|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Maak mij niet meer uit, wie er gaat winnen, als Huub het maar niet wordt!! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Was gisteren helemaal pissed. Komen ze met zo'n stom koffertje aan terwijl degene met de minste punten( Huub) eruit zou moeten. |
|
|
|
|
johan13
|
|
|
claire is genaaid door huub, zonder uit de kleren te gaan |
|
|
|
|
Jacqueline_
|
|
|
ghehe gelukkig kan ze er geen kleine huubje van haken |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:27 schreef pauline@nowlive het volgende:ach boudewijn ,, jij laat hier toe dat jou volk hier bedreigt, leugens verspreid, enorm beledigd, geen forum bent maar een anti huub site, dat terwijl iedereen hier is gebaned bij ons wegens laster, smaad, aansporing tot geweld, demoniseren van een bepaalde bewoner, en dan tenslotte hier ijskoud verkondigd dat sly een hitler figuur is die een sekte heeft gevormd om zich heen... Ik weet het wel,, je bent in het echte leven een gewone kerel, die naar ik denk niet eens een slecht persoon is, maar toch doormiddel van dit medium zich een positie probeert aan te meten die hij in de niet cyberwerled zich nooit zal kunnen aanmeten,, en dat vind ik jammer van je Ik niet hoor Plien! Ben nooit op jouw fijne site geweest. En ... leer nou toch eens spellen! |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze hadden allang in de gaten dat Huub weleens de minste punten kon hebben daarom is dat koffertje te voorschijn gekomen. Hij zei nadrukkelijk dat Cl. het koffertje moest nemen. Jaap gooide er nog een schepje bovenop door te zeggen dat ze hem niet moest nemen. Zo werkt dat bij Claire, alleen naar Huub luisteren, ze is als de dood voor Huub. Arm meisje ik heb dat 30 jaar geleden ook meegemaakt, lozen die griezel c/q dictator!!!!! |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 01:27 schreef pauline@nowlive het volgende:ach boudewijn ,, jij laat hier toe dat jou volk hier bedreigt, leugens verspreid, enorm beledigd, geen forum bent maar een anti huub site, dat terwijl iedereen hier is gebaned bij ons wegens laster, smaad, aansporing tot geweld, demoniseren van een bepaalde bewoner, en dan tenslotte hier ijskoud verkondigd dat sly een hitler figuur is die een sekte heeft gevormd om zich heen... Ik weet het wel,, je bent in het echte leven een gewone kerel, die naar ik denk niet eens een slecht persoon is, maar toch doormiddel van dit medium zich een positie probeert aan te meten die hij in de niet cyberwerled zich nooit zal kunnen aanmeten,, en dat vind ik jammer van je Vreemd is dat toch, dat Pauline hier precies beschrijft, hoe men zelf te werk gaat. Hoe zielig men is. Zaken omkeren en anderen de schuld geven. Niemand hoeft zich een positie te verwerven, dat is totaal aan NL en aan dé leider voorbehouden. Jammer, ja voor jullie! |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Ik heb het al eerder gezegd, maar herhaal het nog maar eens. Wie is er nou de grootste hoer van dgk?
"Voor 1.3 miljoen ben ik alles wat je wilt." |
|
|
|
|
devil
|
|
|
wat een trut is die claire toch nu zet ze jaap te kakken in de telegraaf met jaap heeft verraad gepleegd naar huub toe en haha huub is zo,n lieve jongen nu jaap huub heeft willen wegsturen is het geen spel meer!!!! jaap heeft gedaan wat hij vond dat hij moest doen .punt. |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
Ze zal het dan ook wel GRAPPIG vinden dat Huub zowat op zijn knieën lag voor Jaap, gisteravond, om te bedelen of hij met hem wil samenwerken tegen Brian en Amanda. |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
clair je hebt een zeer goede keus gemaakt ik had het zelfde gedaan |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Dat wisten we hier al, fransje ... |
|
|
|
|
lisbeth
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote: Ja nu wel lukt me het wel gisteren niet |
|
|
|
|
Asrael
|
|
|
Ass up head down fransje want dat doet clair ook voor het smurfje. Een goede keus dat je kans had om te winnen maar eruit gaat, ja dat is een hele goede keuze. Waarom speelde ze eigenlijk mee?? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:13 schreef Asrael het volgende:Ass up head down fransje want dat doet clair ook voor het smurfje. Een goede keus dat je kans had om te winnen maar eruit gaat, ja dat is een hele goede keuze. Waarom speelde ze eigenlijk mee?? Omdat papa Claire zijn shampoo kwijt moest! |
|
|
|
|
frans-06
|
|
|
gho draakje wat een antwoord, maar ik had van jou trouwens niets anders verwacht |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:25 schreef frans-06 het volgende:gho draakje wat een antwoord, maar ik had van jou trouwens niets anders verwacht En dan te bedenken dat je misschien wel een boek van mij in je kast hebt staan! Oeps, je hebt geen kast? |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
Hallo kanjers, heb ik jullie eindelijk gevonden. Ik heb mij pas enkele dagen geleden aangemeld op NL en vandaag hier.\ Ik wilde met mijn eigen ogen en naar eigen bevinding proeven naar de 'sfeer' op de beide fora.
Ik heb op NL niks negatiefs of aansporing tot enz gepost.. werd persoonlijk aangevallen omdat ik een brian fan ben *shocked* Wel stond er telkens... niet persoonlijk worden anders komt er een ban.. of on_topic blijven anders komt er een ban... enz enz anders komt er een ban... maar wat er ook gebeurde... kwam geen ban *shocked* ik ben netjes gebleven en niet op de persoonlijke aanvallen ingegaan. Heb alleen steeds berichtjes gepost als: brian de winnaar van DGK Yeah.. Er zijn wel twee berichten van mij weggehaald, in zijn geheel! Omdat ik 4 emoticons *happy emo* geplaatst had en eentje waar ik BRIAN winnaar van de gouden kooi, met vette letters geplaatst had... Kreeg twee pbs hierover van de 'manager' met erin: lees de forumregels *shock* heb hem bedankt en geschreven dat ik mij aan die regels zou houden, dus 2 emoticons ipv 4.. ;) maar het wel vreemd vind dat mijn hele bericht verwijderd is.. en dit ook wel begrijp omdat het meer handelingen betreft om 2 emoticons weg te halen.... en erbij gezet: no hard feelings.. kreeg een pbeetje terug.. lees de forumregels *shock*...
Ennieweej: brian is voor mij de winnaar van de gouden kooi.. fijn dat hij de regie aan zijn kant heeft, toch ;) O ja ook schreef ik gisteren: Party van Amanda: meer vriendinnetjes op de party dan ooit op een bruiloft *grijns* |
|
|
|
|
grissom
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:15 schreef frans-06 het volgende:joow-kan jij niets anders verzinnen is oude koek dat die rat zal winnen een grote corrupte bende ,je word genaaid waar je zelf bij staat prettige dag verder pats pats pats,frans heeft niks beters te doen |
|
|
|
|
joow@headliner
|
|
|
quote:Op zaterdag 17 mei 2008 - 12:15 schreef frans-06 het volgende:joow-kan jij niets anders verzinnen is oude koek dat die rat zal winnen een grote corrupte bende ,je word genaaid waar je zelf bij staat prettige dag verder Oude koek? Deze koek is enkele dagen oud? Is dat voor jou oude koek? Ik las net weer in topic van brian en daar staat een bericht van een NL lid.. tgv iedereen.. alleen de postieve citaten over brian worden eruit gehaald en alle oude koek wordt weer aangehaald, hoe slecht winnaar van DGK Brian wel niet is. pffff word er zo moe van... En weer de 'bedreigingen' niet chatten, on_topic anders................ een ban.... *vermoeiende smilie* |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
Joow dit is nu het nieuwe beleid van nl. om niet meer gelijk de brian fans de bannen.Begonnen ze ineens van de week mme.Alleen nu waarschuwingen zo proberen ze een beetje tegenover de nieuwelingen te laten zien dat ze niet een huubsite zijn. Wij brian fans lazen dat met open mond. die waarschuwingen ineens ook naar huub fans toe die smrige posten op geen leven plaatsen. Duurde zeggen en schrijven een paar uur. daarna was dat weer over. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Hey Stacy1974 ,
Alles goed met je ?? |
|
|