. houd niet van domme mensen waar hij gelijk in heeft .. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hee ik kan via hideip ook niet meer op Nowlive |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik kan er nog wel op hoor. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Mmmmh kan het niet met al je punten eens zijn. En dan ben ik nog iemand die altijd eerst het goede in een persoon wil zien !!!!
Maar eindelijk iemand die inhoudelijk op deze topic reageerd, mijn dank is groot...... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:10 schreef Caroline het volgende:Misschien zijn ze als een gek Harry Potter aan het lezen om inspiratie op te doen. Nou, dan zien we ze de eerste tien jaar niet terug. Zijn nogal dikke boeken. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: ik ga is ff kijken of ik er nog op kan |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
ik kan er gewoon op onder dinges |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
maar heb jij een ban? en zo ja hoe kom jij er dan op? |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 18:41 schreef bantel het volgende:hij leert snel , heeft geen briefjes nodig om iets op te schrijven ... hij gaat niet gelijk naar de telefoon als hij aangeraakt word .. hij geeft toe als hij fout is geweest .. eerlijk ...dus hij praat niet de hele dag over brian bv .. omgekeerd is anders .. kan goede gesprekken voeren .. met inhoud .. en niet alleen over sex praten .. want dat doet iedere normaal jongen gewoon .. niet praten maar doen ..kan alleen goed luisteren als het een goed gesprek is op nivo .. waar hij wat van opsteekt .. houd niet van domme mensen waar hij gelijk in heeft .. Ik geloof dat iedereen wel snel leert behalve Claire.
Het is niet negatief als ze iets op een briefje schrijven aangezien ze veel info krijgen, dus is het ook niet positief als huub niets opschrijft.
Ik heb huub meerdere malen naar de telefoon zien rennen zodra er iets voorgevallen was.
Zijn fouten toegeven tja tis makkelijk om Brian's moeder uit te schelden maar hij had meer mans geweest als hij haar persoonlijk of via de telefoon zijn excuus had aangeboden.
Goede gesprekken voeren, wat hij bij Claire doet is gewoon indruk proberen te maken alsof hij alles weet en het meeste overdrijft hij.
Over sex en huub zijn we snel klaar dat is wham bam thank you ma'm.
Een goed gesprek op niveau heeft huub niet hij heeft gewoon een vlotte babbel, waar domme type's zoals Claire intrappen.
Als hij niet van domme mensen houd waarom is hij dan "getrouwd" met Claire?
Dus het enige positieve waar ik mee eens ben uit jou tekst is dat hij snel leert, alhoewel hij niet veel van zijn opvoeding heeft geleerd. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote: Gewoon via de link,ik heb een account daar maar nog nooit gepost. Ik lees alleen maar daar. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
jij hebt dus geen ban....ik kan er niet op omdat ik een ban heb en kon erop via hideip, maar werkt niet meer
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Nee geen ban,want ik heb nooit gepost daar. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 19:39 schreef Anne het volgende:jij hebt dus geen ban....ik kan er niet op omdat ik een ban heb en kon erop via hideip, maar werkt niet meer ff via surfproxy.nl proberen !! (ik hoop dat dat nu nog kan met al die spionnen hier, hihi) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: dan moet je denk ik een nieuwe account aanmaken |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee werkt ook niet
maar het is me gelukt en ik zeg natuurlijk niet hoe;) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Hihi nee niet doen de spionnen liggen hier op de loer hahahaha |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
dan moet ie verder kijken dan zijn neus lang is;) |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Yeh we know.............. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik heb een idee...dit staat op NL:
"Beste mensen, we zitten bijna aan de 20.000 leden dat vandaag of morgen een feit zal zijn, nu hebben wij een idee. Wij gaan eerdaags weer een nieuwsbrief uitgeven zodat al die 20.000 mensen tegelijk deze brief krijgen en de laatste nieuwtjes kunnen lezen. Nu lijkt het ons een leuk idee om ook jullie daarbij te betrekken. Wij zouden het leuk vinden dat mensen die zin hebben, hun mening over Nowlive en DGK of over elkaar of het Team in een kort berichtje aan ons sturen zodat wij die in de nieuwsbrief kunnen plaatsen. Wij gaan kijken hoeveel inzendingen er komen en halen daar een aantal leuke berichten uit. Dus we stellen met z’n allen gewoon deze speciale nieuwsbrief samen vanwege de 20.000 leden waar we best wel trots op zijn. Lijkt het jullie wat stuur dan je inzending aan info(at)nowlive.eu en wie weet staat jouw bericht dan ook in de nieuwsbrief die uitkomt. Doen jullie mee?"
Op het moment dat we de nieuwsbrief krijgen gaan we allemaal mailen of reageren op de site dat het aantal niet klopt, want ze tellen de gebanden mee....ghehehe |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 20:09 schreef Anne het volgende:ik heb een idee...dit staat op NL: "Beste mensen, we zitten bijna aan de 20.000 leden dat vandaag of morgen een feit zal zijn, nu hebben wij een idee. Wij gaan eerdaags weer een nieuwsbrief uitgeven zodat al die 20.000 mensen tegelijk deze brief krijgen en de laatste nieuwtjes kunnen lezen. Nu lijkt het ons een leuk idee om ook jullie daarbij te betrekken. Wij zouden het leuk vinden dat mensen die zin hebben, hun mening over Nowlive en DGK of over elkaar of het Team in een kort berichtje aan ons sturen zodat wij die in de nieuwsbrief kunnen plaatsen. Wij gaan kijken hoeveel inzendingen er komen en halen daar een aantal leuke berichten uit. Dus we stellen met z’n allen gewoon deze speciale nieuwsbrief samen vanwege de 20.000 leden waar we best wel trots op zijn. Lijkt het jullie wat stuur dan je inzending aan info(at)nowlive.eu en wie weet staat jouw bericht dan ook in de nieuwsbrief die uitkomt. Doen jullie mee?" Op het moment dat we de nieuwsbrief krijgen gaan we allemaal mailen of reageren op de site dat het aantal niet klopt, want ze tellen de gebanden mee....ghehehe Hahaha, dat zal een hele dunne nieuwsbrief worden! |
|
|
|