|
|
bard
|
|
|
das wat makkelijker voor mij, dat jochie laat me totaal koud, een minzaam lachje misschien.
en jullie? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Als ik me omdraai zie ik Huub niet. Ik kijk er makkelijk overheen. Ik begeef me nu eenmaal niet op mijn knieen op straat om oog in oog met huub te staan. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zou zeggen,nog een peukie kabouter |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik denk dat ik gewoon zou zeggen,hallo huub,ben nouv immers de beroerdste niet;-) |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Als de geruchten waar zijn dan gaat hij niet ver van mij vandaan wonen. Vroeg of laat kom ik hem tegen en zal ik hem brainwashen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
geen woorden aan hem vuil maken dus zal dit wel worden |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
Mijn reactie zou zijn, en dit zal denk ik automatisch zijn. Een draai om zn oren en een schop onder zn kont. Staat die met zn beide beentjes weer op aarde. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik ga hem uitschelden voor mietje. Hij mag me tuurlijk terug schelden. Maar oweeeeee als hij met die ziektes gaat schelden of hij haalt 1 van mijn familie erbij om te schelden....Dan beuk ik hem KO !!! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 02:04 schreef Dragon@Lee het volgende:Ik ga hem uitschelden voor mietje. Hij mag me tuurlijk terug schelden. Maar oweeeeee als hij met die ziektes gaat schelden of hij haalt 1 van mijn familie erbij om te schelden....Dan beuk ik hem KO !!! Mooi gezegd! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
Linnie
|
|
|
Maar 1 ding moet je hem nageven, hij blijft tenminste zichzelf en dat kun je over Brian en Amanda niet zeggen. Jeetje waar moeten hun samen over praten na de gouden kooi. Het enigste wat die 2 kunnen is ruzie maken als ze dronken zijn en altijd dat geroddel over een ander alsof ze aan zichzelf niet genoeg hebben. Barbie en Ken. |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
ik zou huub wel eens mee willen nemen naar een revalidatiecentrum en hem laten zien hoe erg het is om een dwarsleasie te hebben, dan vervolgens naar een afdeling waar mensen chemo krijgen en hem eens lekker met zijn neus op de feiten laten duwen. Hij moet eens leren dat niet alles vanzelf sprekend is en dat hij heel veel mensen pijn doet met zijn leed. Aangezien dit nooit zal gebeuren zou hij van mij geen woord of blik krijgen, hij is dat niet waard. |
|
|
|
|
Linnie
|
|
|
Ik keur het ook niet goed maar je kunt beter iemand als Huub met zijn schelden om je heen hebben dan iemand als Brian die veel te aggresief is en waar Amanda heel erg mee uit moet kijken |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
hoi huub leuk dat je zo hard speelde , maar je meende toch niet wat de meeste mensen denken van jou .. dat je schelde en alle lelijke ziektes wenste in de kooi ..maar op dat moment .. in de ruzie begrijp ik dat ... iedereen zeg wel eens wat naars wie dan ook.. wie zegt van niet .. geloof ik niet .. in,t heets van de strijd ..je gaf later teminste toe dat bepaalde dingen niet gezegd kon woorden ... kon je van 1 medespeler niet zeggen ... respect jongen ... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
zijn er al conclusies te verbinden aan de reakties? |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:07 schreef bard het volgende:das wat makkelijker voor mij, dat jochie laat me totaal koud, een minzaam lachje misschien. en jullie? ik vind deze stelling bullshit, volgens mij is hij alleen maar bedoeld om reacties uit te lokken. |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zou hem geen enkele aandacht geven en doorlopen. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
nog even een aanvulling op mijn reactie:
was er niet een forum dat opriep om screenshots te maken van reacties die haatzaaiden. dit soort stellings roepen dat soort reactie's op. |
|
|
|
|
devil
|
|
|
er is geen exuus voor zulke uitlatingen PUNT |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 19:11 schreef johan13 het volgende:[..] ik vind deze stelling bullshit, volgens mij is hij alleen maar bedoeld om reacties uit te lokken. 13? |
|
|
|