|
|
Caroline
|
|
|
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Caroline -- |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
Er zitten echt lieve mensen op dit forum. Thanks Caro! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Graag gedaan maar ik heb de filmpjes hier neer gezet maar niet gemaakt hoor. Dusse het was makkelijk. ;) |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 08:42 schreef Caroline het volgende:Graag gedaan maar ik heb de filmpjes hier neer gezet maar niet gemaakt hoor. Dusse het was makkelijk. ;) Heb er twee bekeken. Verzamel nu moed voor nummer 3. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Snap ik, neem je tijd. De filmpjes lopen niet weg. Als je gaat kijken moet je even goed op het hoofd van Huub letten als Brian zijn puntenverdeling laat zien. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 08:52 schreef Caroline het volgende:Snap ik, neem je tijd. De filmpjes lopen niet weg. Als je gaat kijken moet je even goed op het hoofd van Huub letten als Brian zijn puntenverdeling laat zien. Heb ze net achter de kiezen. Tja, Huubsel zweet peentjes. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
De agressie in zijn ogen zegt genoeg. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Hij weet dat hij niets anders kan. Dit is zijn enige kans in het leven. |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Oooh bard toch, ik heb het met je te doen. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Goh Palma , haar smoel lekker zuur wat had ze gehoopt dat amanda,jaap of brain er uit ging wel vreemd dat ze apart met kikker zit en dat dit niet op de streams komt zeik wijf |
|
|
|
|
bard
|
|
|
ik snap het niet, caroline, ik kan dr niet bij dat ze zomaar opstapte |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Maar Bard toch, het was niet zomaar....ze heeft het wel overwogen op de keuze van haar man gedaan. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:08 schreef Merty@headliner het volgende:Goh Palma , haar smoel lekker zuur wat had ze gehoopt dat amanda,jaap of brain er uit ging wel vreemd dat ze apart met kikker zit en dat dit niet op de streams komt zeik wijf De voorkeur van Palma weten we inmiddels. Ze heeft geen voorkeur zoals ze zelf zegt. Ja, duh!!!! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dus dat Caroline heb je de site van Kingjaap.nl gelezen en de reactie s |
|
|
|
|
bard
|
|
|
palma wil te graag op tv. heb je de streams gezien dan? wat ik ervan zag op tv leek t alsof claire niet veel moeite had met dit besluit |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
En Lieke komt niet meer lees maar de Hyves van Ricco ze gaat met vakantie en is klaar met de kooi |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:21 schreef Caroline het volgende:[..] De voorkeur van Palma weten we inmiddels. Ze heeft geen voorkeur zoals ze zelf zegt. Ja, duh!!!! Merk dat ik oud word (en heb ook nog eens geen kinderen). Dat ´duh´ betekent zoiets als ´geloof je het zelf?´ of ´je kunt mijn rug op! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Dat filmpje op king Jaap met medium Anita, echt, geweldig. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:24 schreef draakje het volgende:[..] Merk dat ik oud word (en heb ook nog eens geen kinderen). Dat ´duh´ betekent zoiets als ´geloof je het zelf?´ of ´je kunt mijn rug op! ja, geloof je het zelf komt het meest in de buurt. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Leuk he heb je de reactie s ook gelezen ??? |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote: Nou, dan ben ik in elk geval nog jong van hart. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ik ben nog maar hier -----------------------------------------------------------Berichten in opdracht van Sly worden hier verwijderd, zo ook die van jou.
pardoesje 16-05-08 @ 04:22 ----------------------------------------------------------- |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dat bedoel ik volgens mij is Pardoesje een van onze bekende die hier ook komt Caroline maar dan wel weer onder een andere naam
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door Merty@headliner -- |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Er kan nu best weer een ander woordje bestaan, dat gaat zo snel. Soms kan ik mijn nichtje amper verstaan met die woorden. |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:40 schreef Caroline het volgende:[..] Ik ben nog maar hier -----------------------------------------------------------Berichten in opdracht van Sly worden hier verwijderd, zo ook die van jou. pardoesje 16-05-08 @ 04:22 ----------------------------------------------------------- Maar dan kunnen ze toch meteen die hele site wel wissen? |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:41 schreef Merty@headliner het volgende:Dat bedoel ik volgens mij is Pardoesje een van onze bekende die hier ook komt Caroline maar dan wel weer onder een andere naam Heel goed mogelijk. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Weet je wat echt een giller zou zijn als Amanda zou winnen echt Cora zei het al ik lach me helemaal krom als juist Amanda wint Zou het wel jammer vinden voor Jaapio :-( |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:48 schreef Merty@headliner het volgende:Weet je wat echt een giller zou zijn als Amanda zou winnen echt Cora zei het al ik lach me helemaal krom als juist Amanda wint Zou het wel jammer vinden voor Jaapio :-( Maar Amanda is een gulle Amsterdamse. Die koopt echt wel tig taarten en spareribs voor Japio! |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:50 schreef draakje het volgende:[..] Maar Amanda is een gulle Amsterdamse. Die koopt echt wel tig taarten en spareribs voor Japio! Dat denk ik wel ja |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Nou, ik vraag me af hoe ze kunnen weten dat het in opdracht van Sly was. Misschien was ze gewoon anti Jaap. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:52 schreef Caroline het volgende:[..] Nou, ik vraag me af hoe ze kunnen weten dat het in opdracht van Sly was. Misschien was ze gewoon anti Jaap. Nou er stond een stukje maar dat is weg gehaald |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ach nog een paar daagjes, Merty en heel die gouden kooi en wie fan is van wie maakt dan niet meer uit |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
Dat is waar en hopelijk dat ik ook weer hersteld ben dan ben ik weer met me dagelijks dingentjes bezig |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote: Ja dat snap ik. Maar wie zegt dat het in opdracht was.... |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:54 schreef Merty@headliner het volgende:Dat is waar en hopelijk dat ik ook weer hersteld ben dan ben ik weer met me dagelijks dingentjes bezig Ik hoop met je mee. |
|
|
|
|
Merty@headliner
|
|
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:53 schreef Caroline het volgende:[..] Ach nog een paar daagjes, Merty en heel die gouden kooi en wie fan is van wie maakt dan niet meer uit Denk ik niet, Caro. In de jaren zestig en zeventig (mijn jeugd, snik) was je of voor de Beatles, of voor de Stones, en dat bleef je de rest van je leven aankleven. Dus: eens Hubist, altijd Hubist! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:56 schreef draakje het volgende:[..] Denk ik niet, Caro. In de jaren zestig en zeventig (mijn jeugd, snik) was je of voor de Beatles, of voor de Stones, en dat bleef je de rest van je leven aankleven. Dus: eens Hubist, altijd Hubist! Jawel, maar ik verwacht niet dat als we straks in een nieuwe BB zitten mensen hier gaan zeggen, stem Huub als er geen Huub in zit. En daarbij hebben de hubisten vanaf volgende week een dagtaak Huub in het echt te volgen ipv op streams |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:00 schreef Caroline het volgende:[..] Jawel, maar ik verwacht niet dat als we straks in een nieuwe BB zitten mensen hier gaan zeggen, stem Huub als er geen Huub in zit. En daarbij hebben de hubisten vanaf volgende week een dagtaak Huub in het echt te volgen ipv op streams BB gaat het niet halen bij dgk! Ik kijk niet eens als er geen Huubsel in zit! |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 12:02 schreef draakje het volgende:[..] BB gaat het niet halen bij dgk! Ik kijk niet eens als er geen Huubsel in zit! Ik denk dat de nieuwe BB extremer gaat worden juist omdat er gouden kooi is geweest. Er zal echt wel een extreem iemand in zitten. Daarbij vind ik het wel gezellig als je gaat kijken en meedoet op het BB forum. Dus datte. Ik krijg zo even bezoek. Spreek jullie laterssssssssss weer. |
|
|
|
|
Caroline
|
|
|
Deel 4 staat er nu ook. Latersssssss |
|
|
|