|
Caroline
|
|
|
09:45-Het Miljonairsleven Het MiljonairslevenHet Miljonairsleven is straks natuurlijk maar voor één iemand weggelegd. Wat als jij dat niet bent, terwijl je nu niet anders gewend bent? “Dan word ik alsnog Miljonair, maar niet hier”, lacht Amanda. Ook Huub, Brian en Jaap schatten hun kansen hoog in dat ze veel geld gaan verdienen. “Er is veel animo voor mijn optredens. Ik ga gewoon door met muziek maken en ik verwacht dat ik daar ook veel geld mee ga verdienen”, vertelt Brian ons. Jaap ziet buiten zijn optredens nog meer wegen naar het grote geld. “Ik wil een internettalkshow beginnen. Ik weet dat mensen om me kunnen lachen, ik lach ook vaak om mezelf”, gniffelt de grote Miljonair. Huub heeft al goed nagedacht over zijn geldzaken. “Als ik het miljoen niet win, hoop ik geld te verdienen met mijn optredens. Ik zet gewoon meteen een hoop opzij, in beheer van mijn familie.
Dan weet ik tenminste zeker dat ik goed aan het sparen ben. De enige Miljonaire die niet verwacht uit zichzelf Miljonair te worden, is Claire. “Ik ga gewoon verder. Ik heb plannen om een bedrijfje op te zetten voor visagie. En zo kom ik er ook wel hoor”, aldus de blondine.
De visagiste ziet er zelf ook altijd tiptop uit!
Wat is er zo heerlijk aan een Miljonairsbestaan? “Ik ben een echt luxepaardje. Ik heb altijd al alles gehad wat ik wilde, maar ik ben ook niet egoïstisch, want ik zou ook delen met mijn medemensen. Het past gewoon bij me”, vertelt Amanda ons. Huub en Brian zijn het er over eens dat het het fijnste is dat ze geen zorgen hebben over boodschappen, rekeningen of administratie. “Je kunt echt alles. Je hoeft maar te knippen met je vingers en je krijgt het gewoon. Het is ongelofelijk. Hier kan je alleen maar van dromen”, vindt ook Claire. Voor Jaap is er één ding wat hij het fijnste vindt aan dit bestaan. “Absoluut de sauna”, reageert de grote Miljonair stellig. En verder? “De jacuzzi”, voegt Jaap toe.
Badend in luxe!
Wat ga je straks het meest missen van Miljonair zijn in De Gouden Kooi? Voor Amanda zijn het de verrassingen. “Er gebeurt hier van alles wat je niet kan voorspellen”, licht de Amsterdamse toe. Ook Claire geeft aan dat ze heel erg van de verrassingen houdt, maar dat alles voor haar geregeld wordt zal ze ook erg missen. Voor Jaap zijn het toch wederom meer de voorzieningen in de Villa. “Ik ga de sauna, de jacuzzi en het zwembad missen”, denkt de Briellenaar. Voor Huub en Brian zijn het toch wel de leuke plannetjes die ze kunnen uitvoeren. “Ik ga echt de camera’s missen. Leuke dingen doen om er een show van te maken”, aldus Huub.
Huub gaat de aandacht van de camera's missen!
Wat zijn de leukste dingen die je hebt meegemaakt? Welke deuren gingen open die anders voor je gesloten zouden blijven? “Ja, toch wel de premières. Uitgenodigd worden voor Spuiten en Slikken, TMF, Jensen! en Radio538. Dat had ik thuis niet meegemaakt en vind ik toch wel erg leuk!”, antwoordt Amanda enthousiast. Alle Miljonairs vinden de uitjes sowieso het allerleukste. Voor Huub zijn alle interviews en optredens buiten de Villa het hoogtepunt. “Het was echt een soort mediatraining. Je leert veel over de televisiewereld”, vindt de kleine Miljonair. Brian vindt het fijn om zijn publiek iets terug te kunnen geven. “Tijdens mijn optredens kan ik echt wat terugdoen voor mijn fans en zie ik hun reactie. Verder heb ik hier gevlogen, singles gemaakt, studiobezoek gedaan”, soms de Antilliaan op. Jaap is heel tevreden met hoe hij het heeft gedaan in de Villa. “Doordat ik mezelf heb kunnen laten zien, heb ik kansen gecreëerd voor mijn toekomst”, zegt Jaap. En wat waren de leukste dingen voor Claire? “De bruiloft is daar natuurlijk een heel goed voorbeeld van. Dat was echt een droomdag. Maar natuurlijk niet alles eromheen, al maakte dat het ook wel weer speciaal”, vertelt de Tilburgse ons.
Jaap wil in een bad M&M's liggen?
Hoe ga je je aanpassen aan het ‘normale’ leven? Amanda heeft hier al eerder over nagedacht. “Zo dicht mogelijk bij mezelf blijven. Ik zal veel bij mijn familie zijn en bij de familie van mijn vriend en natuurlijk veel met mijn hondje zijn. Bij hen zal ik veel steun vinden”, zegt de Amsterdamse. Ook Claire geeft aan dicht bij zichzelf te willen blijven. “Ik zit hier niet superlang, dus het zal niet heel erg wennen voor mij zijn. Ik kan straks nog gewoon naar de supermarkt hoor, dat ben ik niet verleerd. Ik kan mezelf ook goed bezig houden gelukkig”, reageert ze. “Ik verwacht niet dat ik me aan hoef te passen. Het zal even wennen zijn om herkend te worden op straat, maar dat lijkt me fijn. Ik kan eindelijk met mijn fans praten”, zegt Brian. Huub denkt dat hem een cultuurshock te wachten staat, maar dat hij daar mee om moet leren gaan. “Ik zal moeten afwegen wat ik op mijn vrije dag ga doen”, aldus de Oldenzaler. En Jaap? Die gaat zich helemaal niet aanpassen aan het normale leven. “Ik kan gewoon mijn gang blijven gaan, er liggen nog veel mogelijkheden voor mij open”, meent de Briellenaar.
Brad en Angelina als grote voorbeelden!
Je weet nu hoe het is om te leven in weelde, is het een stimulans om dat leven op een ander manier te bereiken of vast te blijven houden? “Vanaf jongs af aan wilde ik dat al. En ik denk altijd maar: waar een wil is, is een weg. Ik wil een eigen bedrijf opzetten, een eigen schoonheidsinstituut. En daar ga ik ook echt wel hard voor werken”, vertelt Amanda ons. Ook Claire heeft een soortgelijk idee voor de toekomst. “Ik ben een ambitieus iemand en ik wil zo veel mogelijk met visagie doen. Ik zal er in ieder geval voor zorgen dat ik lekker rond kom!”, zegt de Tilburgse. De mannelijke Miljonairs willen niet aan het werk in het beauty-wereldje. Ze zijn natuurlijk alle drie voorzien van een flink aantal boekingen dus ze verwachten nog wel een luxe leven te kunnen lijden. En als ze het geld winnen? “Ik ga in een bad met M&Ms’s liggen. Ook begin ik een hamburgertent en ik geef een spareribs party voor heel Brielle”, antwoordt Jaap lachend. Brian vindt het belangrijk dat hij goede dingen gaat doen met zijn geld. “Omdat ik zelf armoede heb beleefd, vind ik het belangrijk om andere mensen te helpen. Ik zou goede dingen willen doen voor kinderen samen met Manny. Mijn missie is een lach op het gezicht van mensen brengen”, vertelt Brian. Huub blijft ook met beide benen op de grond staan en zegt dat hij zijn geld opzij gaat zetten. “Mijn enige echt grote aankoop zal een vleugel zijn”, aldus Huub. De Miljonairs zijn dus niet naast hun schoenen gaan lopen!
http://www.tien.tv/web/show/id=549031/langid=43/contentid=272966/dbid=7210/typeofpage=51230 |
|
|