|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
hij manipuleerde haar wéér zodat hij de finale in kan en dan ook nog zeggen goed zo meissie arghh wat een dictator is het toch |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
ik ben trots op je...kots kots...hij denkt toch aan zichzelf |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
tuurlijk en nu moeten ze gauw gaby bellen zodat claire het thuis kan zien hoe hij werkelijk is. O en welkom thuis claire, jammer dat je de koffer pakte anders had ik helemaal uit mijn dak gegaan, zover kan je gaan in de liefde, ze had al een vermoede en koos voor haar "man" terwijl ze zelf boven aan stond. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:41 schreef trapper het volgende:tuurlijk en nu moeten ze gauw gaby bellen zodat claire het thuis kan zien hoe hij werkelijk is. O en welkom thuis claire, jammer dat je de koffer pakte anders had ik helemaal uit mijn dak gegaan, zover kan je gaan in de liefde, ze had al een vermoede en koos voor haar "man" terwijl ze zelf boven aan stond. hahahaha dat zou een goeie zijn gaby laten komen hoop dat Amanda daar aan denkt |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
huubje zei letterlijk tegen c DE KANS DAT DE , BLIKSEM JE RAAKT IS GROTER DAN DAN JIJ , DE G KOOI WINT .
zeg me dat is toch geen taal tenzij je bezig bent te manupuleren . maar C boeeeeeeeee trapt er gewoon in ze had immers de meeste punten ......
maar ik vond het een hele opluchting dat ze eruit is ze mag nog blij zijn dat ze betaald is voor niets doen . |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Huub was onzeker van Jaap. Dus om zeker van te zijn, om in de finale tekomen, heeft hij Claire gemanipuleerd!!!!!
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door D®@Gøñ-L€€ -- |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Janeke idd!! Claire trapt gewoon WEER in, vanaf het begin al. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:51 schreef Dragon@Lee het volgende:Huub was onzeker van Jaap. Dus om zeker van te zijn, om in de finale tekomen, heeft hij Claire gemanipuleerd!!!!! zo is dat jaap zei nog claire pak die koffer niet ....... |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
precies...jaap heeft het zien aankomen |
|
|
|
|
D®@Gøñ-L€€
|
|
|
Jaap heeft het zeker zien aankomen, omdat hij Huub 0 pnt had gegeven. En nogmaals...Huub had Claire gemanipuleerd. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
ik ben benieuwd heeeft een van jullie streams ik kan ze niet zien |
|
|
|
|
joke
|
|
|
wat is Claire toch dom als ze zelf een eigen mening had gehad maar ja dat mocht niet van kaboutertje ook de punten heeft kabouter voor haar voor getelt ze is oerdom nu maar hopen dat hij niks krijgt |
|
|
|
|
lisa
|
|
|
Raar dat Claire van Huub het geld moet pakken. Je zou toch juist denken met zo,n grote achterban (als hij denkt te hebben) dat ze wel voor Claire zouden gaan als hij eruit zou liggen. Nou zijn vertrouwen in zijn achterban staat dus ook op 0,00000000 Die Clair toch op een roze wolk met in haar rug een dolk van die mug ppfffffffff |
|
|
|
|
joke
|
|
|
nee mogen nog niks zien zijn werkzaam heden zo worden we weer in de maling genomen |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
zo zie je maar WEER ,
CLAIRE , ECHTE LIEFDE DWINGT NIET . JE HEBT TOTAAL NIETS GEEN DRUPJE POWER |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: zal me niets verbazen , maar ik hoop het niet . |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:57 schreef lisa het volgende:Raar dat Claire van Huub het geld moet pakken. Je zou toch juist denken met zo,n grote achterban (als hij denkt te hebben) dat ze wel voor Claire zouden gaan als hij eruit zou liggen. Nou zijn vertrouwen in zijn achterban staat dus ook op 0,00000000 Die Clair toch op een roze wolk met in haar rug een dolk van die mug ppfffffffff die roze wolk wordt de bliksem waar huub het over had, ze kan nu thuis zien hoe huubje werkelijk is met de filmpjes en aankomende week. Moest trouwens wel lachen met het verhaal van de bliksem van huub tegen claire want gister is hier in tilburg meerdere keren de bliksem ingeslagen. |
|
|
|
|
stacy1974
|
|
|
en ja hoor als hij zoveel van clair hield zou hij wel clair voor zichzelf laten spelen. maar nu al te zeggen dat ze de minste punten zou krijgen bah. wat een knal.Nou pappa recourt wees maar blij met zo.n schoonzoon die alleen aan zichzelf denk. Dan brian die amanda zelf laat kiezen en zelf haar keuzen liet maken TOP hoor. en die lieve amanda voor jouw ga ik er uit. maar was wel haar keuze en niet opgedrongen. |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:57 schreef lisa het volgende:Raar dat Claire van Huub het geld moet pakken. Je zou toch juist denken met zo,n grote achterban (als hij denkt te hebben) dat ze wel voor Claire zouden gaan als hij eruit zou liggen. Nou zijn vertrouwen in zijn achterban staat dus ook op 0,00000000 Die Clair toch op een roze wolk met in haar rug een dolk van die mug ppfffffffff of niet .... zo zie maar weer huubje , zou door draaien als c de koffer niet had gepakt, en legt haar zijn wil op . ik vind dat ze op een rare manier wegging moest huubje niet op het bordes zijn ? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: mail mij?
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
joke
|
|
|
die twee laten elkaar vrij geven ieder hun mening maar dat heeft Claire vanaf dag een niet gehad zelfs bij haar huwelijk moest ze denken aan tv was voor zijn ego |
|
|
|
|
antih
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 22:57 schreef lisa het volgende:Raar dat Claire van Huub het geld moet pakken. Je zou toch juist denken met zo,n grote achterban (als hij denkt te hebben) dat ze wel voor Claire zouden gaan als hij eruit zou liggen. Nou zijn vertrouwen in zijn achterban staat dus ook op 0,00000000 Die Clair toch op een roze wolk met in haar rug een dolk van die mug ppfffffffff Huub dacht er misschien uit te liggen, dan maar zekerheid door Claire te laten gaan en met Brian naar de finale. Voor Huub was Claire laten winnen geen optie. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
genoteerd, haal maar weg......msn kan dan ook? of niet? |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: geprobeerd maar krijg mijn acount niet open, zelfde maar dan
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Joseba@headliner -- |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
|
|
|
lisa
|
|
|
Het zou me trouwens niets verbazen dat Huubje haar opdracht heeft gegeven om al het geld uit te geven aan sms-jes. |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
aha...zelfde
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op donderdag 15 mei 2008 door Anne -- |
|
|
|
|
Benito
|
|
|
Huub is de grootste egoist die er op deze aardkloot rondstapt , die smurf denk alleen aan zichzelf en zijn zogenaamde miljoenen , terwijl hij niet eens 7 ton kan winnen , het ultieme rekenwonder :) |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
quote: pfff
|
|
|
|
joke
|
|
|
en dan die dreigementen wat een viese egoist is het toch |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
aha...ik ben echt goed geworden geloof ik |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote:Op donderdag 15 mei 2008 - 23:01 schreef trapper het volgende:[..] die roze wolk wordt de bliksem waar huub het over had, ze kan nu thuis zien hoe huubje werkelijk is met de filmpjes en aankomende week. Moest trouwens wel lachen met het verhaal van de bliksem van huub tegen claire want gister is hier in tilburg meerdere keren de bliksem ingeslagen. meen je dat echt hahaha |
|
|
|
|
joke
|
|
|
hij houd zoveel van haar dat ze nog niet werd uitgezwaaid echte ego l..... |
|
|
|
|
janeke
|
|
|
quote: dat vond ik ook al zo raar ... |
|
|
|
|
joke
|
|
|
|
|
|
janeke
|
|
|
welterusten voor straks fanssssss van ,amanda brian en jaap ik heb genoten nog effe mn stream s checken |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
quote: any time jij ook fijne avond |
|
|
|
|
Joseba@headliner
|
|
|
Chica Azul, mijn pc loopt nu helemaal vast kan mijn mail niet meer in, damn |
|
|
|
|
Anne
|
|
|
bij mij loopt de boel ook al vast! |
|
|
|
|
joke
|
|
|
heb alleen geenstreams anders alles goed |
|
|
|
|
joke
|
|
|
|
|
|
joke
|
|
|
nee de gewone streams zijn er weer kabouter belt al met koffertje |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
|
|
|
PC-1d
|
|
|
Tuurlijk, hij zat gelijk, nou meis, pak jij lekker je "CENTJES"he, want winnen ga je toch niet, neem het maar, jouw centjes! Ik hoop zo dat meneertje alleen maar zijn 523 dagen "centjes "zal vangen, nog een half mio. 523.000 euro, voor die Ego, die juist Hierom is getrouwde, haar stemmenen steun, anders was Huubje nu degene geweest die weg was, als zijn naieve blonde, te manipulerende Claartje het koffertje NIET had gepakt, uitgekookte Egoist. |
|
|
|
|
Moha R. de Vries
|
|
|
huh? Boudewijn waarom haal je die link weg voor de streams omdat er op staat vergeet niet voor Brian te stemmen??? ik stem ook niet voor Brian maar het is een goede stream als andere haperen |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
van het weekend een lekker Exporstar feest???????? En Huub weer drank geven.......... worden ze wel wakker op NL...... |
|
|
|
|
joke
|
|
|
hij zal wel nog over de rooie gaan hoop dat ze nog wat bedenken voor dat misselijk ventje |
|
|
|
|
Elske
|
|
|
en nu heeft Huub de foto met de ( enigste punten die hij heeft gekregen !!!! hahaha ) van Claire op de piano staan. hij zal wel denken :: Je bent er weer mooi ingetrapt, vrouwtje !!! Zo hoort het.....altijd naar Huubske luisteren, dan kom je er wel......... ( NIET DUS !!!! ) |
|
|
|
|
Boudewijn
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 00:04 schreef moha het volgende:huh? Boudewijn waarom haal je die link weg voor de streams omdat er op staat vergeet niet voor Brian te stemmen??? ik stem ook niet voor Brian maar het is een goede stream als andere haperen het linkje naar de DGK streams had ik verwijderd omdat ik even mijn eigen script wil promoten op http://forum.headliner.nl/scripts/dgkframe.php
ook om mogelijke ervaringen met browser fouten etc te horen.
deze hapert ook nooit (zijn dezelfde streams).
2x2 streams zijn te vinden op:
http://goudenkooi.headliner.nl/goudenkooi-streams.html
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Boudewijn -- |
|
|
|
|
annie
|
|
|
Ik heb vandaag zo van Amanda genoten, wat een sterk wijffie is het toch. Tja en claartje, ik hoop voor haar dat ze de waarheid gaat zien. |
|
|
|