BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 13:15   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:14 schreef tino het volgende:

[..]

ach Trapper, van HUUBS-LID krijg je de slappe (lach).
huubs-lid, hahahaha is het wat ik denk dat je bedoeld, nou dan ben ik blij dat ik al gegeten heb, gatverdamme hahahahahaha
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 13:20   quote  deeplink  
Brian veranderd? laat me niet lachen. Gegroeid ja dat zeker elke avond als ie in bed lag met Amanda dan groeide ie
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 13:23   quote  deeplink  
ik ben niet gauw boos te krijgen maar ik zal je een ding vertellen
als ik in de kooi gezetten had ik was me 10.000 al lang kwijt geweest
wand hij had maar een keer wat over me moeder moeten zegen
en ik had hem versoopen in het zwembad.
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 13:38   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:23 schreef kinderen het volgende:
ik ben niet gauw boos te krijgen maar ik zal je een ding vertellen
als ik in de kooi gezetten had ik was me 10.000 al lang kwijt geweest
wand hij had maar een keer wat over me moeder moeten zegen
en ik had hem versoopen in het zwembad.
ik weet wat je bedoeld, ik had me ook niet in kunnen houden als iemand zo over mijn moeder zou praten. Gister heb ik het filmpje van nathaneal gezien en had echt zo iets van had hem maar harder geraakt.
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 13:43   quote  deeplink  
Als ik een dochter had die door Brian zo alle hoeken van de douche werd doorgeslagen had ik hem al vermoord. Die wifebeater.
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 13:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:43 schreef lidsektenowlive het volgende:
Als ik een dochter had die door Brian zo alle hoeken van de douche werd doorgeslagen had ik hem al vermoord. Die wifebeater.
zo wat zou je dan wel niet doen als claire jou dochter was, ben ik dan toch wel benieuwd naar.
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 13:49   quote  deeplink  
nu dan hoop ik dat je een dochter krijcht die met huub thuis komt
weet je waar die je voor uit scheld
en dan weet je ook als je dochter in bed lecht dat het wel kan gebeuren dat je schoon zoon haar keel dicht knijpt
gefeliciteert wast
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 13:50   quote  deeplink  
Zij mag zelf bepalen met wie ze trouwt, daar heeft ze van niemand toestemming bij nodig.Daar laat ik het bij, want ik ben er nog niet helemaal van overtuigd of het een echt of een gouden kooi huwelijk is
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 13:51   quote  deeplink  
Jullie gefeliciteerd met een schoonzoon als Brian. Hoop dat je dan je dochter nog levend terugziet. In ieder geval helemaal uitgewoond in alle opzichten.
kinderen
 kinderen - donderdag 15 mei 2008 - 13:56   quote  deeplink  
dank je wel .nl
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 14:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:51 schreef lidsektenowlive het volgende:
Jullie gefeliciteerd met een schoonzoon als Brian. Hoop dat je dan je dochter nog levend terugziet. In ieder geval helemaal uitgewoond in alle opzichten.
Heb je haar ook weer
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 15 mei 2008 - 14:02   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:00 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Heb je haar ook weer [ afbeelding ]
jammer genoeg wel kansloze en te laag level
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 14:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:02 schreef Shandy het volgende:

[..]

jammer genoeg wel kansloze en te laag level
daarom niet reageren, als mijn dochter met brian zou thuis komen dan zou ik heel erg gelukkig zijn. Iemand met zoveel respect voor familie en vrienden is nog maar moeilijk te vinden deze tijd.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 15 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
ook ik heb de hele nacht door aan die 5 bewoners moeten denken, hier thuis zeggen ze dat ik al afkick verschijnselen vertoon mijn gevoel zegt me dat zowel huub als Brian toch in de finale komen, daar ze in de finale nog ff hoge kijkcijfers willen halen. en dan is de vraag wie is er dan uit ik ben bang voor Amanda, ik gun het die meid zo dat ze wint, nee ik ga er toch van uit dat claire moet opzouten. OMG is het al 21:30? en dan blijf ik toch hopen dat het huub is die vertrekken moet
bantel
 bantel - donderdag 15 mei 2008 - 14:09   quote  deeplink  
ik heb liever huub als brian .. daar kan ik teminste leuke gesprekken mee hebben .. bij brian heb ik het id dat het niets word en dan weer op seks praatjes gaat worden .. en dan baby geluidjes te horen krijgt .. als hij het niet begrijpt en dan para word ..
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 14:11   quote  deeplink  
moha ik ga zelf ook voor claire, maar ja alles is natuurlijk mogelijk. Ik zal ook om 21,30 uur voor de buis zitten, ik kijk normaal nooit naar dgk op tv maar nu wel, hahahaha mijn man is stiekem blij dat het volgende week over is, al hoe wel hij toch elke keer blijft vragen of ik al wat meer weet.
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 14:13   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:09 schreef bantel het volgende:
ik heb liever huub als brian .. daar kan ik teminste leuke gesprekken mee hebben .. bij brian heb ik het id dat het niets word en dan weer op seks praatjes gaat worden .. en dan baby geluidjes te horen krijgt .. als hij het niet begrijpt en dan para word ..
leuke conversatie met huub, k dit k dat, nee dat is niveau en als het hem niet bevalt wordt je tegen de grond aan gegooit en wordt je moeder ook nog eens voor k.h. uitgemaakt. Poehee als je dat wilt, nou veel plezier dan.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Begrijp ik hieruit dat jij ze spreekt???
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 14:14   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:11 schreef trapper het volgende:
moha ik ga zelf ook voor claire, maar ja alles is natuurlijk mogelijk. Ik zal ook om 21,30 uur voor de buis zitten, ik kijk normaal nooit naar dgk op tv maar nu wel, hahahaha mijn man is stiekem blij dat het volgende week over is, al hoe wel hij toch elke keer blijft vragen of ik al wat meer weet.
Mijn man heeft de champagne al koud liggen voor volgende week donderdag. Die wil het niet eens weten haha.
Moha R. de Vries
 Moha R. de Vries - donderdag 15 mei 2008 - 14:16   quote  deeplink  
quote:
goh we hebben hier een persoonlijke vriend van goedemiddag laag gevallene.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 14:17   quote  deeplink  
Bij rtl gemist kan je heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeel terug kijken voor de mensen die het afkicken iets te zwaar vinden. http://www.rtl.nl/reality/degoudenkooi/
trapper
 trapper - donderdag 15 mei 2008 - 14:24   quote  deeplink  
ik ga nog ff boodschappen halen, tot vanavond en dan zullen we het weten.
Tot straks allemaal xxx
bonnie300
 bonnie300 - donderdag 15 mei 2008 - 14:41   quote  deeplink  
tino -hahahah mijn gelijk heb je ze hebben haar vooe de huupje ge
worpen haha
yoop
 yoop - donderdag 15 mei 2008 - 14:57   quote  deeplink  
Mooi geschreven, eindelijk iemand die snapt dat achter die grote bek een klein hartje zit, ik zie hier eigenlijk ook geen scheldpartijen, iemand constand rat noemen, dat vind ik erg, verder, huub met hitlersympatien? dat moet je me even uitleggen als je wilt, want daar heb ik iets van gemist, dat wist ik niet,ik ben zeker niet voor huub, ik neig naar Brian en Jaap, Brian omdat de huubaanhang hem zo door het slijk heeft gehaald met zijn familie erbij,dat vind ik er, verder gun ik het alle bewoners wel, behalve Clair, ze zit er nog te kort in vind ik, niet dat ze het slecht doet, maar hoe langer je er in zit hoe gekker je word, dus vandaar geen clair. Geen van deze mensen zijn in het echte leven zo, dat kan ik niet geloven, behalve de lust voor vrouwen dan hihi, ik denk dat je emoties daar heel erg versterkt worden en je daarom steeds gekker gaat doen, het gaat om een heleboel geld en dat veranderd je hele toekomst, in ieder geval als je slim bent , nooit geen geldzorgen meer, en daar ga je wel gek van doen onbewust denk ik.
En dan als laatste Huub die verkrachter word genoemd, nu denkt men bij verkrachting aan steegjes en veel geweld, maar zelfs in huwelijken worden vrouwen verkracht, en een dronken vrouw gebruiken voor je lusten, is wel heel erg laag, dat kan je aanranding noemen inderdaad, vele huubfans zien dat niet zo, maar denk maar als je zusje of nichtje zoiets overkomt, dan ga je wel anders hier over denken, Brian iemand die vrouwen slaat? Ik weet niet, ik heb hem wel dingen zien doen dat ik dacht huh?? maar je zwaar bezopen vrouw onder de douche zetten omdat ze helemaal de weg kwijt is, kan wat woede in jebrengen, ik praat dat niet goed, maar zoals hij zegt, hij werkt er aan,hij zou wel de verkeerde richting op kunnen gaan, maar hij zal vast wat terug zien en van zijn fouten leren hoop ik, want het ging te ver, ook het ruzietje in bed, geen idee wat hij deed maar ik schrok ervan, tot nu toe heb ik hem niet zien slaan, en hopelijk gaat hij het nooit doen.
Jaap is waarschijnlijk de beste vriend die iedereen zou willen hebben, die gaat in het echt door het vuur voor je.
Maar het zijn ook maar gedachten, zoals ik al zei,ik ken deze mensen niet, en met een camera op je giegel ben je constand bewust van jezelf, en als je het spel speelt dan kan je zelf een ander persoon aannemen, dus, ik hoop dat er niemand na de kooi word geslagen of erger, ik ga niet kijken vanavond, niet smssen want het is weggeooid geld,ik kijk morgen wel op internet.
bantel
 bantel - donderdag 15 mei 2008 - 14:59   quote  deeplink  
iedereen heeft het maar over het schelden in de kooi .. o wat erg als dat het enige is wat erg gevonden word .. daar moet een normaal mens toch wel tegen kunnen , wat er ook gezegd is .. ik kan er niet wakker van liggen .op straat hoor je niet anders .. o wat erg ... en of ik een laaggevallen bent ach ja .. diegen e die dat denkt en zegt mag dat vinden .. als ik me overal druk om moet maken .. ik heb maar 1 hart .. en daar moet ik het maar mee doen ...
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 15:03   quote  deeplink  
Mooi stuk yoop, goed verwoord
mistyyyy
 mistyyyy - donderdag 15 mei 2008 - 15:04   quote  deeplink  
Whuahhahaha die Paulientje, ben ik ff blij dat ik niet meer bij die idioten zoals jou op Nowlive zit! Huub eerlijk? Whuahahahahahaha! Net zo eerlijk als zijn fans...... Niet te vertrouwen dus!!!
Als jouw Huubje zo eeerlijk was zoals jij hier beweerd, waarom gaat die boxwedstrijd dan niet meer door? Maar wil hij Brain wel elke keer (zogenaamd, omdat de beveiliging hem er wel weer uit red)op zijn mooie gezichtje slaan???

Precies Paulientje, zo eerlijk is jou Huubje. Hij verdraaid de hele boel. Op elk vlak. Vindt jij het eerlijk dat hij zich steeds vergrijpt aan minderjarige meisjes tijdens zijn optredens? Voor de meisjes?
Vind jij het eerlijk dat hij Claire zo in de maling neemt, omdat ie zogenaamd zoveel van haar houdt en met haar trouwd?

Nee Paulienje, ga jij maar lekker terug naar je VRIENDEN op LOWlive en daar lekker de boel ophitsen. Daar zijn jullie goed in. Wat zal ik genieten vanavond als blijkt dat Huub eruit is. Alleen al om te weten dat al die mensen van Lowlive zitten te snikken om hun Huubje......
mistyyyy
 mistyyyy - donderdag 15 mei 2008 - 15:06   quote  deeplink  
Yoop ik ben het helemal met je eens, had het niet beter kunnen verwoorden.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:07   quote  deeplink  
Kijk mensen, in principe is plagiaat strafbaar. In het geval van Plien kan ik het echter wel hebben. Altijd Bouquet-reeks gelezen en nu helemaal onder de indruk van mijn schrijfsels. Dat probeer je dan na te doen.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje --
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 15:08   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 15:07 schreef draakje het volgende:
Kijk mensen, in principe is plagiaat strafbaar. In het geval van Plien kan ik het echer wel hebben. Altijd Bouquet-reeks gelezen en nu helemaal onder de indruk van mijn schrijfsels. Dat probeer je dan na te doen.
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 15:09   quote  deeplink  
quote:
Kijk mensen, in principe is plagiaat strafbaar. In het geval van Plien kan ik het echer wel hebben. Altijd Bouquet-reeks gelezen en nu helemaal onder de indruk van mijn schrijfsels. Dat probeer je dan na te doen.
nou ik werd er anders aardig kwaad om.
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 15:14   quote  deeplink  
quote:
Plien die naam komt me toch bekend voor. Nee dat zal toch niet een moeder van 2 kinderen zijn die dit soort onzin uitkraamd ??? Ik kan het me niet voorstellen................
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:18   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 12:17 schreef Caroline het volgende:

[..]

???? ik iets missen??? Ik zit overal met mijn neus bovenop
Heej Caro! Hoe is het met buuv?
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 15:21   quote  deeplink  
Hey, ze zingt nog steeds het hoogste lied.
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 15 mei 2008 - 15:24   quote  deeplink  
nee is niet die plien want plientje met 2 kids is een schatje
deze paulien durft niet eens te zeggen wie ze op low live is zegt dan toch al genoeg!
Jacqueline_
 Jacqueline_ - donderdag 15 mei 2008 - 15:26   quote  deeplink  
Vandaag zitten er veel mensen in spanning, en ook de mensen die zeggen “het is maar een spel”zijn nieuwsgierig naar de uitslag die trouwens nu al bekend is, maar vanavond pas voor de kijkers bekend gemaakt zal worden. Vele hebben het gezien, vele hebben het besproken in de topics, gisteren was op de TV voor het eerst te zien dat Brian uit zijn dak ging bij Tommy. Vanwaar ineens de keus dat dit werd uitgezonden…… was de geloofwaardigheid de laatste tijd zo laag dat men geen andere keus had of zit hier meer achter? Wil men van Brian toch een zo goed mogelijk beeld neer zetten daarom juist dit shot uitzenden. Want vele mensen en steeds meer mensen komen erachter dat de TV beelden totaal verknipt en gemanipuleerd zijn en steeds meer mensen lassen ook andere berichten over Brian, dat hij eigenlijk helemaal niet alleen maar een lieve jongen is. Zou deze keus gisteren op TV noodgedwongen zijn? We weten allemaal dat Huub een ettertje is, maar we weten ook allemaal dat dit ettertje alles en iedereen tegen hem had waardoor hij moest vechten tegen de bierkaai. En daarom is dit ettertje een vechtertje geworden dat zijn fouten toe kan geven.

ghehe stond op nowlive lees het eens goed door brian is een slechte jongen hier en huub is een ettertje gemaakt whoeha objectief aan me mooie billen
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:29   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 15:09 schreef Caroline het volgende:

[..]

nou ik werd er anders aardig kwaad om.
Niet doen joh! Is het veel te warm voor.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:30   quote  deeplink  
Kan iemand me even updaten? Wat had Plien nou met mijn tekstje gedaan? Ik was - even voor de Lowlivers - vanochtend naar mijn vader in het verpleegtehuis en heb dat dus gemist.
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 15:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 15:30 schreef draakje het volgende:
Kan iemand me even updaten? Wat had Plien nou met mijn tekstje gedaan? Ik was - even voor de Lowlivers - vanochtend naar mijn vader in het verpleegtehuis en heb dat dus gemist.
niets, za had je tekst gekopieerd en in een eigen post gezet en aangepast maar nu leek het net alsof ze jouw bericht had aangepast. Maar dat kan natuurlijk niet!

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn --
Caroline
 Caroline - donderdag 15 mei 2008 - 15:35   quote  deeplink  
Ze had je tekst aangepast pagina 2
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 15:46   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 15:34 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

niets, za had je tekst gekopieerd en in een eigen post gezet en aangepast maar nu leek het net alsof ze jouw bericht had aangepast. Maar dat kan natuurlijk niet!
Ach Boudewijn, ik voel me alleen maar heel erg gevleid. Misschien staat mijn post zelfs wel op LowLive. Ga ik natuurlijk wel stichting LIRA inschakelen, de stichting die de belangen van auteurs behartigt. Word ik dankzij Plien nog rijk.
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 16:00   quote  deeplink  
sorry draakje geen aandacht aan besteed
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:04   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 11:59 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Ik heb ook maar een paar uurtjes geslapen hoor. Mijn mannetje is onverbiddelijk. "jij wil tot 4 uur achter de PC ??? Ook gewoon op tijd je bed uit". Dus om 7 uur had ik koffie op bed hihi. Nu maar hopen dat ik vanavond op het momen suprem niet in slaap val hahaha
We houden je wel wakker, Grote Voet.
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 16:04 schreef draakje het volgende:

[..]

We houden je wel wakker, Grote Voet.
daar reken ik op schatje
pauline
 pauline - donderdag 15 mei 2008 - 16:10   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 10:07 schreef pauline@nowlive het volgende:
- edit Boudewijn - leer nou eens goed quoten of overbodige tekst door het kopieren en plakken weg te halen!

Dit is dus Paulines mening:

Amanda: grote bek, financieel hartje. Kind wat denkt omdat ze uit amsterdam komt de wijsheid in pacht heeft.Het verstand van een amoebe. ervaring om zich op te stellen als een boksbal. bang voor brian. Met niets tevreden. Tot in de botten verwend.

Claire: rustig meisje. Ouders die zuinig op haar zijn. NIet zo verwend als amanda maar wel opgeleid. Huwelijk had beter buiten de kooi kunnen worden gepland.

Jaap: Beste jongen, weinig zelfrespect, teveel geacteerd, probeert met humor zijn frustraties te verbergen.

Brian: heeft geen zelfvertrouwen. Is veel te driftig, maar vind dat hij daaraan werkt. Blijft na de kooi niet bij amanda, maar ik hoop het wel, ze passen wel bij elkaar.heeft een uitlokkend instinct, is uitermate agressief.

Als laatste: onze Huub. Eerlijk. in het spel kan hij vals zijn. Vol met zelfrespect. Aparte gedachtengang . Heeft door zijn gedrag en wijsheid en zijn humor en doorzettingsvermogen veruit de meeste fans van iedereen, en mocht hij de finale bereiken de onbetwiste winnaar worden.
dank je wel boudewijn, dat je dit voor mij wil doen
ben blij dat jij mij op mijn enorme fouten wijst.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:11   quote  deeplink  
Sommige wezens zien niet in dat ze verslagen zijn ...
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 16:17 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Hopeloze gevallen heb je overal...................

Hint voor je weet wel [ afbeelding ]
Ik vind Plien zo grappig! Ik reageer nooit direct op haar, daar acht ik mezelf niet toe bevoegd. Ik werk tenslotte niet in de zorg. Maar Plien is heel jaloers op me. Ze reageert wel altijd op mij, en wil nu zelfs mijn stukjes stelen. Wat een stakker!
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:21   quote  deeplink  
Heej Boudewijn, ben je weer aan het wissen?
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 16:23   quote  deeplink  
zielig he ?? je zal maar geen leven hebben !!!
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 16:23   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 16:21 schreef draakje het volgende:
Heej Boudewijn, ben je weer aan het wissen?
ja wat heb ik gedaan, hihi

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3096
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

0.0152390