BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 10:28   quote  deeplink  
reetje over wie heb je het
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
Brian en Amanda aardige mensen Kom op zeg, wat een waanzin
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 10:29   quote  deeplink  
Ben het helemaal met Pauline eens
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 10:32   quote  deeplink  
En je hoeft Amanda echt niet dronken te voeren hoor. Die zuipt zichzelf wel klem.
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
ja dat doet iedereen die zo jong is ga geen schijnheilig boontje spelen,want iedereen drinkt zich haast klem als ze uitgaan,of jong zijn ....dat heeft iedereen gedaan bijna..!Ze is pas 20 hoor geen 50...
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:33   quote  deeplink  
die zijn er wel meer en ik had het over pauline
wilma10
 wilma10 - donderdag 15 mei 2008 - 10:34   quote  deeplink  
Kim, werkelijk een heel goed stukje heb je geschreven.

Beter had ik het niet kunnen verwoorden. thnx kanjer.

Ik kopieer dit stukje om deze bij ons op het forum te plaatsen met natuurlijk jou naam erbij.

Nogmaals thnx

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door wilma10 --
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:35   quote  deeplink  
n.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse --
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 10:36   quote  deeplink  
amanda topper
als je der uit bend
zuipen we ons zammen klem met de winst
nl kan je het niet hebben dat huub droog staat
nu let maar op de 22mei van af dan is het zekker gebeurt met huubje
snuifen slikken en drinken o ja en hoeren en snoeren
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:37   quote  deeplink  
oke sorry ilse
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:37   quote  deeplink  
pauline, erg kinderachtig en zuigend om nu net te doen alsof draakje dit gezegd hebt. Dit soort streken doet Huub ook altijd, met kleine details alles verdraaien, het is je gelukt, je hebt geleerd van je meester. Alleen ik zie de humor niet die jij blijkbaar wel ziet. Want je neemt een lid in de maling, die altijd keurig post hier.
Natuuurlijk mag jij ook je mening geven, maar toon dan respect naar de andere leden en praat voor je zelf en verschuil je niet achter draakje met zo een misselijke grap. En dat alleen maar om uit te dagen, zie hieronder!!!!
GR Kim

draakje - donderdag 15 mei 2008 - 03:06
Ik kan niet slapen vannacht. Ik weet niet of het door de warmte komt of door de spanning, maar ik ben nog steeds wakker.

En tegen mijn zin verschenen de vijf bewoners voor mijn geestesoog.

Amanda: grote mond, klein hartje. Ik ken dat wel, kom zelf ook uit Amsterdam. Je moet hier wel een grote mond hebben, anders kom je nergens. Het mooie van Amanda vind ik dat ze nog eenvoudig blij te maken is. Geef haar iets roze ...

Claire: verwend meisje. Altijd beschermd. Weet niets van wat er in de wereld te koop is. Denk dat Huub haar dumpt omdat er gewoon weinig plezier aan te beleven valt.

Jaap: heel slim ventje. Had waarschijnlijk bij binnenkomst zijn script al klaar. Maakt een goede kans als hij zichzelf blijft.

Brian: heeft het zelfvertrouwen dat Huub ontbeert. Is veel te driftig, maar werkt daaraan. Eerlijk gezegd geloof ik niet dat hij na de kooi bij Amanda blijft, maar ik hoop het wel. Brian is een macho die zijn uiterste best doet dat te verbloemen.

Als laatste: onze Huub. Irri. Vals. Erotomaan. Niet helemaal lekker in de bovenkamer. Hitler-sympathieen. Demagoog. Heeft een heel forum aan zijn voeten weten te krijgen.

Dit is mijn bescheiden mening. Hopelijk vullen jullie het aan.

NU DE VERDRAAIINGEN VAN PAULINE, ZOGENAAMD UIT NAAM VAN DRAAKJE.

draakje - donderdag 15 mei 2008 - 03:06 quote deeplink

Ik kan niet slapen vannacht. Ik weet niet of het door de warmte komt of door de spanning, maar ik ben nog steeds wakker.

Amanda: grote bek, financieel hartje. Kind wat denkt omdat ze uit amsterdam komt de wijsheid in pacht heeft.Het verstand van een amoebe. ervaring om zich op te stellen als een boksbal. bang voor brian. Met niets tevreden. Tot in de botten verwend.

Claire: rustig meisje. Ouders die zuinig op haar zijn. NIet zo verwend als amanda maar wel opgeleid. Huwelijk had beter buiten de kooi kunnen worden gepland.

Jaap: Beste jongen, weinig zelfrespect, teveel geacteerd, probeert met humor zijn frustraties te verbergen.

Brian: heeft geen zelfvertrouwen. Is veel te driftig, maar vind dat hij daaraan werkt. Blijft na de kooi niet bij amanda, maar ik hoop het wel, ze passen wel bij elkaar.heeft een uitlokkend instinct, is uitermate agressief.

Als laatste: onze Huub. Eerlijk. in het spel kan hij vals zijn. Vol met zelfrespect. Aparte gedachtengang . Heeft door zijn gedrag en wijsheid en zijn humor en doorzettingsvermogen veruit de meeste fans van iedereen, en mocht hij de finale bereiken de onbetwiste winnaar worden.

ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:37 schreef reetje 076 het volgende:
oke sorry ilse
;-)
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:34 schreef wilma10 het volgende:
Kim, werkelijk een heel goed stukje heb je geschreven.

Beter had ik het niet kunnen verwoorden. thnx kanjer.

Ik kopieer dit stukje om deze bij ons op het forum te plaatsen met natuurlijk jou naam erbij.

Nogmaals thnx
Dank je wel voor je compliment, maar op welk forum dan???
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
en waar is ons paulientje nu, misschien wel naar de padden-vijver !!
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
ik wil niet lullig zijn kim maar er staat toch quote bij???ze heeft er alleen een iets anders van gemaakt!wat draakje schreef en dan haar tegenstelling...maar draakje haar verhaal staat er nog??haha;-)

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door ilse --
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 10:40   quote  deeplink  
ja maar dan niet zeiken over Huub, ze heeft het zelf toegelaten dat gedoe in bed en vond het maar wat lekker die trol
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:41   quote  deeplink  
ja makkelijk he en dan is ze weg
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:07 schreef pauline@nowlive het volgende:

Amanda: grote bek, financieel hartje. Kind wat denkt omdat ze uit amsterdam komt de wijsheid in pacht heeft.Het verstand van een amoebe. ervaring om zich op te stellen als een boksbal. bang voor brian. Met niets tevreden. Tot in de botten verwend.

Claire: rustig meisje. Ouders die zuinig op haar zijn. NIet zo verwend als amanda maar wel opgeleid. Huwelijk had beter buiten de kooi kunnen worden gepland.

Jaap: Beste jongen, weinig zelfrespect, teveel geacteerd, probeert met humor zijn frustraties te verbergen.

Brian: heeft geen zelfvertrouwen. Is veel te driftig, maar vind dat hij daaraan werkt. Blijft na de kooi niet bij amanda, maar ik hoop het wel, ze passen wel bij elkaar.heeft een uitlokkend instinct, is uitermate agressief.

Als laatste: onze Huub. Eerlijk. in het spel kan hij vals zijn. Vol met zelfrespect. Aparte gedachtengang . Heeft door zijn gedrag en wijsheid en zijn humor en doorzettingsvermogen veruit de meeste fans van iedereen, en mocht hij de finale bereiken de onbetwiste winnaar worden.

Sinds wanneer veranderen wij hier elkaars posten????
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:42   quote  deeplink  
Ilse, je hebt gelijk maar ze doet het op zo een manier zoals ze altijd hier komt, daar kickt ze blijkbaar op en is ze gewent op een andere site. Provocerend en uitdagend, kijk maar naar haar opmerking daarna.
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 10:43   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:41 schreef reetje 076 het volgende:
ja makkelijk he en dan is ze weg
kan die kabouter weer opscheppen over zijn sexleven, de fantast, kan iedereen als hij maar betaald !!
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:43   quote  deeplink  
dat moet je aan pauline vragen maar is nu weer pleiten
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 10:45   quote  deeplink  
Een heel goede morgen deze morgen

Alles goed mensen hebben we er zin in voor vandaag??/

Nou ik wel

En Paulientje is ook weer aanwezig maar niet voor lang hoor let maar op
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:45   quote  deeplink  
vind het niet echt veranderd ..het verhaal van draakje staat er nog,en de QUOTE van pauline!Je hebt toch gelezen wat draakje zei,rich je daar dan op en vergeet dit;-)
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:40 schreef lidsektenowlive het volgende:
ja maar dan niet zeiken over Huub, ze heeft het zelf toegelaten dat gedoe in bed en vond het maar wat lekker die trol
Ik denk niet dat Amanda bij normale bewustzijn heeft kunnen genieten. Ze was te dronken gevoerd door jou favo om daar over "nuchter" te kunnen oordelen. Ik noem dit half drogeren, hoe het nu over komt is niet de realiteit. Want ze kon bijna geen boe of ba meer zeggen.
Dit is voor mij net zoiets als dat een meisje een pikketje in haar drankje krijfgt in een discotheek en ook niet meer weet wat er met haar gebeurd is.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 10:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:45 schreef ilse het volgende:
vind het niet echt veranderd ..het verhaal van draakje staat er nog,en de QUOTE van pauline!Je hebt toch gelezen wat draakje zei,rich je daar dan op en vergeet dit;-)
Lees eens bij Huub, ilse???
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:48   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:42 schreef Kim het volgende:
Ilse, je hebt gelijk maar ze doet het op zo een manier zoals ze altijd hier komt, daar kickt ze blijkbaar op en is ze gewent op een andere site. Provocerend en uitdagend, kijk maar naar haar opmerking daarna.
weet ik ,ik begrijp het wel,maar beter is dat je der gewoon links laat liggen,want het schiet toch niet op,snap je;-)gun iemand niet dat plezier,ze komt hier verdwijnt en hier gaat het de hele dag over pauline en nowlive,zij heeft dan wat ze wil en lacht zich rot!ikv gun haar dat niet;-)
tino
 tino - donderdag 15 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
een heel goede morgen Merty, paulientje is naar de vijver om de kikkertjes te tellen.
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:45 schreef ilse het volgende:
Dit hierboven van jou is een quote Ilse.

pauline@nowlive - donderdag 15 mei 2008 - 10:07 quote deeplink

dit niet!!!!!
ze heeft gewoon de tekst aan gepast die niet de mening van draakje is.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Kim --
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:49   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:46 schreef Caroline het volgende:

[..]

Lees eens bij Huub, ilse???
ja weet ik,maar ze heedft gequote en daar iets veranderd hoe zij rover denkt,maqar draakje haar verhaal is er toch nog??
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:49 schreef Kim het volgende:

[..]

Dit is een quote Ilse.
pauline@nowlive - donderdag 15 mei 2008 - 10:07 quote deeplink

dit niet!!!!!
ze heeft gewoon de tekst aan gepast die niet de mening van draakje is.
maar ze heeft draakje haar verhaal niet gewist,die is er nog,lees hier dan overheen en laat het gaan!
lees die van draakje en reageer daar dan op.
reetje 076
 reetje 076 - donderdag 15 mei 2008 - 10:51   quote  deeplink  
ja want ik denk dat er een kikkertje bij is gekomen dinsdag avond ha ha
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:53   quote  deeplink  
waar je je zoal niet druk om kan maken.
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 10:54   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:49 schreef ilse het volgende:

[..]

ja weet ik,maar ze heedft gequote en daar iets veranderd hoe zij rover denkt,maqar draakje haar verhaal is er toch nog??
Dus uitdagend!!!! En ik wilde niet dat sommige mensen het te snel lazen en dachten dat draakje dit schreef, want dat was blijkbaar de bedoeling. Jammer dat wij een discussie moeten hebben over iemand waar we beide dezelfde mening over hebben.
Ik laat een aardig iemand als draakje niet in de maling nemen door zo een pauline en dat wilde ik even duidelijk ontkrachten hiermee. En hier laat ik het bij, want zij/hij/het, krijgt weer te veel aandacht die ze niet verdiend.
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 10:55   quote  deeplink  
ik heb geen discussie met jou hoor..maar uhhh boudewijn is de enige die dit kan oplossen????;-)
deze was voor kim;-)

ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 11:13   quote  deeplink  
weet ik bigfoot ..maar geef haar geen aandacht daar kickt ze zoooooo op...
en als boudewijn het leest en het ermee eens is,wordt het wel verwijderd.
aktionman
 aktionman - donderdag 15 mei 2008 - 11:18   quote  deeplink  
Ach beste mensen, veel hebben vanacht niet zoveel geslapen zag ik. Hahahaha, maarja de spanning, komt vandaag allemaal antwoord op. Mooie post Kim en je wilde nog wel vroeg naar bed gaan, hahaha. En die p van nl, pffffff dat jullie daar nog op reageren, is toch iedere keer het zelfde, al die van de sekte afkomen, worden gestuurd en kunnen zo voor de laatste dagen dat ze leven nog een paar dagen VIP verdienen, als huupje er vandaag uit blijkt te zijn zal er toch een collectieve zelfmoord epedimie uitbreken onder de sekte leden van die nu al geen leven hebben.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door aktionman --
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 11:19   quote  deeplink  
precies is iedere keer hetzelfde...en nee heb idd een paar uurtjes geslapen,maar kwam mer door de onweer haha durfde niet naar bed;-)
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 11:20   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:18 schreef aktionman het volgende:
Ach beste mensen, veel hebben vanacht niet zoveel geslapen zag ik. Hahahaha, maarja de spanning, komt vandaag allemaal antwoord op. Mooie post Kim en je wilde nog wel vroeg naar bed gaan, hahaha. En die p van nl, pffffff dat jullie daar nog op reageren, is toch iedere keer het zelfde, al die van de sekte afkomen, worden gestuurd en kunnen zo voor de laatste dagen dat ze leven nog een paar dagen VIP verdienen, als huupje er vandaag uit blijkt te zijn zal er toch een collectieve zelfmoord epedimie uitbreken onder de sekte leven van die nu al geen leven hebben.
1ding haha dan hebben we geen nowlive meer,hoeven we daar niet meer over te speculeren;-)
djen
 djen - donderdag 15 mei 2008 - 11:25   quote  deeplink  
amanda

een schat een mooie meid die heel veel is gegroeid..sexbom wat haar niet misstaat ..staande gehouden door een lange relatie ..sterk in haar gemis naar haar zussen en familie heel veel respect voor dit meisje dat een vrouw is geworden zonder enige hulp van buiten af ..amanda die het veel moeilijker heeft gehad in de kooi dan wie dan ook !!zoenen met vrouwen gaaf vind ..waar ook niks mis mee is
lach bekkie een meisje dat vele vrienden maak eerlijk en oprecht is..en recht voor zijn raap is ..een echte doorzetter in alles wat ze daar geleerd heeft ,

brain

een gevoelsmens met zijn hart op de juiste plaats
die zich zelf inderdaad is tegen gekomen ..zijn bedoelingen waren goed maar pakte wel eens verkeerd uit..hij heeft er van geleerd en durft er eerlijk voor uit te komen ..top gast en heel veel respect ook voor hem ..speelde zijn spel slinks ..ik had het zelfde gedaan je zit niet voor niets in een spel!!

jaap

een heerlijke gast waar we veel om gelachen hebben ..teveel zijn eigen onder de duim hield door huub ..maar een persoon is die wijzer is dan iedereen daar bij elkaar ..denk dat jaap niet te veel van zijn eigen heeft laten zien en terrecht mensen zouden het zomaar tegen hem kunnen gebruiken ..met jaap weet je t maar nooit ..slim en oprecht

clair

tja clair daar word je al moe van als je er iets over moet zeggen ..iemand die een lange vakantie heeft gehad ..verwend,haar zin moet krijgen een jankerd ..een griet die zich zelf zo heeft verlaagd geen eigenwaarde heeft ..en die nog heel veel moet leren ..niksnut, alcoholiste,

huub

arrogant, rasist,huigelaar ,gemeen, gestoord,mensen aan zet tot daaden,manipuleerd,
leugenaar 1 ste klas,lelijk,denk alles beter te kunnen en weten dan een ander,
in 1 woord alles is nep aan deze gast,spel heeft gespeeld over een ander man zijn rug ..schanteerd..iemand ziektes gund ..dwarsleasies gund.. de gaskamer gund..kanker gund..Dictator..boosaardig, fielterig, laaghartig, ploertig, vuig, akelig, doortrapt, honds, laag, laag-bij-de-gronds, min, onedel, ploerterig, schofterig, schurkachtig, slecht, smerig, snood, trouweloos, vals, verraderlijk,
, vuil, wreed
, grof, ordinair, triviaal, vulgair,rassenhater -voorstander van racisme -aanhanger van de rassentheorie ,
de heffe des volks, schorriemorrie,gluiperig enz enz enz ..kan helaas er niets anders van maken

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door djen --
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 11:26   quote  deeplink  
Wel triest eigenlijk. Heb je al geen leven, gaat je favo er ook nog is uit in de halve finale, is er helemaal geen leven meer op geenleven.
aktionman
 aktionman - donderdag 15 mei 2008 - 11:27   quote  deeplink  
Ik vind het wel mooi dat er steeds meer filmpjes verschijnen waarin je ziet dat huup veel meer agressieve momenten heeft gehad dan brian en er een stuk korter dan brian in de kooi zit, maar waarom willen een hoop mensen dat niet zien, zou het toch liggen aan het fet dat ze op geen leven een hersenspoeling hebben gehad.

Maarja,
verblind zijn is erger dan blind zijn!!!!!
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 11:28   quote  deeplink  
ahaahaha ;-)
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 11:29   quote  deeplink  
wow Djen ik wist niet dat er zoveel woorden waren om Huub te beschrijven hihihihi
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 11:32   quote  deeplink  
Zal het ooit nog goed komen met die mensen die geenleven hebben. Als het vannavond afgelopen is voor ze, dan breekt er een massa hysterie uit daar (nou ja massa, voor die paar fans dan). Echt ik heb met ze te doen
Kim
 Kim - donderdag 15 mei 2008 - 11:37   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:18 schreef aktionman het volgende:
Ach beste mensen, veel hebben vanacht niet zoveel geslapen zag ik. Hahahaha, maarja de spanning, komt vandaag allemaal antwoord op. Mooie post Kim en je wilde nog wel vroeg naar bed gaan, hahaha.
SSSSTTTT actionman, nu veraad je me. hihihihihi
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 11:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:37 schreef Kim het volgende:

[..]

SSSSTTTT actionman, nu veraad je me. hihihihihi
Heb je eigenlijk wel geslapen
djen
 djen - donderdag 15 mei 2008 - 11:40   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:29 schreef Bigfoot het volgende:
wow Djen ik wist niet dat er zoveel woorden waren om Huub te beschrijven hihihihi
ja hahaha en ik kon nog wel even door gaan hoor ..en houden jullie het nog vol??
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 11:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:40 schreef djen het volgende:

[..]

ja hahaha en ik kon nog wel even door gaan hoor ..en houden jullie het nog vol??
nauwelijks
djen
 djen - donderdag 15 mei 2008 - 11:44   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:42 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

nauwelijks [ afbeelding ]
pfff erg hey ..uren duren dagen
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 11:47   quote  deeplink  
Ik vind het nog wel meevallen, eigenlijk. Vanavond is het al. Ik dacht dat ik de streams veel meer zou missen.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 5941
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

0.0076899