|
|
Boudewijn
|
|
|
Gouwe Ouwe Video: Erics post in de vijver - clash tussen Huub en Eric (2007-05-24)
deel 1:
deel 2:
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
De grootste hoer uit dgk was Eric. Is werkelijk als shit behandeld maar pikt het allemaal in de hoop nog een graantje mee te kunnen eten uit de ruif van RTL. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Wat een kinderachtig ventje is het toch. Hij weet van geen ophouden. Dit was zeker script?? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
keep it coming Boudewijn, perfect. heel erg bedankt, de filmpjes van Huub naar Eric zijn echt kostelijk, en je ziet gelijk dat dit alles geen boze bedoeling is, maar alleen voor het spel. TOCH ERIC? daarom kan je nog steeds bevriend zijn met een goede knul als Huub. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Tja, ik rook zelf ook, maar zou er bijna van stoppen. Een tevreden roker is geen onruststoker. Blijkbaar heeft Huub die quote nooit gelezen. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:10 schreef draakje het volgende:Tja, ik rook zelf ook, maar zou er bijna van stoppen. Een tevreden roker is geen onruststoker. Blijkbaar heeft Huub die quote nooit gelezen. Omdat het al mis gaat bij het woordje tevreden, bij Huub. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Ben bang dat je gelijk hebt, Caro. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Heb jij de champie al koud staan? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
dames kunnen we de spanning nog aan ??? ik heb het niet meer hier. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
4 flessen. Voor elk 1 om te vieren dat Jaap, Amanda, Brian en Claire naar de finale gaan. Bij iedere slok proost ik op degene wiens naam er op de fles staat. Fles Huub kan ik gebruiken voor oud en nieuw. Jij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:22 schreef Caroline het volgende:4 flessen. Voor elk 1 om te vieren dat Jaap, Amanda, Brian en Claire naar de finale gaan. Bij iedere slok proost ik op degene wiens naam er op de fles staat. Fles Huub kan ik gebruiken voor oud en nieuw. Jij? Ik heb maar 1 fles, daar staat juist de naam Huub op. Ik ga zijn ondergang vieren vanavond. Ben geen helderziende, maar ik hoop het zo............ |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:22 schreef Caroline het volgende:4 flessen. Voor elk 1 om te vieren dat Jaap, Amanda, Brian en Claire naar de finale gaan. Bij iedere slok proost ik op degene wiens naam er op de fles staat. Fles Huub kan ik gebruiken voor oud en nieuw. Jij? Enne ... morgen vrij? Hoofdpijnpillen ingeslagen? Nee, champie heb ik niet. Te duur, en ik krijg er brandend maagzuur van. Maar tussen 18.00 en 20.00 komt Albert, en die neemt een paar flessen wijn voor me mee. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Gezellig. Komt Hein ook??? En ja ik ben morgen vrij, ik heb een hele lange vakantie met mijn voet in het gips. Jij ook??? Lees het vanavond want ga nu alvast de keuken in zodat ik ruimschoots op tijd aanwezig ben voor de halve finale. Doe je de groeten aan Hein(als hij komt) en Albert? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:32 schreef Caroline het volgende:Gezellig. Komt Hein ook??? En ja ik ben morgen vrij, ik heb een hele lange vakantie met mijn voet in het gips. Jij ook??? Lees het vanavond want ga nu alvast de keuken in zodat ik ruimschoots op tijd aanwezig ben voor de halve finale. Doe je de groeten aan Hein(als hij komt) en Albert? FF voor de duidelijkheid: Albert is de bezorgservice van Albert Heijn. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:32 schreef Caroline het volgende:Gezellig. Komt Hein ook??? En ja ik ben morgen vrij, ik heb een hele lange vakantie met mijn voet in het gips. Jij ook??? Lees het vanavond want ga nu alvast de keuken in zodat ik ruimschoots op tijd aanwezig ben voor de halve finale. Doe je de groeten aan Hein(als hij komt) en Albert? Wat heb je gedaan, Caro? Ik denk dat ik de reden gemist heb. Wat zit er in het gips? En hoe komt dat? Met een Hubist op de vuist gegaan? |
|
|
|
|
djen
|
|
|
wij hebben ook de flessen al klaar staan en we gaan knalle en springen en hossen hahaha ..huub ligt eruit dat is 1 ding zeker haahaa |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:55 schreef djen het volgende:wij hebben ook de flessen al klaar staan en we gaan knalle en springen en hossen hahaha ..huub ligt eruit dat is 1 ding zeker haahaa Dan hos en spring ik met je mee en zingen we massaal: "Huubje naar huis ole ole, Huubje naar huis ole ole". |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
juich nou niet te vroehoeg ik wil het ook héél graag dat huub naar huis gaat maar wat als die bloedzuiger er nog steeds in zit en 1 van onze favo's eruit is pff ik word naar bij die gedachten |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 19:11 schreef moha het volgende:juich nou niet te vroehoeg ik wil het ook héél graag dat huub naar huis gaat maar wat als die bloedzuiger er nog steeds in zit en 1 van onze favo's eruit is pff ik word naar bij die gedachten Niet jinxen nu asjeblieft. Laat mij in die waan hihi |
|
|
|