|
|
Headliner
|
|
|
Villa Vandaag: Claire stapt vrijwillig op!
Twee dagen lang zijn de streams van De Gouden Kooi op zwart gegaan. De halve finale werd opgenomen en gisteravond werd eindelijk bekend welk viertal het finalespel van De Gouden Kooi gaat spelen: Brian, Amanda, Jaap en Huub moeten het tegen elkaar opnemen. Dit betekent dat Claire haar koffers heeft moeten pakken. Ook al had de blonde Tilburgse het meest aantal punten in de wacht gesleept tijdens de halve finale, ze besloot vrijwillig op te stappen door een bedrag van 25.000 euro te accepteren. Ze schatte haar kansen tijdens de finale niet erg hoog in, dus dit was misschien wel de juiste keuze. Ook heeft Claire, door vrijwillig te vertrekken, haar echtgenoot Huub gered. De Oldenzaler heeft het minst aantal punten toegekend gekregen tijdens de halve finale en had dus de Villa moeten verlaten als zijn geliefde dit niet voor hem had gedaan. Hij mag zich gelukkig prijzen met een vrouw als Claire, want Huub dingt nog mee naar het grote geld.
bron: tien.tv |
|
|
|
|
draakje
|
|
|
|
|
|
djen
|
|
|
inderdaad kan je zien hoe dom dat die griet is en en blij om van dat zeik gezicht af te zijn ..hoop dat ze al haar centjes erin steekt is ze haar geld en huub kwijd hhahahahah.en mooiste is staan er straks 2 dames bij de poort te wachten zijn eeuwige liefde hedda die hij van alles heeft beloofd en zijn naief clairnixje
-- dit bericht is voor het laatst aangepast op vrijdag 16 mei 2008 door djen -- |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
Nou de titel klopt niet. Claire liet zich vrijwillig wegsturen door haar (v)echtgenoot. Hoe vrijwillig is dat? Volgens mij zou Claire best pakjes willen wegbrengen naar verre landen, doet ze gratis en voor niks! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
|
|
|
johan13
|
|
|
dag claire tot nooit meer ziens |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Ach gossie Bard, ik vind het echt sneu voor jou. Dat meen ik serieus! |
|
|
|
|
bard
|
|
|
dank je, seya, maar ik snapt t niet :( waarom stapte ze nou op :( |
|
|
|
|
seya@headliner
|
|
|
quote: Volkomen de weg kwijt sinds ze Huub kent. Had ze jou maar gehad Bard! |
|
|
|
|
trapper
|
|
|
quote: in opdracht van haar "man", ze is gemanipuleerd door hem want hij had er anders uitgelegen. Huub voelde het al aankomen, ik zei het ook gelijk toen ze dat uur bedenktijd kregen. Jaap was te duidelijk bezig om te zeggen dat brian er uit lag, snap het wel want dan waren er twee belangrijke weg. Huub heeft haar gebruikt en nu staat hij over de rug van zijn "vrouw" in de finale (whahaha op de laatste plaats) |
|
|
|
|
bard
|
|
|
quote:Op vrijdag 16 mei 2008 - 11:04 schreef seya@headliner het volgende:[..] Volkomen de weg kwijt sinds ze Huub kent. Had ze jou maar gehad Bard! je bent een schatje seya, kus :) |
|
|
|