|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitzending halve finale - alleen Claire eruit met 25.000 euro!
25.000 euro... ik verwacht dat Claire die gaat pakken. In het voorstukje net voor de reclame zag je Brian met een betrekkelijk gezicht, geen blij gezicht!
wat zou het worden???
update:
Uitslag:
5e plek: 10 punten: Huub 4e plek: 13 punten: Brian 3e plek: 23 punten: Amanda 2e plek: 24 punten: Jaap 1e plek: 30 punten: Claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro)
Zeer goede kans voor zowel Jaap als Amanda! Huub moet dan 2,4 keer meer smsers krijgen dan Jaap. Dat wordt moeilijk!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Nou ik denk dat Brian zijn pokerface opzet;) |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
HUUBJE NAAR HUIS!!!!
JAAP NAAIT HUUB!!!!!!
EN TERECHT!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Nikos@Headliner -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jaap heeft Brain aan zijn woord gehouden!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ooh echt ik ben er vandaag achter dat ik echt verslaafd ben ik heb gewoon echt BUIKPIJN van niet normaal |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
dat denk ik ook, je zag aan brian zijn gezicht voor hij de foto omzou draaien een klein glimlachje, als hij er uit zou zijn dan zou hij eerst een moment voor zich zelf hebben en dan pas de foto omdraaien |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
Mijn hart zit in mijn keel,Huub MOET naar huis!!! |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
Go Huub Go weg ermee |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:15 schreef Merty@headliner het volgende:[..] Ooh echt ik ben er vandaag achter dat ik echt verslaafd ben ik heb gewoon echt BUIKPIJN van niet normaal erg he merty...ik riep ook dat ik niet verslaafd was, maar iedereen moet hier zijn mond houden want ik wil het zien ;-) |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Ja Anne ik ga weer kijken hor tot zooooooooooooooooooo bidden allemaal KIkkerdril naar huisssssssssssssssssssss ole ole |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:12 schreef Boudewijn het volgende:Uitzending halve finale!25.000 euro... ik verwacht dat Claire die gaat pakken. In het voorstukje net voor de reclame zag je Brian met een betrekkelijk gezicht, geen blij gezicht! wat zou het worden??? Het was geen blij gezicht, maar hij toonde gelijk hoeveel punten hij van Jaap gekregen had. Als dat zo was, dat hij minder of geen punten had gekregen, dat hij nog een gezicht getrokken, dat duidelijk te zien was, dat hij flipte, maar dat was zonet niet. Of Claire heeft de koffer al gepakt. Daarom willen ze nog kijken hoeveel punten iedereen heeft voor de finale. |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
zoooooooo Huubje naar huis, ben echt zenuwachtig gek! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote: Nowlive: Puntenverdeling is de avond gebeurd dat er een zogenaamde storing was. Een dag later was er ook een bedompte stemming. Op de beelden van de streamlocks was ook duidelijk te zien dat men in galakleding liep. Dus de storing was geen storing maar de punten verdeling. De laatste keer dat we de bewoners op de streams zagen was al bekend wie eruit ging. Straks meer nieuws.
Ik kan me niet voorstellen dat de avond van de 'storing' men al wist wie eruit zou gaan. Wellicht alleen dat Claire de punten zou pakken maar ik denk niet dat Talpa het zou aandurven dat er op de streams te zien zou zijn wie eruit moest door een verspreking! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
JAAAAA Claire pakt de 25.000! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Huub of Brian eruit!! WOW! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
Nu gaat er toch niemand meer weg huh? |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Gaat er nou verder niemand uit????
WTF!!! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
Nee toch? Telt alleen nog mee voor de finale |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
wat een STOMME FINALE!
wat een domper op de uitzending! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
|
|
|
mc-bjorn
|
|
|
daar heeft huub echt maar dan ook echt mazzel |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Sjeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Huub had weggemoeten...stomme Claire! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
iedereen massaal stemmen op BRIAN!!!!! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
whahahahaha huub heeft maar 10 punten |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
neeeeeeee Amandaaaaaaaaaaa |
|
|
|
|
Nikos@Headliner
|
|
|
JAAAAAAA JAAP NAAIT HUUB!!!!! |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 SMS BRAIN 5656 |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
HAHAHAHAHAHA IK ZEI TOCH...JAAP HEEFT AAN ZIJN WOORD GEHOUDEN VOOR JAAP!! |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
Uitslag:
5e plek: 10 punten: Huub 4e plek: 13 punten: Brian 3e plek: 23 punten: Amanda 2e plek: 24 punten: Jaap 1e plek: 30 punten: Claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro)
Zeer goede kans voor zowel Jaap als Amanda! Huub moet dan 2,4 keer meer smsers krijgen dan Jaap. Dat wordt moeilijk! |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Tuurlijk is Huub trots...door haar zit hij in de finale |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Ik ga me kapot smsen voor BRAIN !!!! |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
Ik ook gek, nu maar hopen dat die 'fans' van Huub niet massaal gaan stemmen, niet dat hij ermee ver komt HAHAH |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
We weten nu dat de fans van Huub zich kapot gaan smsen om boven iedereen te komen in de finale.
MAAR DAT DOEN WIJ DUS OOK !!!! SMS DUS BRAIN 5656 !!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
al 10 smsjes gestuurd en 5x gebelt haha jullie allemaal t zelfde doen :) |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
ik sms niet en als ik zou smsen dan voor jaap of amanda;-) |
|
|
|
|
leinnn
|
|
|
niet echt slim want 1 van hun gaan toch niet winnen |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Neeeeeeeeee sms nou voor Amanda |
|
|
|
|
ilse
|
|
|
als iedereen zo denkt niet nee! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
yes huub op de laatste plaats en alleen over in de villa, whahahahahaha mijn avond is goed. ik sms brian |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Ik denk dat of Amanda of Jaap gaat winnen Amanda heeft vanavond behoorlijk wat good will gekweekt. |
|
|
|
|
reetje 076
|
|
|
ze had de kofer niet moeten pakken dan was die kikker eruit dom clair had het maar niet gedaan maar je wert wel onderdruk gezt door hem |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Amanda schat zichzelf te laag in....maar eigenlijk weet ze het wel |
|
|
|
|
jjh
|
|
|
Iedereen moet op Huub stemmen!!! Opzouten met die k*t Brian en die domme doos Amanda. Huub heeft de Gouden Kooi gemaakt!!! |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Kan iemand mij vertellen hoe de stemming op NL is ? |
|
|
|