|
|
bard
|
|
|
lachen en uitnodigen een biertje ergens te drinken ;)
wat is jouw reaktie? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Ik zou hem vragen of ik de originele banners van KingJaap mag hebben zodat ik een promotie actie voor hem kan plaatsen voor z'n internetshow!
Want die Sjoerd van KingJaap doet niet aan promotie voor Jaap :( |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Ik zou vragen of ik een keer spareribs voor hem mag maken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Die heb je van mij gepikt! Haha. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
oh waar dan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: O, een paar dagen geleden had ik bij een of ander topic over Jaap gepost dat ik wel eens spareribs voor hem zou maken. Ik zal kijken of ik het kan vinden. Maar geeft niet hoor grissom. Maken we samen spareribs voor Jaap. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
net wat ie nodig heeft, nog meer spare-ribs ;) |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:49 schreef draakje het volgende:[..] O, een paar dagen geleden had ik bij een of ander topic over Jaap gepost dat ik wel eens spareribs voor hem zou maken. Ik zal kijken of ik het kan vinden. Maar geeft niet hoor grissom. Maken we samen spareribs voor Jaap. Oh dan eten we gezellig mee 2 vrouwen kan hij wel aan he |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, ik beperk het strikt tot de spareribs. Voor andere zaken kan hij bij Cora terecht. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op woensdag 14 mei 2008 - 16:56 schreef draakje het volgende:[..] Nou, ik beperk het strikt tot de spareribs. Voor andere zaken kan hij bij Cora terecht. ja tuurlijk,ik ook.Ik ben een getrouwde vrouw en maak alleen de spareribs |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
hij krijgt een aai over zijn bol van mij. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
een stevige handdruk en een bedankje voor de leuke stream momenten. Aan Jaap heb ik geen hekel........ |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Jaap klrijgt van mij een tien met een griffel, vraag hemom zijn telefoonnummer. ik heb nog wat lui waar je van gaat kotsen. |
|
|
|
|
suikertje
|
|
|
ik zou dan lachen en zingen..
jaapieee jaapiee japioooooo japiooooo |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik zou heel verbaasd kijken en zeggen: dus je bestaat écht??? |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
oh Jaap...aub geen knuffel........heb al een gekneusde rib......... |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Kerel...je was TOP....niemand durf jou wat aan te doen. |
|
|
|
|
Linnie
|
|
|
Nou, ik zou hem eens even lekker de waarheid zeggen dat hij een meeloper is, en dat hij denkt dat hij de leukste van het stel is en vooral een grote aansteller is die aandacht tekort komt en alles wat stom is doet om maar een grijntje aandacht te hebben, en oja voordat ik het vergeet, dat hij geen respect heeft voor Cora. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Ik zou zeggen dat hij voor mij dgk is. Hij heeft het gemaakt dat ik na een tijdje streamloos(omdat ik totaal niet tegen Huub kon) toch weer ben gaan kijken. De uitspraak, ik doe het met humor en niet met agressie spreekt mij het meeste aan. Toppie Japio, door jou was het ook wel eens lachen in DGK |
|
|
|
|
bard
|
|
|
japio is echt popio jopio! |
|
|
|