BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
nowliver
 nowliver - donderdag 15 mei 2008 - 16:45   quote  deeplink  
Huub de beste, Brian naar je riool terug.
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 16:50   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:09 schreef bantel het volgende:
ik heb liever huub als brian .. daar kan ik teminste leuke gesprekken mee hebben .. bij brian heb ik het id dat het niets word en dan weer op seks praatjes gaat worden .. en dan baby geluidjes te horen krijgt .. als hij het niet begrijpt en dan para word ..
Neuh ... heb niet het idee dat ik met jou een goed gesprek zou kunnen voeren ...
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 17:00   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 16:50 schreef draakje het volgende:

[..]

Neuh ... heb niet het idee dat ik met jou een goed gesprek zou kunnen voeren ...
gaat niet lukken
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 17:07   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 17:00 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

[ afbeelding ] gaat niet lukken
Maar, ik moet zeggen, het geeft me ladingen inspiratie. Ik ken dit soort mensen niet, en kan er nu lekker toch een boek over schrijven.
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 17:12   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 17:07 schreef draakje het volgende:

[..]

Maar, ik moet zeggen, het geeft me ladingen inspiratie. Ik ken dit soort mensen niet, en kan er nu lekker toch een boek over schrijven.
Krijg ik een exemplaar Draakje ?? En een plekje in het dank woord ??
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 15 mei 2008 - 17:17   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 13:43 schreef lidsektenowlive het volgende:
Als ik een dochter had die door Brian zo alle hoeken van de douche werd doorgeslagen had ik hem al vermoord. Die wifebeater.
kijk dat is nu het gebrek van vele huub fans, Kijken dat kunnen ze niet.Btian pakte amanda hardhandig beet en hield haar tegen de muur om haar een koude douche te geven ,daar ze dronken was en erg agressief.Want als ze door was gegeaan tegen huub had het wel eens een exit voor amanda kunnen worden.Maar haar alle hoeken van de douche doorslaan. zoals je vermeld dat zuig je uit je duim.ook dar brian haar wurgde met de doucheslang ook zo.n fabeltje.
wat hij deed was en zal ik nooit goedpraten dat was fout.
maar er zo.n verhaal van maken ja daar moet je van nl af komen
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 17:21   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 17:12 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Krijg ik een exemplaar Draakje ?? En een plekje in het dank woord ??
Als dat zou kunnen, Grote Voet. Dan (maar dat heb ik volgens mij gisteravond al geschreven) ga ik eerst ff langs LowLive om ze een stapeltje presentexemplaren aan te bieden ...
Paarlen voor de zwijnen, Ze kunnen niet lezen. Ze moeten zelfs mijn stukjes jatten ...
Hahaha, ik lach me dood. Pauline aan de vlaggenstok ...
Zie jij het al voor je, Boudewijn?

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje --
draakje
 draakje - donderdag 15 mei 2008 - 17:34   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 17:32 schreef Bigfoot het volgende:

[..]

Draakje schat ff niet op in gaan wij begrijpen je wel.
Och lieverd, ik reageer niet op dat ongedierte. Dat zit Plientje juist zo dwars.
Merty@headliner
 Merty@headliner - donderdag 15 mei 2008 - 17:34   quote  deeplink  
Niet normaal wat een niveau heb je man je kan zien dat je niet deugt sorry hoor geen gevoel niks he bje sukkel

En ja boudewijn ik ga te ver maar hij of zzij vraagt erom
Boudewijn
 Boudewijn - donderdag 15 mei 2008 - 17:35   quote  deeplink  
gewoon negeren en ik verwijder het vanzelf
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 17:36   quote  deeplink  
Thanks Boudewijn, sorry dat ik tever ging maar ik was echt ff boos, anders had ik het zelf verwijderd.
stacy1974
 stacy1974 - donderdag 15 mei 2008 - 17:39   quote  deeplink  
Yoop schreef over dat stukje dat brian amanda gestompt had in bes. ook dat was niet waar, er verscheen een filmpje op nl waarin je brian alleen maar die tikken uit zag delen.
later hebben wij er een neer gezet wat er aan vooraf ging en hoe het daarna ging.dat gaf een heel ander beeld .brian sloeg amanda niet op haar hoofd .brian sloeg zijn op zijn boven arm.amanda lag een stuk lager.Daarna hoorde je amanda gewoon zeggen schatte kon je ruggie.
vooraf hadden ze ook lol ,dus niets geen slagen op haar hoofd.De goede huubfans verklaarden het zelf alleen die keiharde kern bleven zeggen dat hij haar keihard op haar hoofd bonkte.
jammer dat het filmpje er niet stond in slowmotion kon iedereen het zien. dat brian zijn arm en niet amanda sloeg.
Bigfoot
 Bigfoot - donderdag 15 mei 2008 - 17:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 17:39 schreef stacy1974 het volgende:
Yoop schreef over dat stukje dat brian amanda gestompt had in bes. ook dat was niet waar, er verscheen een filmpje op nl waarin je brian alleen maar die tikken uit zag delen.
later hebben wij er een neer gezet wat er aan vooraf ging en hoe het daarna ging.dat gaf een heel ander beeld .brian sloeg amanda niet op haar hoofd .brian sloeg zijn op zijn boven arm.amanda lag een stuk lager.Daarna hoorde je amanda gewoon zeggen schatte kon je ruggie.
vooraf hadden ze ook lol ,dus niets geen slagen op haar hoofd.De goede huubfans verklaarden het zelf alleen die keiharde kern bleven zeggen dat hij haar keihard op haar hoofd bonkte.
jammer dat het filmpje er niet stond in slowmotion kon iedereen het zien. dat brian zijn arm en niet amanda sloeg.
Ja schat maar je weet ze zien alleen wat ze willen zien............plaats daar een filmpje dat een ander beeld geeft en het wordt verwijderd en je hebt een ban. je weet hoe het werkt jij bent de record houder van de bans hihi
ilse
 ilse - donderdag 15 mei 2008 - 18:42   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 14:09 schreef bantel het volgende:
ik heb liever huub als brian .. daar kan ik teminste leuke gesprekken mee hebben .. bij brian heb ik het id dat het niets word en dan weer op seks praatjes gaat worden .. en dan baby geluidjes te horen krijgt .. als hij het niet begrijpt en dan para word ..
heb ze liever geen van beiden!

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 3145
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Een overpeinzing ...

0.0088160