|
|
bard
|
|
|
mijn neus ophalen en afstand creeren, zoveel mogelijk...
wat zijn jullie reakties?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 14 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
haar zeggen dat er genoeg zijn die groen zien van jaloezie en haar feliciteren om dat ze bij de sterke vrouwen behoort. omdat ze haar spel gespeelt heeft en geen eelt op haar billen heeft en knap dat ze het vieze roken heeft afgeleerd . |
|
|
|
|
devil
|
|
|
een pittige ,kittig en lief grietje |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Goed gedaan meissie |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik zou haar hartelijk groeten en zeggen dat ze een kanjer is. Amanda heb ik eerder ontmoet (modeshow van Janice). Wij hebben toen een leuk gesprek gehad met haar en Luc ( lekker ding trouwens). |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
Ja die zou ik ook hartelijk groeten ik vind haar voor haar 20 jaar een hele volwassen meid die niet op haar bekkie gevallen is. Die gaat het nog wel maken hoor........ |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Helemaal met je eens Bigfoot |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:47 schreef Bigfoot het volgende:Ja die zou ik ook hartelijk groeten ik vind haar voor haar 20 jaar een hele volwassen meid die niet op haar bekkie gevallen is. Die gaat het nog wel maken hoor........ daar sluit ik mij volledig bij aan. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ik durg niet eens te vermelden wat ik zou willen.maar 20 jkaar jonger had ik toch gevraagd of ze nog steeds van zoenen hield. en even de mond snoeren, met een amandel onderzoek. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Joseba toch. Het is voor jou te hopen dat Brian dan niet in de buurt is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: Brian leen ik even aan mijn meissie |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Hij heeft onderhandeld lees ik ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ssssttttttttttt klets tante |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 17:47 schreef Bigfoot het volgende:Ja die zou ik ook hartelijk groeten ik vind haar voor haar 20 jaar een hele volwassen meid die niet op haar bekkie gevallen is. Die gaat het nog wel maken hoor........ ZO denk ik er nou ook over |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zou zeggen: kom op meid, pak je koffertje, dan kom je met mij mee naar huis. Dan ga ik jou eens lekker vertroetelen en dan gaan we wandelen en fietsen en je mag in mijn auto rijden. We gaan samen aapjes kijken en aardbeien plukken, we gaan zeilen en dan eens zien of we nog een goede school voor je kunnen vinden, want je bent flink bijdehand en dat moet niet verloren gaan! En Brian mag je zo vaak opzoeken als je wilt! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Meid...je bent nog lekkerder in real live dan op tv. hahahahaha |
|
|
|
|
Linnie
|
|
|
Ik zou zeggen meid, ik weet nog een hele goede kapper die misschien nog iets van je stro haar kan maken. Vragen wat ze na de gouden kooi met Brian gaan doen aangezien ze alleen ruzie kunnen maken en roddelen |
|
|
|
|
bantel
|
|
|
he amanda , wanneer heeft brian je voor het laatst hard aangepakt , want je houd toch van mannen die jou hard aanpakken , anders loop je toch over ze heen ... je eigen woorden in de kooi .. |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Pauline is alles wat ze Brian- en Amanda-fans wil aansmeren. Gwil Irri! Nou ja, ik word er moe van. Wil iemand het overnemen? |
|
|
|