|
|
bard
|
|
|
ik moet heel eerlijk bekennen dan ik bang ben dat ik spontaan een hoek verkoop als hij ineens voor m'n neus zou verschijnen. Ik roep absoluut niet op tot geweld (dat doet dgk al genoeg) maar ben wel benieuwd naar jullie pavlov reakties |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zou hem feliciteren met z'n overwinning ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik zou als de donder mijn vrouw zoeken, en naar huis brengen voordat ze er met Brian vandoor gaat/hahahah |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ik zou zeggen knap van je brian dat je hebt geleert dat vocabulaire niet alles is en dat jij nu zo goed kan beheersen , je bent het bewijs van een man die leert en van een man die weet hoe hij met vrouwen moet omgaan . niemand is zonder fouten maar die van jouw zijn te overzien omdat je leert kan ik helaas niet van huub zeggen in zijn spel en net wat zijn claire zegt je kan niet 24 uur actuer zijn dus huubje heeft meer zich zelf laten zien en weetje brian . hij kan niet in je schaduw staan hij stinkt die huub dus brian blijf wie je nu bent blijf leren , dat is het leven . |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zou hem ook feliciteren |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik zou hem feliciteren met zijn winst en ook een gratis consult aanbieden. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:46 schreef Mrs.B@headline het volgende:Ik zou hem feliciteren met zijn winst en ook een gratis consult aanbieden. haha ook maar 1tje, tja meer heeft hij ook niet nodig denk ik.
Ik zou hem een hand geven en me netjes voorstellen dan weet ik zeker dat het gesprek op gang komt. Hier ben ik onderkoffer, maar mijn kaarten en brieven naam kent hij zeker......... En dan trakteer ik hem op een biertje......en dan maar weer naar huis naar mijn eigen kerel |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik zou hem feliciteren en vragen of hij een keer met mij wil sparren...Kickboxer ft Straatvechter. ;-) |
|
|
|
|
Linnie
|
|
|
Ik zou zeggen dat hij eens een cursus zelfbeheersing moet volgen want hij is een aggresief eng mannetje waar Amanda heel erg mee uit moet kijken omdat hij echt een type is die zijn handen niet thuis kan houden en er lekker op slaat als hij zijn zin niet krijgt. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
Niet slaan, niet schoppen, niet zeggen dat ik mijn schmoel moet houden |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik zou hem een dikke knuffel willen geven en zeggen dat ik heel veel respect voor hem heb. En inderdaad bigfoot dan weer terug naar mijn eigen vent maar ik zal toch wel een kriebel voelen denk ik, vind het een heerlijke jongen om naar te kijken. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
sorry trapper maar in mijn vocabulaire heet dat gewoon geiligheid. Het is idd wel zo dat bij veel mensen uiterlijk dusdanig belangrijk is dat ze de realiteit uit het oog verliezen. Is dat bij jou zo trapper?? gewoon een vraag, geen aanval |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
vond je het leuk de kooi wat je daar neergezet hebt .. en ben je in het dagelijkse leven ook zo een leugenaar of mag ik dat niet zeggen word je dan para ..en ben je nog met die lieve vriendin van je of heb je die al aan de kant gezet wat al voorspeld was , dat je die alleen nodig had voor de wip en je backup... en wat je wilde na de kooi en dat zijn er zoveel , ga je daar weer mee beginnen .. net zoals in de kooi .. iets beginnen en niet afmaken .. want zo was het wel in de kooi .. vele uitspraken en niets doen .. of half ... daar heb je veel aan in het leven .. begin dan nergen aan ... |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 13:45 schreef trapper het volgende:ik zou hem een dikke knuffel willen geven en zeggen dat ik heel veel respect voor hem heb. En inderdaad bigfoot dan weer terug naar mijn eigen vent maar ik zal toch wel een kriebel voelen denk ik, vind het een heerlijke jongen om naar te kijken. En het oog wil ook wat toch ?? Al is mijn kerel ook niet verkeerd hoor, hihi. Maar ik mag buiten de deur honger krijgen als ik maar thuis kom eten !!!!! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 13:48 schreef pauline@nowlive het volgende:sorry trapper maar in mijn vocabulaire heet dat gewoon geiligheid. Het is idd wel zo dat bij veel mensen uiterlijk dusdanig belangrijk is dat ze de realiteit uit het oog verliezen. Is dat bij jou zo trapper?? gewoon een vraag, geen aanval het is maar wat jij er van wilt maken, ik zie die jongen graag heeft niets met geiligheid te maken, heb genoeg aan mijn eigen vent. Doe alsjeblieft normaal en wees een objectief. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 13:11 schreef Linnie het volgende:Ik zou zeggen dat hij eens een cursus zelfbeheersing moet volgen want hij is een aggresief eng mannetje waar Amanda heel erg mee uit moet kijken omdat hij echt een type is die zijn handen niet thuis kan houden en er lekker op slaat als hij zijn zin niet krijgt. Komt Slaai nou vanavond bij je langs om je een lintje te geven? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: nee gratis vip dagen krijgen ze, daarom kwallen ze hier zo massaal, pfffff |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Heej Grote Voet! Weer helemaal klaar om er tegenaan te gaan? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
had veel meer reakties verwacht op deze site op b, raar he ;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
"Hai Brian, wat eet jij vanavond? Ow had jij geen melk meer in huis? Voortaan gewoon even aanbellen jongen"...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: ben er helemaal klaar voor |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote: wij zijn niet te sturen, wij doen wat we zelf willen |
|
|
|
|
Nijntje1974
|
|
|
Gefeliciteerd lekkerding met de OVERWINNING op die k*t KIKKER |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Brian is een top knul,sociaal. lief en echt niet zo aso als dat sommige denken. Hij ziet er goed uit beter dan die huub die is het aankijken niet eens waard. Heel lief voor zijn moeder en broer en verdere spelers en medespelers. ja en soms para maar dat zou ik ook wel zijn als je daar 24/7 zit opgesloten. Heeft veel geleerd over zichzelf en hoe hij met dingen moet omgaan. Brian je bent een topper en blijft dat voor mij. Alleen als je die uitlatingen zou doen die die kikker doet ,zou ik je keihard laten vallen. Maar weet dat jij nooit en te nimmer zulke uitspraken zal doen.daar heb je teveel respect voor naar vrouwen. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
En hij heeft een topvriendin, die ik net op tv hoorde zeggen: "als jij er uit moet, dan ga ik met je mee!"...
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door seya@headliner -- |
|
|
|