|
|
Boudewijn
|
|
|
Video: TV uitzending van donderdag 15 mei 2008
de promo van de halve finale ga naar ongeveer tijdstip 22:00
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Bedankt Boudewijn |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
wie o, wie spannend jongens denk dat ik vanacht maar niet naar bed ga eerst alles zien en lezen dank aan Boudewijn klasse jongen je kan het |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
fantastisch nu de halve finale. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ik heb het al eerder gezegt, Boudewijn je bent een kanjer. Veel succes vabavond allemaal en niet vergeten stem Jaap, Brian of Amanda als ze er nog zijn op 5656. |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Claire verlaat de kooi.
Hoor Huub zeggen: De kaarten zijn geschud, nu is het aan de publiek".
En Amanda zei tegen brain: "Als maar 1 van ons gaat winnen". |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
doen we hoop ook dat boudewijn er morgen nog veel meer kan plaatsen en wat denk je met de finale kunnen we ang naar genieten hij is zuper beter als die regie twwe dagen het zelfde hadden ze geplaatst meer niet was een keer genoeg om te zien |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
maar amanda zei ook als jij weg moet ga ik ook en met jaapie weet ik het niet sta er niets van versteld dat er een koffertje met geld is gekomen en naar wat de moeder van cora zondag zei ik wist het wel pakken die heb je dan |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Dat was waarschijnlijk ervoor. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
mensen tot straks ga er nu eens goed voor zitten veel sucses allemaal en we duimen wie het ook mag zijn maakt mij niet uit als we weer maar kunnen kijken tot straks allemaal ole ole ole |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Tot straks allemaal |
|
|
|