BETA
Home  |  Inloggen  |  Registreer  |  Zoeken
Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Uitzending halve finale - alleen Claire eruit met 25.000 euro!

Plaats een nieuw antwoord  
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:05   quote  deeplink  
ik ben er wel
stuur chat
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:06   quote  deeplink  
de stemming hier is prima!!!!!!!!!!!!!!!
dit houd in dat huub gaat winnen.. niets of niemand kan de sms poll van huub nog winnen.. de erven van fentener zijn helaas voor de huub haters ook huub fan.
die steunen huub voor 5000€ aan sms..en let op woensdag in de telegraaf.. kwart pagina met stem huub.. geen kans voor de rest
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:09   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:06 schreef pauline@nowlive het volgende:
dit houd in dat huub gaat winnen.. niets of niemand kan de sms poll van huub nog winnen.. de erven van fentener zijn helaas voor de huub haters ook huub fan.
die steunen huub voor 5000€ aan sms..en let op woensdag in de telegraaf.. kwart pagina met stem huub.. geen kans voor de rest
Paulientje toch. arme ziel, j bent wel lief hoor. rusitg aan maar.
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:10   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:06 schreef pauline@nowlive het volgende:
heb je gedronken ofzo?
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:10   quote  deeplink  
1 groep zal zegevieren, en jij hoort niet bij de winnaars joseba
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

heb je gedronken ofzo?
gedronken? de poes verzopen/
Joseba@headliner
 Joseba@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:11   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:10 schreef pauline@nowlive het volgende:
1 groep zal zegevieren, en jij hoort niet bij de winnaars joseba
zegevieren deden de romeinen ook, wie ken jij nog van hen?
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:06 schreef pauline@no life het volgende:
Blijven hopen tegen beter weten in , je weet toch dat huub het niet meer kan winnen , als je toch al een bladzijde in de televaag moet plaatsen heb je zowiezo al erg weinig vertrouwen in jullie (in)sekte(n)lijder :)

Kansloos gedoe allemaal , met die no life gasten .
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:12   quote  deeplink  
eerlijk we hebben een borrel genomen,, het moment dat huub de finale haalde hield voor ons in dat hij de winnaar wordt.
en wordt je ook al persoonlijk boudewijn. haal jij je eigen beledigingen ook weg
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:12 schreef pauline@nowlive het volgende:
eerlijk we hebben een borrel genomen,, het moment dat huub de finale haalde hield voor ons in dat hij de winnaar wordt.
en wordt je ook al persoonlijk boudewijn. haal jij je eigen beledigingen ook weg
wordt ik persoonlijk? mijn beledigingen?

waar heb je het toch over!!
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:15   quote  deeplink  
iemand uit het niets tot dronkenschap beschuldigen
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:12 schreef pauline@nowlive het volgende:
Als jullie net zo goed tegen drank kunnen als die kleine kneus dan belooft dat nog wat daar , hahahaha .

Kunnen jullie wel je handen thuis en je broek aanhouden als je wat gedronken hebt , of ga je alleen maar onsamenhangend lullen ?

Boudewijn heeft niemand beledigt , maar zoals dat wel vaker gebeurt met hubisten zien ze nu ook weer beren op de weg :)
Anne
 Anne - vrijdag 16 mei 2008 - 01:16   quote  deeplink  
ik word gek van mijn verbinding die steeds wegvalt :-(
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:17   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:15 schreef pauline@nowlive het volgende:
je leest weer eens niet wat ik schreef!

ik weet dat je op een andere forum een ander niveau gewend bent maar doe dat hier nou toch eens eerst...
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:10 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

heb je gedronken ofzo?
dat is voldoende
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:18   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:15 schreef pauline@nowlive het volgende:
Hij vroeg alleen of je gedronken had omdat je lult als een kip zonder kop :)

Hij beschuldigt je helemaal niet van dronkenschap , maar goed je bent zo gewend om alles te verdraaien dat je niet eens meer doorhebt dat je dit gewoon als tweede natuur hebt ontwikkeld , toch nog iets ontwikkeld :)
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
ben ook wel benieuwd of jij jouw forummers ghb toedient om ze op jou gedachtepeil te krijgen
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:18 schreef pauline@nowlive het volgende:

[..]

dat is voldoende
nee hoor, als je goed had gelezen wist je dat het een vraag was.
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:19   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:18 schreef Benito het volgende:

[..]

Hij vroeg alleen of je gedronken had omdat je lult als een kip zonder kop :)

Hij beschuldigt je helemaal niet van dronkenschap , maar goed je bent zo gewend om alles te verdraaien dat je niet eens meer doorhebt dat je dit gewoon als tweede natuur hebt ontwikkeld , toch nog iets ontwikkeld :)
Ja ze zijn nu al helemaal van slag van iets wat nog niet duidelijk is en pas de 22ste maar ja je hebt sommige mensen erbij zitten he
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:21   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:19 schreef pauline@nowlive het volgende:
ben ook wel benieuwd of jij jouw forummers ghb toedient om ze op jou gedachtepeil te krijgen
ik hou alleen contact met de forummers via dit forum en niet via mail/telefoon en dan een adres vragen ofzo...

dus: nee, ik doe dat niet, maar jij weet iemand die dat wel doet dus??
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:26   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:21 schreef Boudewijn het volgende:

[..]

ik hou alleen contact met de forummers via dit forum en niet via mail/telefoon en dan een adres vragen ofzo...

dus: nee, ik doe dat niet, maar jij weet iemand die dat wel doet dus??
En je vergeet iets Boudewijn Bankrekeningnummers
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:27   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:26 schreef Merty@headliner het volgende:

[..]

En je vergeet iets Boudewijn Bankrekeningnummers
ik zou eerder die van mij vertellen dan die van anderen vragen :)
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:27   quote  deeplink  
ach boudewijn ,, jij laat hier toe dat jou volk hier bedreigt, leugens verspreid, enorm beledigd, geen forum bent maar een anti huub site, dat terwijl iedereen hier is gebaned bij ons wegens laster, smaad, aansporing tot geweld, demoniseren van een bepaalde bewoner, en dan tenslotte hier ijskoud verkondigd dat sly een hitler figuur is die een sekte heeft gevormd om zich heen... Ik weet het wel,, je bent in het echte leven een gewone kerel, die naar ik denk niet eens een slecht persoon is, maar toch doormiddel van dit medium zich een positie probeert aan te meten die hij in de niet cyberwerled zich nooit zal kunnen aanmeten,, en dat vind ik jammer van je
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:28   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:19 schreef pauline@nowlive het volgende:
Dat typeert de no life hubisten toch wel he , weten eigenlijk alleen maar de slechte dingen , kijk dat huub nou eerst iemand straal bezopen moet krijgen of betalen om daar een beetje grip op te krijgen , dat wil niet zeggen dat een ander dezelfde ideen er op nahoudt .

Om op jouw gedachtenpeil te komen moeten we zeker eerst de helft van onze hersenen weg laten halen .

Door dit soort uitspraken wordt je dus gevraagd of je gedronken hebt .

Het leven kan soms zo simpel zijn .
Asrael
 Asrael - vrijdag 16 mei 2008 - 01:29   quote  deeplink  
Brian of amanda gaat winnen.
Eigenlijk is het niet eerljk, iedereen kan winnen van een smurf.
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:27 schreef pauline@nowlive het volgende:
ach boudewijn ,, jij laat hier toe dat jou volk hier bedreigt, leugens verspreid, enorm beledigd, geen forum bent maar een anti huub site, dat terwijl iedereen hier is gebaned bij ons wegens laster, smaad, aansporing tot geweld, demoniseren van een bepaalde bewoner, en dan tenslotte hier ijskoud verkondigd dat sly een hitler figuur is die een sekte heeft gevormd om zich heen... Ik weet het wel,, je bent in het echte leven een gewone kerel, die naar ik denk niet eens een slecht persoon is, maar toch doormiddel van dit medium zich een positie probeert aan te meten die hij in de niet cyberwerled zich nooit zal kunnen aanmeten,, en dat vind ik jammer van je
Whahahah dit is echt een GILLER hoor dan volgens mij en daar heb je nog geen antwoord op gegeven heeft Frans06 jou gebaned en nu jij weer

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Merty@headliner --
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 16 mei 2008 - 01:30   quote  deeplink  
quote:
Op donderdag 15 mei 2008 - 22:40 schreef Anne het volgende:
Amanda schat zichzelf te laag in....maar eigenlijk weet ze het wel
Amanda behoort zich ook laag in te schatten, want ze is niks meer dan een losgeslagen gebruiksvoorwerp.

-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Praatpaal --
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:32   quote  deeplink  
quote:
Jij bent echt niet tof hoor , als die mensen allemaal geband zouden zijn waarom kan je dan continue lezen dat brian een crimineel is en amanda een hoer , dat zijn toch dingen die je in elk topic op no life kunt lezen , laster en smaad zeg je toch , maak dan maar eens een printscreen van die hele no life site want daar gebeurt niets anders .

Mensen oproepen om mail te sturen naar een school omdat brian daar langs gaat , of oproepen om aangifte te doen tegen amanda omdat ze zou demoniseren , flikker toch op met die onzin .

Als je de hand in eigen boezem zou steken kwam die er pikzwart uit hoor .
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:34   quote  deeplink  
tuurlijk en we sturen huub om een AA meeting te organiseren,,, doe normaal.. hoe kan je een een persoon als brian naar een school laten gaan? net zo min als huub een AA meeting te laten doen
pien
 pien - vrijdag 16 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
met een sterk bekkie
Merty@headliner
 Merty@headliner - vrijdag 16 mei 2008 - 01:35   quote  deeplink  
quote:
En dan nog iets als het een anti-KIKKER MET 1 GLAZEN OOG site zou zijn waarom heeft Boudewijn jou nog niet een gebant ????????
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:30 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Amanda behoort zich ook laag in te schatten, want ze is niks meer dan een losgeslagen gebruiksvoorwerp.
En daar hebben we spuit 11 , zeker van dezelfde pretsigaret gerookt als pauline .

Dit soort shit staat op no life in elk topic , maar hier wordt haat gezaaid en gedemoniseerd , je bent niet goed praatpaal .

Waarom hebben ze jou in godsnaam ooit uit die rubberen kamer losgelaten ?

Is toch gewoon pieter baan materiaal .

Lekker inhoudelijke uitspraken ook allemaal die lui zonder leven .
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 01:36   quote  deeplink  
quote:
ach boudewijn ,, jij laat hier toe dat jou volk hier bedreigt, leugens verspreid, enorm beledigd
dit klopt niet

quote:

geen forum bent
dit klopt niet

quote:

maar een anti huub site
dit zou kunnen kloppen... zou!

quote:

dat terwijl iedereen hier is gebaned bij ons wegens laster, smaad, aansporing tot geweld, demoniseren van een bepaalde bewoner, en dan tenslotte hier ijskoud verkondigd dat sly een hitler figuur is die een sekte heeft gevormd om zich heen...
en waarom gedragen die personen zich hier dan wel dus geen laster, smaad, aansporing tot geweld, demonisering etc etc? En daar heb ik niet eens om hoeven te vragen...

toch vreemd dat ergens anders deze gevoelens wel spontaan worden opgeroepen!

En jij bent trouwens de eerste die Sly een hitler figuur noemt dus pas maar op anders maakt iemand een printscreen van jouw post!

quote:

Ik weet het wel,, je bent in het echte leven een gewone kerel, die naar ik denk niet eens een slecht persoon is, maar toch doormiddel van dit medium zich een positie probeert aan te meten die hij in de niet cyberwerled zich nooit zal kunnen aanmeten,, en dat vind ik jammer van je
Gelukkig bestond deze site al 5 jaar voordat het hele .eu domein begon en heb ik al 120.000 geregistreerde gebruikers :)
(en dan heb ik mijn andere sites er niet eens bij opgeteld!)

Dus ach... ik maak me niet zo'n zorgen of ik nou wel of niet in cyberwereld mezelf kan 'aanmeten' ofzo. Ik hoef tenminste niet te liegen over het aantal actieve gebruikers zoals jij wel een keer eerder op dit forum deed!
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:38   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:34 schreef pauline@nowlive het volgende:
tuurlijk en we sturen huub om een AA meeting te organiseren,,, doe normaal.. hoe kan je een een persoon als brian naar een school laten gaan? net zo min als huub een AA meeting te laten doen
Maar geeft dat jullie het recht dan om op te roepen die school te bestoken met mail en telefoontjes ?

Zijn jullie opeens de morele waakhond van het internet geworden ?

Jullie zijn gewoon een heeeeeel klein beetje doorgeslagen , dat geeft verder niet hoor , maar val een ander dan niet mee lastig .
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 16 mei 2008 - 01:40   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:36 schreef Benito het volgende:

[..]

En daar hebben we spuit 11 , zeker van dezelfde pretsigaret gerookt als pauline .

Dit soort shit staat op no life in elk topic , maar hier wordt haat gezaaid en gedemoniseerd , je bent niet goed praatpaal .

Waarom hebben ze jou in godsnaam ooit uit die rubberen kamer losgelaten ?

Is toch gewoon pieter baan materiaal .

Lekker inhoudelijke uitspraken ook allemaal die lui zonder leven .
En het blijft triest dat de waarheid niet gezegd mag worden.
pauline
 pauline - vrijdag 16 mei 2008 - 01:41   quote  deeplink  
lieve medeforummers.. dit zal mijn laatse post hier zijn tot de finale.. het is goed zo,, heb veel info hier vandaan weten te halen, eaarvoor mijn dank natuurlijk groot is... op 22 mei zal ik hier mijn laatste post plaatsen.. je weet vast al wat dat zal zijn... het lijkt op een lange vinger... hoop dat jullie nog veel plezier hier zullen hebben, en tot de 22e
groeten van pauline ( of is het nu sly, bodine, sterre,,nanouk ,mistery... je weet het nooit) het was mij een genoegen...
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 01:41   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:34 schreef pauline@nowlive het volgende:
precies als jullie je zo zorgen maken om het moreel verval hier ...dan leg es haarfijn uit waarom jou site pal achter huub staat en hetzelfde geldt voor jou ...beetje moraalridder lopen spelen en dan fan zijn van iemand die moreel verwerpelijk is .....zoek hypocriet op in het woordenboek
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:42   quote  deeplink  
Slechte verliezers zijn het gewoon die no lifers , als Brian de popoll wint is het opeens doorgestoken kaart , als huub hem wint dan is het dankzij alle smsjes die ze sturen .

Alles wordt opeens door john de mol geregiseerd , alle teksten die huub negatief de ether inflikkert moet hij wel zeggen van 10 , want dat staat in zijn script .

En zo kan ik nog wel even doorgaan .............................
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:43   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:40 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

En het blijft triest dat de waarheid niet gezegd mag worden.
Inderdaad , je kan er blijkbaar slecht tegen praatpaal .
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 16 mei 2008 - 01:45   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:43 schreef Benito het volgende:

[..]

Inderdaad , je kan er blijkbaar slecht tegen praatpaal .
Hahaha ... jaja ... natuurlijk !!!
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:47   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:45 schreef Praatpaal het volgende:

[..]

Hahaha ... jaja ... natuurlijk !!!
Ik dank je hartelijk voor de bevestiging praatpaal .
Benito
 Benito - vrijdag 16 mei 2008 - 01:52   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:41 schreef pauline@nowlive het volgende:
lieve medeforummers.. dit zal mijn laatse post hier zijn tot de finale.. het is goed zo,, heb veel info hier vandaan weten te halen, eaarvoor mijn dank natuurlijk groot is... op 22 mei zal ik hier mijn laatste post plaatsen.. je weet vast al wat dat zal zijn... het lijkt op een lange vinger... hoop dat jullie nog veel plezier hier zullen hebben, en tot de 22e
groeten van pauline ( of is het nu sly, bodine, sterre,,nanouk ,mistery... je weet het nooit) het was mij een genoegen...
Natuurlijk heb je hier info vandaan nodig , de info die op no life staat is éénzijdig en zaait haat , is demoniserend naar ieder ander als die kleine trollenkikker .

Wat die lange vinger betreft , die kun je beter voor jezelf bewaren want volgens mij kan jij wel een goede beurt gebruiken , ik heb hier wel vaker gelezen wat jij allemaal schrijft , maar jij bent nog gefrustreerder dan Jaap (die weet het in elk geval wel van zichzelf) , je hebt zo te zien nog last van een meervoudig persoonlijkheids syndroom ook , want je weet niet eens meer wie je nu precies bent (alweer een treffende gelijkenis met emo jaap , of was het nou terror jaap) , in elk geval welterusten , ik hoop dat je lekker zult slapen , kun je in elk geval weer lekker verder dromen pauline , of is het nu sly, bodine, sterre,,nanouk ,mistery... je weet het tenslotte maar nooit met die sekteleden ..........................
Peli
 Peli - vrijdag 16 mei 2008 - 02:04   quote  deeplink  
Weet iemand waar je een herlaling kan vinden van de halve finale want ik moest werken dus heb het niet kunnen zien.

iemand een idee
tg3
 tg3 - vrijdag 16 mei 2008 - 02:06   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 02:04 schreef Peli het volgende:
Weet iemand waar je een herlaling kan vinden van de halve finale want ik moest werken dus heb het niet kunnen zien.

iemand een idee
het staat op youtube
Peli
 Peli - vrijdag 16 mei 2008 - 02:09   quote  deeplink  
is dat hem helemaal
Boudewijn
 Boudewijn - vrijdag 16 mei 2008 - 02:10   quote  deeplink  
deel 1:

deel 2:

deel 3:

Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 02:10   quote  deeplink  
jeetje, Pauline enz. je bent wel heel erg gefrustreerd dat huub als laagste is geeindigd ! had je echt anders verwacht ? het is gewoon een minkukel die zijn eigen vrouw eruit stuurt met een koffertje omdat hij wist HIj er anders uit zou gaan.. Maar goed, die 25.000 heeft hij wel nodig straks om de beveiliging te betalen, dus komt het geld nog goed terecht, bij werkende mensen.......
Elske
 Elske - vrijdag 16 mei 2008 - 02:12   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:41 schreef pauline@nowlive het volgende:
Ereberie denk ik eerder !!!!!!!!!!!!!!!
Praatpaal
 Praatpaal - vrijdag 16 mei 2008 - 02:13   quote  deeplink  
quote:
Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:47 schreef Benito het volgende:

[..]

Ik dank je hartelijk voor de bevestiging praatpaal .
You're welcome sir !!!
pien
 pien - vrijdag 16 mei 2008 - 02:41   quote  deeplink  
Amanda gaat winnen. Een echte Amsterdamse. slim en een boere meid. weet je nog. of al vergeten. nee toch, hart op de juiste plek.
een echt wijf.

Plaats een reactie:
 Je naam (of nickname) (verplicht)
 Je e-mail adres (wordt nooit getoond maar moet wel werken!)
 Vul de volgende code hier in: 6010
Ik ga akkoord met de algemene voorwaarden en algemene forum regels.
Headliner: GoudenKooi Nieuws
Plaats een nieuw antwoord  

Index / Showbiz / TV / Film / Gouden Kooi / topic: Uitzending halve finale - alleen Claire eruit met 25.000 euro!

0.0080220