|
|
joow@headliner
|
|
|
uhmmm kzie niks.. moet inloggen
Ik vind het trouwens toppie dat jullie aan het zoeken zijn! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: link is niet goed klik er maar eens op maar we gaan helemaal offtopic want dit is voor vragen aan Boudewijn ik hoop dat je hem nog vinden kan of dat Boudewijn het filmpje nog ergens heeft waar Amanda nee tegen huub zegt. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
lorena
|
|
|
boudewijn heb jij de filmpjes van brians bezoek?? |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
trapper
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: leuk he, hier kun je zo goed als alle filmpjes vinden vandgk, |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: het ging Moha om het stukje waarin amanda dus al 6 keer nee heeft gezegd en Huub toch bij haar kroop, zelfs sylvia zei toen Huub! doe het niet, en de vieze aanrander ging toch. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Bouwdewijn, kan je die filmpje die ik als topic Clair's belofte, inkorten, vanaf 5:00min pas laten afspelen? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Boudewijn, ik ben er de afgelopen dagen al een paar keer uitgegooid. Heb een peeceetje van vijf maanden oud, met Vista ... Snap het niet. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ja, durf het bijna niet te zeggen ... Uit jou! Uit headliner ... |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
dat je opnieuw moet inloggen bedoel je? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: dan zou ik het zo ook niet weten, ik denk een browser probleem maar het kan eigenlijk vanalles zijn. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Boudewijn heb jij misschien een filmpje van gisteren met het telefoongesprek huub en claire? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op woensdag 21 mei 2008 - 16:34 schreef moha het volgende:Boudewijn heb jij misschien een filmpje van gisteren met het telefoongesprek huub en claire? niet klaar liggen, maar iemand anders heeft hem gedaan (ik denk dat die het is?!?)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op woensdag 21 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
GoudenKooitje
|
|
|
hoi boudewijn ik wil me graag afmelden voor deze forum ik weet alleen niet hoe, je zal wel afvragen waarom afmelden omdat ik er toch niet genoeg tijd voor heb om het redelijk bij te houden daarom wil ik me graag afmelden groetjes GoudenKooitje |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
ja dat is hem bedankt wie het ook is. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Wat blijft het leeg he, hier? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
BDW,
Heb je nog een telefoon gesprek tussen huub eb claire van vandaag? |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
BDW....
Heb je een herhaling voor mij van Jensen? Heb het namelijk gemist. ;-( |
|
|
|
|
Xanne@headliner
|
|
|
quote: je kunt het morgeavond of middag ook op de site van jensen zelf kijken lieve schat. |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: die komt pas een paar dagen later online bij rtl.nl. ik weet niet of iemand het zelf opgenomen heeft |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ok. Anders is er morgenmiddag de herhaling te zien toch, op rtl5? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Klopt dat, dat er geen geluid bij zitten op de streams? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
|
|
|
lorena
|
|
|
boudewijn heb jij missgien een filpmje van gistren toen amanda in bed lag en brian der naast zat . ik zal je heel dankbaar zijn |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Rilana1986 Rilana1986 - vrijdag 23 mei 2008 - 16:26 edit quote deeplink
is er misschien een filmpje van gisteravond toen amanda zo moest huilen? -----------------------------------------------------------
Zet het hier maar even neer want het forum staat er vol van.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 23 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Boudewijn heb je het al af van de EK ? waar is dat te vinden? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Geef die man beetje rust! Grapje! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
Hallo Boudewijn; ik vraag me af waarom staat er als ik reageer =edit= voor =quote deeplink= voor zover ik zie is dat alleen bij mij; wat doe ik verkeerd??? heb pas 3 mnd inernet ben een leek en ben al bij dat ik af en toe kan reageren (was al verwonderd dat het me lukte) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 11:46 schreef G.R.i het volgende:Hallo Boudewijn; ik vraag me af waarom staat er als ik reageer =edit= voor =quote deeplink= voor zover ik zie is dat alleen bij mij; wat doe ik verkeerd??? heb pas 3 mnd inernet ben een leek en ben al bij dat ik af en toe kan reageren (was al verwonderd dat het me lukte) je doet niets verkeerds. Je kunt je eigen berichten nadat je ze geplaatst hebt zelf aanpassen (via edit dus) om bijvoorbeeld nog iets toe te voegen ofzo. En uiteraard mag je alleen je eigen berichten aanpassen dus daarom zie je dat alleen bij je eigen geplaatste berichten. |
|
|
|
|
G.R.i
|
|
|
bedankt Boudewijn, maar bij andere staat geen =edit= kunnen zij dan niet bij zichzelf iets aanpassen of toevoegen??? ====IS AL BEANTWOORD THX======
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op maandag 02 juni 2008 door G.R.i -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 15:33 schreef G.R.i het volgende:bedankt Boudewijn, maar bij andere staat geen =edit= kunnen zij dan niet bij zichzelf iets aanpassen of toevoegen??? Jawel schat, maar dat zie jij niet op jouw scherm! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op maandag 02 juni 2008 - 11:46 schreef G.R.i het volgende:Hallo Boudewijn; ik vraag me af waarom staat er als ik reageer =edit= voor =quote deeplink= voor zover ik zie is dat alleen bij mij; wat doe ik verkeerd??? heb pas 3 mnd inernet ben een leek en ben al bij dat ik af en toe kan reageren (was al verwonderd dat het me lukte) Top 3 maanden internet en nu al op een forum ik vind dat je het goed doet hoor en met een pc is het gewoon durven doen, dan leer je het snelst. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
Boudewijn zou het mogelijk zijn dat we op dit forum privé ber. onderling kunnen uitwisselen? |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ja boudewijn, dat zou en goed idee zijn, een pm sturen naar iemand |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Ik ben een groot voorstander ook! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heej Seya, waar was je nou? Ik heb je nog geroepen! |
|
|
|
|
yvonne
|
|
|
ons probleem is al opgelost, maar mss voor andere mensen, die het ff anders dus helemaal prive willen doen, is het een puik idee |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Yep ik schreef het al in babbelen, geen voetbal dus, maar mijn dochter helpen met kleertjes en gesprek voorbereiden en nog wat nazien. Morgen toelatingsexamen en intake op haar nieuwe opleiding. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Kan het aanpassen van nick stoppen? Ik weet dat je ermee bezig bent maar steeds andere namen brengt onrust. |
|
|
|