|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
|
|
|
Jaapfan
|
|
|
JdeM bepaalt de grens en die is Brianfan dus waarom nog een finale het is al bepaalt, het geld gaat naar de meest kansloze in de echte maatschappij |
|
|
|
|
stevi0
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:33 schreef Mrs.B@headline het volgende:Acties tegen Brian en Amanda nu vlak voor de finale gaat averechts werken voor Jaap. Precies, laat ze maar doen. Is gunstig voor Brian. |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
quote: zet je dan wel BRIAN in het sms-je??????????? Brain zit niet in de Kooi..... hahah |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:23 schreef pien het volgende:!!!!!!Dit is de werkelijke stand!!!!! !!!!!!Dit is de werkelijke stand!!!!! 5e plek: 10 punten: Brain 4e plek: 13 punten: Huub 3e plek: 23 punten: Amanda 2e plek: 24 punten: Jaap 1e plek: 30 punten: Claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro) !!!!!!Dit is de werkelijke stand!!!!! !!!!!!Dit is de werkelijke stand!!!!! controleer eerst en dan pas....foei Huub heeft alleen van Claire punten gekregen. 10 om precies te zijn. Brian heeft van Amanda 10 en van Jaap 3 gehad, dat maakt 13.
Foei ? |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Gunstig voor Brian maar niet voor Jaap. |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:37 schreef Jaapfan het volgende:JdeM bepaalt de grens en die is Brianfan dus waarom nog een finale het is al bepaalt, het geld gaat naar de meest kansloze in de echte maatschappij Als dat zo zou zijn , dan zou huub dus winnen , als er 1 kansloos figuur is dan is hij het wel . Denk je nu echt dat die jongen , na wat hij allemaal gezegd en gedaan heeft in de kooi , nog normaal een baan zou kunnen vinden ? Welnee, is toch geen weldenkend mens die dat jong als representatief gezicht van de zaak aanneemt , je wilt als bedrijf toch niet met die halve tamme geasocieerd worden ?
Dus als het geld naar een kansloze in de maatschappij zou gaan , dan zou huub dus de winnaar worden , en dat denk ik dus niet , huub is over een maandje of 6 gewoon vergeten als ie stras net als mickey ergens aan lager wal geraakt onder een brug wakker wordt :) , weet hij ook wat het is om zo door het leven te moeten gaan :) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
speciaal voor Mrs.B: op NL wordt er al weer druk gespeculeerd....zie onderstaand bericht: Puntenverdeling is de avond gebeurd dat er een zogenaamde storing was. Een dag later was er ook een bedompte stemming. Op de beelden van de streamlocks was ook duidelijk te zien dat men in galakleding liep. Dus de storing was geen storing maar de punten verdeling. De laatste keer dat we de bewoners op de streams zagen was al bekend wie eruit ging. Straks meer nieuws. |
|
|
|
|
djen
|
|
|
als jaap met huub samen gaat wat hij nu beloofd dan graaft hij zijn eigen kuil |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
ik denk dat dinsdag avond de repetitie was, want je zag Ricardo steeds met een bewoner naar kantoor lopen, maar ze bleven maar 10 sec. binnen... |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:44 schreef Anne het volgende:speciaal voor Mrs.B: op NL wordt er al weer druk gespeculeerd....zie onderstaand bericht: Puntenverdeling is de avond gebeurd dat er een zogenaamde storing was. Een dag later was er ook een bedompte stemming. Op de beelden van de streamlocks was ook duidelijk te zien dat men in galakleding liep. Dus de storing was geen storing maar de punten verdeling. De laatste keer dat we de bewoners op de streams zagen was al bekend wie eruit ging. Straks meer nieuws. wel msn. maar werkt al een week niet. misschien te lang niet gebruikt? punt 2, pc liep helemaal vast. Ik speel niet met chica azul |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en weer zet hij jaap onder druk ..hij laat jaap weer van alles doen ..ze gaan dus los op amanda en brain |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
en weer voor Mrs.B.: (en deze vind ik sterk...want de telegraaf meldt dat er niemand uitmocht, maar volgens NL zat ze die avond al ergens anders...)
Claire is naar haar beslissing in een geblindeerde auto afgevoerd naar het vliegveld en vervolgens naar Berlijn gevlogen. Vanuit daar is zij meteen naar huis gegaan waar de hele familie zat te wachten. Claire is nu thuis en heeft in een hotel in Berlijn gezeten tot vanavond. Wij zullen als eerste exclusieve foto’s van haar hebben als het goed is. Waarschijnlijk staan die straks nog online.
bericht van de familie:
We zijn blij dat claire thuis is!! Ongelooflijk! ze is sterker geworden, ze ziet er goed uit!
Claire is blij met haar keuze, wij ook! ze is in 1 klap 25000 euro rijker!!
Claire wil jullie , nowlive en hosforum bedanken voor de steun en medeleven, de vele mails,brieven, en telefoontjes die binnen komen!
Namens de familie bedankt voor de steun!
we hopen dat claire de komende dagen rust zal krijgen!!! Graag alleen reacties per mail aub!
dikke kus van Claire!
xxxx |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
Jaap en Huub zeiden net tegen elkaar dat ze nu ieder voor zich gaan spelen... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Weet ik JB (zo ga ik je noemen ghehe) heb je gelezen?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Thanks Anne, dit was te verwachten. Ze zijn alles behalve happy dus moet er verzonnen worden. Vanavond was zeer zeker een nederlaag voor Huub dus ook voor NL. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Dat is zeker Mrs.B...en nu gaan ze als een gek smsen |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:47 schreef Anne het volgende:en weer voor Mrs.B.: (en deze vind ik sterk...want de telegraaf meldt dat er niemand uitmocht, maar volgens NL zat ze die avond al ergens anders...) Claire is naar haar beslissing in een geblindeerde auto afgevoerd naar het vliegveld en vervolgens naar Berlijn gevlogen. Vanuit daar is zij meteen naar huis gegaan waar de hele familie zat te wachten. Claire is nu thuis en heeft in een hotel in Berlijn gezeten tot vanavond. Wij zullen als eerste exclusieve foto’s van haar hebben als het goed is. Waarschijnlijk staan die straks nog online. bericht van de familie: We zijn blij dat claire thuis is!! Ongelooflijk! ze is sterker geworden, ze ziet er goed uit! Claire is blij met haar keuze, wij ook! ze is in 1 klap 25000 euro rijker!! Claire wil jullie , nowlive en hosforum bedanken voor de steun en medeleven, de vele mails,brieven, en telefoontjes die binnen komen! Namens de familie bedankt voor de steun! we hopen dat claire de komende dagen rust zal krijgen!!! Graag alleen reacties per mail aub! dikke kus van Claire! xxxx Dit is toch om emo van te worden ? NOT |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Vooral deze zin....die familie is zooooooooo blij dat ze eindelijk es op haar eigen zak kan teren: Claire is blij met haar keuze, wij ook! ze is in 1 klap 25000 euro rijker!!
hahahaha |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:44 schreef Anne het volgende:speciaal voor Mrs.B: op NL wordt er al weer druk gespeculeerd....zie onderstaand bericht: Puntenverdeling is de avond gebeurd dat er een zogenaamde storing was. Een dag later was er ook een bedompte stemming. Op de beelden van de streamlocks was ook duidelijk te zien dat men in galakleding liep. Dus de storing was geen storing maar de punten verdeling. De laatste keer dat we de bewoners op de streams zagen was al bekend wie eruit ging. Straks meer nieuws. Natuurlijk speculeren ze op no life , daar hebben ze de hele dag de tijd voor , wat moeten ze anders doen met hun leven ? Op no life zijn ze dan ook helderziend en alwetend , ook herkennen zij complotten die er niet zijn en hebben ze lijntjes met de kooi zelf , john de mol is een marionetten speler en de bewoners van de kooi zijn de poppetjes , ze vergeten allen dat ze zelf de poppetjes zijn en zich voor de strontkar van huubje hebben laten spannen , wat zullen ze in een diep donker gat vallen straks als de kooi is afgelopen en blijkt dat ze maanden lang zo hun best hebben gedaan om huub te laten winnen en alles voor niks blijkt te zijn geweest :):) Ik lig nu al onder mijn buro van het lachen , ik zeg zuurstof heb ik nodig , hahahaha . |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Als ze zo overtuigd zijn dat het doorgestoken kaart is dus dat Brian gaat winnen, waarom nog sms-en ? |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Update Mrs.B: ze is van Berlijn plotseling terecht gekomen in de Ardennen...het is wat om niet ontdekt te worden:P
Berlijn was een fabeltje om te mislijden, horen wij net!!!!!!!!! Vooral dat prachtwoord...mislijden...
ik lijd hier ook erg onder ;-)
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
van NL is niets betrouwbaar |
|
|
|
|
djen
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:52 schreef Mrs.B@headline het volgende:[..] Als ze zo overtuigd zijn dat het doorgestoken kaart is dus dat Brian gaat winnen, waarom nog sms-en ? ze moeten toch ergens met hun centjes naar toe ..net als de vliegtuigjes in rook opgegaan hahahahahhhhahhhaa |
|
|
|
|
djen
|
|
|
en claire haar 25.000 gaat ook naar sms,jes ook in rook op gegaan hebben ze samen straks niks hahahhahahha |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:52 schreef Anne het volgende:Update Mrs.B: ze is van Berlijn plotseling terecht gekomen in de Ardennen...het is wat om niet ontdekt te worden:P Berlijn was een fabeltje om te mislijden, horen wij net!!!!!!!!! Vooral dat prachtwoord...mislijden... ik lijd hier ook erg onder ;-) Die sporen echt niet. Het zou mij niet verbazen als na vanavond NL leden zou verliezen. Ze waren zeker van hun zaak. Dan wordt het echt lijden. whaaaaaa |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
nee doen ze ook niet...ik ga ff die foto's proberen te achterhalen |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Claire kan niet eens zelf bedanken, dat doet de familie. Dus in de kooi Huub en thuis de familie. Volgens Huub vonden ze bij C thuis dat ze een goede keus heeft gemaakt. (zal wel) |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Die 25 ruggen heeft claire straks hard nodig als ze samen onder die brug liggen , ik zou het maar even in mijn zak houden want huub zou haar geen cent geven als hij zou winnen , je gaat tenslotte zoveel geld niet delen met iemand die je pas een paar maanden kent , nee daar trouw je gewoon even mee , hahaha .
Apart setje die huub en claire . |
|
|
|
|
PC-1d
|
|
|
Go Japio Go Japio, vandaag wat stukjes van je gezien op King Jaap, het medium met Jaap...over ene ome Piet, Piet Agoras, echt heeeeeeeeeerlijk, wat kan die vent ons smaelijk laten lacen,heerlijk. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
die foto's zijn niet interessant, dat zag ik dan weer wel |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote: Geloof niet erg dat ze foto's hebben hoor , op no life hadden ze ook een filmpje , maar die heeft ook geen hond gezien :)
Fantasy island was een geinige serie en huub is tattoo , a plane a plane riep die altijd . hahahaha . |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
ik denk dat ik dan maar een handeltje opzet voor zuurstof voor nl. Als huubje straks verliest. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
Mrs.B en ik openen een aparte praktijk toch Mrs.B?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 00:03 schreef stacy1974 het volgende:ik denk dat ik dan maar een handeltje opzet voor zuurstof voor nl. Als huubje straks verliest. Mag ik dan eerst een beetje , ik ben al een paar keer van mijn stoel geflikkerd van het lachen vanavond , en ik kan maar niet stoppen ook , hahahaha . |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
Guys & dolls, een tevreden mens gaat nu naar bed. Ik dus. Slaap lekker allemaal en bis morgen. Ciao |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
doeggg Mrs.B slaap lekker |
|
|
|
|
Mrs.B@headline
|
|
|
quote: Toch nog een reactie. Ik zal moeten uitbreiden. My god, handen vol aan die gasten. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
hahahahahaha trusten..rust dan maar vast goed uit ;-) |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:40 schreef Elske het volgende:[..] zet je dan wel BRIAN in het sms-je??????????? Brain zit niet in de Kooi..... hahah Duuuuhhhhhhhhh |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 00:03 schreef Benito het volgende:[..] Geloof niet erg dat ze foto's hebben hoor , op no life hadden ze ook een filmpje , maar die heeft ook geen hond gezien :) Fantasy island was een geinige serie en huub is tattoo , a plane a plane riep die altijd . hahahaha . is onderweg hoor heb de eerste zending al binnen. wij voor het lachen en zij voor het huilen. hahahahaha |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 00:05 schreef Benito het volgende:[..] Mag ik dan eerst een beetje , ik ben al een paar keer van mijn stoel geflikkerd van het lachen vanavond , en ik kan maar niet stoppen ook , hahahaha . is al onderweg hoor eerste handel al binnen wij voor het lachen en zij voor het huilen hahahah |
|
|
|
|
pien
|
|
|
5e plek: 10 punten: Brain 4e plek: 13 punten: Huub 3e plek: 23 punten: Amanda 2e plek: 24 punten: Jaap 1e plek: 30 punten: Claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro)
zo!!! |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
ja dus?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 00:50 schreef pien het volgende:5e plek: 10 punten: Huub 4e plek: 13 punten: Brian 3e plek: 23 punten: Amanda 2e plek: 24 punten: Jaap 1e plek: 30 punten: Claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro) zo!!! Ben blij dat je je eigen fout uiteindelijk toch inziet :) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
weg die quote!:P verbinding is weer terug |
|
|
|
|
pien
|
|
|
volgende week!
5e plek huub 4e plek claire (maar is eruit gestapt met 25.000 euro) 3e plek brain 2e plek jaap 1e plek amanda (omdat ik een vrouw ben) |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
Joseba@headliner