|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Whuhahaha ik type wanneer ik wil meid. :P |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja nou zeur dan niet,met je heb ik niet om gevraagt....ik vraag zoveel niet,maar weet wanneer als ik ergens iets neer zet er commentaar op kan krijgen! |
|
|
|
|
pauline
|
|
|
ja ilse niet iedere niet huub fan weet zich te gedragen , zie dragon |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ja dat moeten zij weten ik geef alleen mijn mening.. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
nog steeds de meeste reacties voor claire, binnenkort de samenvatting en conclusies ;) |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Clairtje, wat een grappige baby? vreemde ogen, dat wel.... |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik geloof na de beelden van gisteravond dat Clair idd zwanger is. En dan is een vrouw soms wat labiel. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:06 schreef seya@headliner het volgende:Ik geloof na de beelden van gisteravond dat Clair idd zwanger is. En dan is een vrouw soms wat labiel. Ze had inderdaad een behoorlijke pens. Die had ik nog niet toen ik 24 was. Ja, NL; kop ´m er maar in ... nu wel! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
vruchtbaar kooitje dan :( |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bard...jij mag niet meer aan Claire denken...die is toch weg |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik snap niet waarom ze weg ging, schat :( dat beetje geld zo belangrijk voor dr? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
zij kent ook geen echte liefde zoals wij mop ;-) |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
als ze hier in tilburg blijft wonen zal ik ze zeker een keer tegen komen. Haar moeder heb ik ook al eens gezien maar die zit niet in het spel. Ik denk dat ik zou zeggen dat ze een op youtube moet kijken naar filmpjes van haar "man" en eens goed moet nadenken. Ze kan beter krijgen en niemand verdient iemand als huub om een monogame relatie te willen opbouwen. |
|
|
|