|
|
Merty@headliner
|
|
|
Speciaal voor jou Paulientje,
Jij bent bij headliner degene die alles weet en voorspeld dus wie stapt eruit ....
IK ben erg benieuwd naar je antwoord??
(en nog iets je meester heb nog steeds niet gezien druk zeker) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Geef die troel toch geen eer die haar niet toekomt! Plien weet niets meer dan wij. Ze zit hier alleen maar om ons uit te horen. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:23 schreef draakje het volgende:Geef die troel toch geen eer die haar niet toekomt! Plien weet niets meer dan wij. Ze zit hier alleen maar om ons uit te horen. Ja en voor de extra VIP dagen.......... |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: En wat dacht je van die twee weken in De Witte Bergen? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: o ja die strijd gaat tussen Plien en HET LID.......... das ook nog een spannende strijd hoor. En dat weten wij dan weer eerder........ |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:23 schreef draakje het volgende:Geef die troel toch geen eer die haar niet toekomt! Plien weet niets meer dan wij. Ze zit hier alleen maar om ons uit te horen. Juist wel Draakje.
Kijk Paulien is echt om te lachen kijk iedereen die haar stukjes leest heeft een mening daar over en meestal is dat niet de zelfde als die van Paulientje.
Maar het mooiste van al is dat ze vaak met alles wat ze denkt te weten er toch vaak naast zit.
En nog mooier vond ik het toen Frans06 haar zei dat hij haar een ban had gegeven op nowlive dus ja .
Ik vind het wel leuk wat ze nu te vertellen heeft en hoe ze er over denkt |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:30 schreef Bigfoot het volgende:[..] o ja die strijd gaat tussen Plien en HET LID.......... das ook nog een spannende strijd hoor. En dat weten wij dan weer eerder........ Soms is het jammer dat Boudewijn berichten weghaalt. Rond Koninginnedag typte Plientje dat ze rood haar had en een blauw rokje droeg. Mijn reactie was (maar die heeft Boudewijn dus om zeep geholpen): nog een wit T-shirt ertussen en je kan meteen aan een vlaggenstok gaan hangen.
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door draakje -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:34 schreef draakje het volgende:[..] Soms is het jammer dat Boudewijn berichten weghaalt. Rond Koninginnedag typte Plientje dat ze rood haar had en een blauw rokje droeg. Mijn reactie was (maar die heeft Boudewijn dus om zeep geholpen): nog een wit T-shirt ertussen en je kan meteen aan een vlaggenstok gaan hangen. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Thanks, Grote Voet. Vond hem zelf ook wel leuk. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
paulinientje wat voor kleding kleur is het vandaag? Zwart ? omdat huubje er misschien uitligt. Kom op je zal nu toch wel weten wie de winnaar is. Elke mod van nl heeft dat inmiddels toch al van slaai gehoord.? Mag natuurlijk nog niet he want nl moet het eerste met het grote nieuws komen .en als huubke verliest gaat de site dan ook op zwart? |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 17:08 schreef stacy1974 het volgende:paulinientje wat voor kleding kleur is het vandaag? Zwart ? omdat huubje er misschien uitligt. Kom op je zal nu toch wel weten wie de winnaar is. Elke mod van nl heeft dat inmiddels toch al van slaai gehoord.? Mag natuurlijk nog niet he want nl moet het eerste met het grote nieuws komen .en als huubke verliest gaat de site dan ook op zwart? Yep dan is er geen leven meer op geenleven.eu. Ik blijf het zielig vinden..................... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Als Huub vanavnd naar huis MAG, van D eborah Flens? dan krijgt de rechtbank het druk met al die rechtzaken, wat een domme ganzen zitten daar. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 17:34 schreef Joseba@headliner het volgende:Als Huub vanavnd naar huis MAG, van D eborah Flens? dan krijgt de rechtbank het druk met al die rechtzaken, wat een domme ganzen zitten daar. Wist je dat nog niet ??? |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ben je dit ook zat?
naai iedereen een oor aan, stem claire! |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 17:34 schreef Joseba@headliner het volgende:Als Huub vanavnd naar huis MAG, van D eborah Flens? dan krijgt de rechtbank het druk met al die rechtzaken, wat een domme ganzen zitten daar. Ja, dat is logisch toch, alle bijdehandjes zitten hier. |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote: Bedankt voor het compliment, mijn dag is weer goed. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
klop klop is paul...ine hier misschien? ....nee die is weer ff goeie teksten aan het verzinnen. |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 16:23 schreef draakje het volgende:Geef die troel toch geen eer die haar niet toekomt! Plien weet niets meer dan wij. Ze zit hier alleen maar om ons uit te horen. inderdaad merty haal dit topic weg, die FF stink ho zoveel krediet geven, zelfs een topic voor haar gemaakt, ben je mal ofzo? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Ze geniet er vast van dat ze een eigen topic heeft ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: precies, hallo meiske lekker geslapen? moest je bedanken va mijn meissie en of we vaker willen chatten. hahahahaha |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik heb lekker geslapen dank je :-) jij ook?? als een roosje zeker ;-)
Tuurlijk gaan we vaker chatten :-) doe ik ook wat goeds voor de mensheid hahahahaha of ik er zelf beter van word is de vraag ;-)..en zeg maar graag gedaan! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:02 schreef Anne het volgende:ik heb lekker geslapen dank je :-) jij ook?? als een roosje zeker ;-) Tuurlijk gaan we vaker chatten :-) doe ik ook wat goeds voor de mensheid hahahahaha of ik er zelf beter van word is de vraag ;-)..en zeg maar graag gedaan! voor de mensheid weet ik niet. mijn meisje zegt: vraag of Bard tennist. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 17:55 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] inderdaad merty haal dit topic weg, die FF stink ho zoveel krediet geven, zelfs een topic voor haar gemaakt, ben je mal ofzo? Joseba@headliner niet boos worden op mij ik heb dat gedaan omdat ze toch altijd hier fabeltjes komt vertellen dus was benieuwd daarna en dacht omdat ze 8 forums bij moet houden dit dan makkelijk voor haar was begrijp je en was even vergeten je taalgebruik kan wat minder hoor maar ja moet je maar zelf weten
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:04 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Joseba@headliner niet boos worden op mij ik heb dat gedaan omdat ze toch altijd hier fabeltjes komt vertellen dus was benieuwd daarna en dacht omdat ze 8 forums bij moet houden dit dan makkelijk voor haar was begrijp je Ik begrijp je............maar hij/zij is er wel perplex van....... Dus ik zeg missie geslaagd............... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:04 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] voor de mensheid weet ik niet. mijn meisje zegt: vraag of Bard tennist. Ik ga ervan uit van niet ;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:06 schreef Bigfoot het volgende:[..] Ik begrijp je............maar hij/zij is er wel perplex van....... Dus ik zeg missie geslaagd............... Dus dat ;-) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: ik begrijp niet dat het grappig is dat ik perplex ben, die Paul9ine @ heeft zoveel smerigheid en leugens gemaakt, vcerteld misverstanden gecreeerd, en dan speciaal topic voor HET? gewoon belachelijk! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:16 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] ik begrijp niet dat het grappig is dat ik perplex ben, die Paul9ine @ heeft zoveel smerigheid en leugens gemaakt, vcerteld misverstanden gecreeerd, en dan speciaal topic voor HET? gewoon belachelijk! Schatje, popje, poemeltje...volgens mij bedoelen ze dat Pauline perplex is..die missie is geslaagd...niet jij...of ik moet het totaal verkeerd lezen...en verder ben ik het met je eens...Pauline moet je geen woord gunnen eigenlijk |
|
|
|
|
Bigfoot
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 18:16 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] ik begrijp niet dat het grappig is dat ik perplex ben, die Paul9ine @ heeft zoveel smerigheid en leugens gemaakt, vcerteld misverstanden gecreeerd, en dan speciaal topic voor HET? gewoon belachelijk! Neeeheeee jij niet Plien is er perplex van........ |
|
|
|
|
Praatpaal
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 17:55 schreef Joseba@headliner het volgende:[..] inderdaad merty haal dit topic weg, die FF stink ho zoveel krediet geven, zelfs een topic voor haar gemaakt, ben je mal ofzo? Nou ja zeg, wat een taalgebruik ... en dan nog wel op zo'n duistere manier dat je er zelf de letters bij mag denken. Tsjongejonge en ik dacht nog wel dat dit soort taal hier niet werd gebruikt, maar helaas ... wel dus !!! |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
zullen we voor alle NL'ers die hier komen een topic aanmaken? misschien blijven ze dan allemaal weg. |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Allemaal in 1 hok dumpen |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: we kunnen ook gwn een pendaalemmer topic maken dan weten ze wel dat ze daar in moeten |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
shit mensen wat gaat die tijd langzaam pff |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Een soort Gouden Kooi, waar ze elkaar dan te lijf zullen gaan. Meer hoef je er ook niet van te verwachten. Dat is trouwens het enige positieve, dat ze iedereen bannen, ze blijven met hun eigen cluppie over. Moet je eens afwachten dan. Kan niet lang duren of ze krijgen onderling stampij.. Want deze mensen kunnen niet zonder sensatie... |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 20:10 schreef moha het volgende:[..] we kunnen ook gwn een pendaalemmer topic maken dan weten ze wel dat ze daar in moeten Die heb ik op mijn forum ook voor oude berichten |
|
|
|